Paljonko laitatte raketteihin?

panostaja

Itse jotain 200egeä

118

17835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpk.,.,

      noin 500-800e

      • kgkdf

        tolla rahalla saisit paljon tyntsää ja kyllä jytisee


      • mjw2006

        joo no pienen määrän ajattelin ampua noin 6-10 euron edestä ehkä 15euroa

        muutama vuosi sitten ammuin 6eurolla
        ja ostin Teho Thunder King 1€ paketti yhteinsä 6 pakettia


      • jpk:lle

        voisit antaa puolet tosta summasta ainakin vaikkapa köyhille afrikkalaisille lapsille joilla on joka päivä nälkä,nänevät nälkää ja yksi tuhlaa heittää ilmaan 800 euroa tommoseen paskaan? eikä mieti....


      • vähän vaan

        ostin vain 80€:lla.. eli ei paljoo


      • Panostaja

        Kunnon provo


      • nating
        vähän vaan kirjoitti:

        ostin vain 80€:lla.. eli ei paljoo

        ostin 30 € pauketta. pikkupommeja lähinnä. Ei 30 euroa ole paljo sinäänsä, mutta kyllä se tuntuu isolta 15 vuotiaan lompakossa. :D


      • t.i.ruskeepaa
        kgkdf kirjoitti:

        tolla rahalla saisit paljon tyntsää ja kyllä jytisee

        Olen ollut työtön marraskuun lopusta, ja sen lisäksi demarit hyökkäsivät minua vastaan 20 viikon työvelvoitteella, josta olen tehnyt 13/20, ja jota ennen en saa KELAsta työttömyystukea. Kieltäydyin työllistämiskurssista elokuussa. Minulla on palkasta jäljellä 650 euroa.


      • RakettiA
        jpk:lle kirjoitti:

        voisit antaa puolet tosta summasta ainakin vaikkapa köyhille afrikkalaisille lapsille joilla on joka päivä nälkä,nänevät nälkää ja yksi tuhlaa heittää ilmaan 800 euroa tommoseen paskaan? eikä mieti....

        Ei oo meidän murhe että afrikkalaiset huutaa leipää.
        Jospa suomessakin olisi nälänhätä (vaikkei tule olemaankaan)varmaan koko afrikka rupeaisi tunkemaan rahakolehteihin rahaa. RAKETIT TUO ILOA TALVEN PIMEYTEEN!


      • köyhät.
        jpk:lle kirjoitti:

        voisit antaa puolet tosta summasta ainakin vaikkapa köyhille afrikkalaisille lapsille joilla on joka päivä nälkä,nänevät nälkää ja yksi tuhlaa heittää ilmaan 800 euroa tommoseen paskaan? eikä mieti....

        haista sinä apina paska. kyllä niitä köyhiä löytyy suomestakin vai pelkäätkö että ne rikastuu jos antaisit niille rahaa ?


      • niina-92
        jpk:lle kirjoitti:

        voisit antaa puolet tosta summasta ainakin vaikkapa köyhille afrikkalaisille lapsille joilla on joka päivä nälkä,nänevät nälkää ja yksi tuhlaa heittää ilmaan 800 euroa tommoseen paskaan? eikä mieti....

        menee mulla raketteihin rahhhaaa ku ei niitä keksi tuhlata muuhun järkeväänkään :D teho tundereita ja attaccejä hahahahahaaaaa ja popstars ja kaikkee muuta meinaan ostella...


      • jjipei
        niina-92 kirjoitti:

        menee mulla raketteihin rahhhaaa ku ei niitä keksi tuhlata muuhun järkeväänkään :D teho tundereita ja attaccejä hahahahahaaaaa ja popstars ja kaikkee muuta meinaan ostella...

        Aivan loistavasti pärjää alle 50:llä eurolla, riittää hupia koko yöksi!


