Great Khali, Mark Henry, Undertaker, Boogie man ja Kurt Angle.
Olisi ollut Team SmackDown :)
5
337
Vastaukset
- Badass
Kurt Angle on ollut TNA'ssa jo 2 kuukautta (ellei pidempään), miten hän siis yht' äkkiä ilmestyisi SmackDownin joukkueeseen, vaikka ei edes kuulu WWE'n palkkalistoille?
- Badass
Mark Henry on ollut sairaslomalla heinäkuusta asti.
/angst
- Striper
1. Great Khali on ECW:ssä.
2. Mark Henry on loukkaantunut.
3. Takeria tuskin laitettas joukkueeseen.
4. Se kirjoitetaan Boogeyman, ja häntä tuskin laitetettaisiin joukkueeseen.
5. Angle on TNA:ssa.- dark-j
olishan se ollut "jossakin mielessä" mielenkiintoinen joukkue. Mutta tollasta joukkuetta ei oltais nähty ikinä jos kaikki painijat olisi siel vielä.
- MiracleMike
dark-j kirjoitti:
olishan se ollut "jossakin mielessä" mielenkiintoinen joukkue. Mutta tollasta joukkuetta ei oltais nähty ikinä jos kaikki painijat olisi siel vielä.
Kaikki perkeleen tosikot valloittavat kaikki vähänkään hauskat keskustelut ja palstat... Ollaan tyhmiä ymmärtämään huumoria ja ilmeisesti uudenvuodenpaukut ovat jo sokaisseet silmät näkemästä päivänselvää hymynaamaa :)! , joka netissä tarkoittaa, ettei juttua pidä ottaa vakavasti.
Silloin kun nuo ukot olivat kaikki Smakissa niin ei ainakaan Raw:lla olisi ollut ylivoimaisempaa joukkuetta :) Haudanvakavat pastorit, älkää vaivautuko vastaamaan tähän :)
Show-paini ei ole tosikkojen laji, siihen KUULUU tällainen huumori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638