Pojat! Tyttöjen hiuksista!

Tytzkä92

Millaiset hiukset olisivat ihanat tytöllä?
Pituus? Väri? Tyyli? jne..

11

2684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v v

täysin tytöstä. Kelle sopii mikäkin.

• Tietävä(kö)?

Pitkät! Ei lyhyitä hyi hyi köh köh. Itse en koskaan tule huolimaan lyhyt hiuksista tyttöä

• Lyhyet hiukset

Moi! Hei, te pojat tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä!!!!! Te puhutte lyhythiuksisista tytöistä pelkkää pahaa, koska ne eivät hulmua tuulessa ja eivät ole seksikkäät, mutta te olette väärässä!!!!!!!! Lyhyet hiukset ovat ihan yhtä kauniit ja seksikkäät, mutta te ette vaan tajua sitä!!!! Ei hiusten pituus oleta sitä että onko mukava vai tyhmä!!!!! Useimmat lyhyt hiuksiset ovat jopa seksikkäämpiä ,kuin pitkähiuksiset!!!!! Eipä mulla mitään sen kummempaa ku hyvät jatkot kaikille LYHYTHIUKSISILLE.

• MKH90
        Lyhyet hiukset kirjoitti:

Moi! Hei, te pojat tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä!!!!! Te puhutte lyhythiuksisista tytöistä pelkkää pahaa, koska ne eivät hulmua tuulessa ja eivät ole seksikkäät, mutta te olette väärässä!!!!!!!! Lyhyet hiukset ovat ihan yhtä kauniit ja seksikkäät, mutta te ette vaan tajua sitä!!!! Ei hiusten pituus oleta sitä että onko mukava vai tyhmä!!!!! Useimmat lyhyt hiuksiset ovat jopa seksikkäämpiä ,kuin pitkähiuksiset!!!!! Eipä mulla mitään sen kummempaa ku hyvät jatkot kaikille LYHYTHIUKSISILLE.

"te pojat tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä *turhan monta huutomerkkiä*"

Itselleni kelpaisi ihan hyvin lyhythiuksisempikin.

Ja sitten noita huutomerkkejä voisi vähentää ensi viestissä, kiitos. Oikeesti, niitä ei tarvitse olla 4 jokaisen lauseen jälkeen.

• että-

Pituus? -yli olkapäiden
      Väri? -vaaleat tahi vaaleanruskeat
      Tyyli? -perus "aukinaiset"

• poika17v

Vähän pitemmät ja rusertavat on nätit :)
      Toki kelle käy mikäki - lyhyet hiukset ei käy kellekkää.
      En tykkää lyhyist hiuksist tytöil yhtää. Poikamaiset, femakkomaiset, epäseksikkäät ja rumat :S

• poika 89

mull on joku kumma taipumus pitkiin hiuksiin.must oikeen pitkä hiuksiset tytöt on ihanii.hiusten värillä ei oikeestaan ole välii ja must hiukset näyttää parhailta kun ne on ihan auki ilman mitään hiushärveleitä.

• itelläkunnonpehko (m21)

Vahvat, kiiltävät, suorat, pikimustat, auki, niin pitkät kuin mahdollista.

• Pilvipuhuri

En mä nyt tiedä..Sellaset puolipitkät tosi paksut brunetet otsatukalla;p olis aika namia

• Tietenkin

Kyllä pitkät hiukset ovat ehdottomasti paras vaihtoehto. Malleja voi sitten tietysti olla vaikka mitä erilaisia ja hiuksia voi vaihtelun vuoksi pitää vaikka saparoilla (ne sivuille menevät poninhännät?). Pääasia, että pituutta löytyy riittävästi. Värin pitää olla luonnollisen näköinen eli kaikki omituiset värit ja myös monet punaisen sävyt voi suosiolla jättää purkkiin. Ja jos värjää niin värjää sitten kanssa, eli ei päästä juurikasvua liian pitkäksi. Sellainen lookki ei vaan ole kovin seksikäs, vaikka se tietyssä ikäryhmässä onkin todella yleinen. Oma vinkki kaikille tyyliä miettiville (myös kundeille) on se, että kysyy suoraan kampaajan mielipidettä. Sanoo vaan minkä pituiset haluaa ja jättää värjäykset ja muotoilut ammattilaisen vastuulle.

• ............

semmoset aika lyhyet, tainno riippuu tietty siitä et kene pääs ne on :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      54
      746
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      721
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60