      • bomberman
        Panostaja kirjoitti:

        Kunnon provo

        23,50€ on budjetti.... kyllä sillä saa thunderkingejä muovipussillisen ja kaks pussillista muuta roinaa.... :D..

        seuraavaksi hyvä vinkki:
        puolen litran pullon suuaukkoon kiinni teho thunderi ja sitten jämäkästi kiinni... !! POKS !!


      • tarkoitan
        bomberman kirjoitti:

        23,50€ on budjetti.... kyllä sillä saa thunderkingejä muovipussillisen ja kaks pussillista muuta roinaa.... :D..

        seuraavaksi hyvä vinkki:
        puolen litran pullon suuaukkoon kiinni teho thunderi ja sitten jämäkästi kiinni... !! POKS !!

        33,50


      • jorkkari
        jjipei kirjoitti:

        Aivan loistavasti pärjää alle 50:llä eurolla, riittää hupia koko yöksi!

        _niinpä_ välttämättä kallein ei oo hienoin... vaan jos ostaa suhkot hienoja,halpoja niin eikö hän se riitä... mutta kuka tykkää kuka ei___________PUM....


      • jorkkari
        bomberman kirjoitti:

        23,50€ on budjetti.... kyllä sillä saa thunderkingejä muovipussillisen ja kaks pussillista muuta roinaa.... :D..

        seuraavaksi hyvä vinkki:
        puolen litran pullon suuaukkoon kiinni teho thunderi ja sitten jämäkästi kiinni... !! POKS !!

        ja hengen lähtö lähellä? " poks" "poks" millos on hautajaiset?


      • Nnnnnnnanskuu
        RakettiA kirjoitti:

        Ei oo meidän murhe että afrikkalaiset huutaa leipää.
        Jospa suomessakin olisi nälänhätä (vaikkei tule olemaankaan)varmaan koko afrikka rupeaisi tunkemaan rahakolehteihin rahaa. RAKETIT TUO ILOA TALVEN PIMEYTEEN!

        Noin 37 egee.. Senttejä en muista! Yks iso pata, yks keskikokoinen ja yks pieni. Se riittää meille!


      • jippajee..
        jorkkari kirjoitti:

        _niinpä_ välttämättä kallein ei oo hienoin... vaan jos ostaa suhkot hienoja,halpoja niin eikö hän se riitä... mutta kuka tykkää kuka ei___________PUM....

        Sillon ku vaihtu vuosituhat meillä oli monella tonnilla raketteja ja jengiä oli kotona ihan hemmetisti. Maalla on niin hyvä ampua. Tuli kiire saaha ammuttua kaikki raketit. Piti säilöä seuraavaan uuteen vuoteen osa vaikka niitä ei sais säilöä. Piha oli ku pommituksen jäliltä. Romua oli ku raatteen tiellä ja lunta ei erottanu lumeksi ku oli niin mustana. Kellään ollu niin hemmetisti raketteja sillä perällä ja naapurit oli hermoromahduksen partaalla seuraavana aamuna.:)Sairasta oli kyllä. Silmiä kirvelti se ruudin käry. Nyt ei kannattanu ostaa ku luntakaan ole ku pari senttiä niin ei pysty kunnolla ampumaan.


      • Anonyymi
        nating kirjoitti:

        ostin 30 € pauketta. pikkupommeja lähinnä. Ei 30 euroa ole paljo sinäänsä, mutta kyllä se tuntuu isolta 15 vuotiaan lompakossa. :D

        Sama täällä


    • taivaalle

      30-50€. Pari pakettia raketteja riittää...

    • Tänä vuonna en kyllä laita 10 € enempää, en edes välttämättä 5€ :)
      onhan se mukavan näköstä, mutta nyt löytyy parempaa käyttöä rahalle

      • kala

        meille ei osteta tänä vuonna yhtään raketteja kun ne vaan syö rahaa.


    • menee

      :-)

    • )))

      meitsi ei oo koskaan hassannu lanttiakaan taivaalle (ellei lentomatkustusta siksi lasketa), vaan olen nauttinut kun muut räjäyttelevät rahojaan taivahan tuuliin =)

      en aio tänäkään vuonna, jos koskaan, tuhlata rahojani moiseen, vaan annan mieluummin sen summan (100€) hyväntekeväisyyteen.

      • Kylähullu :)

        Itse olen yleensä räjäytellyt koko yön ja illan ja aamun se on tavallaan pakkomielle, että saan räjäytellä viime vuonna rahaa ilotulitteisiin meni 4200e tänä vuonna tähtään 5000 euroon.


      • kyllähullulle
        Kylähullu :) kirjoitti:

        Itse olen yleensä räjäytellyt koko yön ja illan ja aamun se on tavallaan pakkomielle, että saan räjäytellä viime vuonna rahaa ilotulitteisiin meni 4200e tänä vuonna tähtään 5000 euroon.

        ja joopa joo..........

        säälittävää....


      • jorkkari
        kyllähullulle kirjoitti:

        ja joopa joo..........

        säälittävää....

        taitaa (poika?) asua äidin helmoissa.


    • rinne

      neljä tonnii täys autoetu

    • ja toivon että

      paukuttelijat olisivat ihan jossain muualla kuin kotini nurkissa räjäyttelemässä!
      Nim. pienten lasten äiti

      • jorkkari

        ootko ottanut selvää onko kaupunkisi/paikka kuntasi järjestämässä ilotulitusta... ilmaista hupia :-)


    • Pasander

      Itsellä menee joka vuos se n.100e. Tänä vuonna en aio ostaa kuin 1 rakettipakkauksen kun ei ne nyt niin kummoisia ole. Patoihin kannattaa mielestäni panostaa. Näyttäviä,pitkäkestoisia ja ei mitenkään kalliita.

    • blondi-72hki

      vuosina on mennyt ihan liikaa mutta tänä vuonna ostan vain pari rakettia ja ym pientä eli ehkä noin 10e.
      Käyn ne huomenna ostamassa.

    • m,,,,,,,,vm-48

      ei ole lama, kun rahaa taivaalle ammutaan, no rikaitten huvi sekin,,, tääl suomesakin on ihmisiä joilla ei ole edes varaa syödä kunolla,jokainen tyylillään,, kaikesta huolimatta Onnea vuodelle 2007,,säilyttäköön uusivuosi sen mitä rakastat,tuokoon tulessaan mitä kaipaat,,ja viekööt sen mennessään mitä taakana kannat,,

    • Varallisuuden mukaan

      Sama se mitä menee, kaikki omistaan laittaa, ei ne mulle niitä rahoja kuitenkaan antas, joten mieluummin kattelen kun muut törsää ja mä säästän.

    • Niina-76

      Ei pauku yhtään! Miksi ihmeessä laittasimme siihen rahaa kun voimme katsoa ja ihailla muitten raketteja ja ihan ilmaiseksi:)

      • HenkkaHSA

        Niina-76 kirjoitti:

        "Ei pauku yhtään! Miksi ihmeessä laittasimme siihen rahaa kun voimme katsoa ja ihailla muitten raketteja ja ihan ilmaiseksi:)"

        Mitä jos kaikki ajattelisivat noin, niin ei paukkuisi yhtään?

        Meillä meni vähän yli sata euroa. Ja voihan sitä kutsua tuttuja ampumaan raketteja, niin sitä ehkä voi ampua niittenkin raketteja. ;)


    • Euroja

      taivaalle, eli en osta raketteja ollenkaan. Pelkkää älytöntä paukuttelua ja roskaamista.

    • 1000

      1000 Euroa meni viime vuona.

    • atomii

      minä pistää kaikki taivaan tuleen ..
      mitäs siihen sanotte kallis harrastus vai onko

    • meillä näin

      Kerran vuodessa juhlitaan NÄYTTÄVÄSTI, ja tänäkin vuonna rahaa menee ehkä 100-200 euroa. Suuri osa suihkuja, ne on kauniita, mutta taivastakin pommitellaan kyllä.

    • lisää

      ilmastoon, siis ei yhtään rakettia.
      Hyvää uutta vuotta 2007.

      • Bjärnä

        taisin paukkuja ostaa 5 vuotta sitten. Taidampa tyytyä tänäkin vuonna vaan katsojan rooliin.


      • emma

        että ihan turhaan ihmiset ostavat raketteja ja saastuttavat elin ympäristöämme.se on vain parin sekunnin ilo kun raketti poksahtaa taivaalle ja siinäkin meni 20 € ! ihan hullua touhua.ei mitään järkeä.sitten seuraavana päivänä saa lehdistä lukea kuinka joltain on mennyt näkö kun ei ole osannut käyttää suojalaseja. haloo! järki käteen .


    • pezku poika

      mul meni n. 27€ raketteihin huom!!! jos asut kuopiossa ja käyt maksimakasiinissa ostamassa raketteja älä mene maksi kodintukkuun kun sielä on niin urpoja ne myyjät

      • daaaa

        kannntattaaaa ostaaa raketti tukun pommeja ne on parhaita esi big bosss hyväää laaatua!!!!!!! tai vip parhaaat tai jätti lauksaus , norsun pmmi,roomailsisia ja katin pieruja saaa taaas ampuu t raketti hullu hyvää uuta vuota


    • viisasmies

      Ei enää vuosiin senttiäkään.

    • Äiskä ja pojat

      Emme laita yhtään rahaa raketteihin, sen sijaan käydään ulkona syömässä, ennen kun kaupunki ampuu rakettinsa... Katellaanpa sitten kaupungin järkkäämä ilotulitus.

    • sswswsw

      kyllä meneee paljon kun ne on niin parhaita esim katin pierut kranu oallot

    • joo o

      En senttiäkään....

    • ZERO.78

      ZERO euro!!! asun turun keskustas ja nään parvekkeelta tosi hyvin kaikki raketit!! varsinkin kaupungin ampumat raketit!!! ja nehän on parhaat!! =)

      • zerobomb

        Monet, niin monet jotka jo Joulun olivat heikoilla, joutuvat nyt katselemaan kuinka lyhytnäköiset laumasielut ampuvat rahojaan taivaalle. En heti keksi tyhmempää tapaa rahan haaskaukseen kuin ampua se taivaalle!


      • Uudenvuoden kunniaksi
        zerobomb kirjoitti:

        Monet, niin monet jotka jo Joulun olivat heikoilla, joutuvat nyt katselemaan kuinka lyhytnäköiset laumasielut ampuvat rahojaan taivaalle. En heti keksi tyhmempää tapaa rahan haaskaukseen kuin ampua se taivaalle!

        Kuulehan nyt. Eihän sitä RAHAA sinne taivaalle ammuta, vaan sillä RAHALLA ostetut RAKETIT! Raketit ovat kauniin värisiä ja upeita, kuten ilmaan ammuttavat, padat, suohkut ym. Papateista ja pommeista en oikein pidä, mut halpojahan noi kaikki paukut oikeastaan on.


      • ihmisyyden kunniaksi
        Uudenvuoden kunniaksi kirjoitti:

        Kuulehan nyt. Eihän sitä RAHAA sinne taivaalle ammuta, vaan sillä RAHALLA ostetut RAKETIT! Raketit ovat kauniin värisiä ja upeita, kuten ilmaan ammuttavat, padat, suohkut ym. Papateista ja pommeista en oikein pidä, mut halpojahan noi kaikki paukut oikeastaan on.

        Niinpä, halpojapa hyvinkin. Paljonkohan kiinalainen halpatyöläinen saa palkkaa raketin valmistamisesta..


    • ....

      En laita yhtään rahaa, vaan räjäytän muutaman perinteen mukaisesti tuolta vanhasta varastosta (jotka tällä tahdilla riittävät loppu iäkseni). Olen sen ikäinen ettei toi pommittaminen innosta, eikä omia lapsia vielä ole, joten muiden raketteja ihastellessa uusivuosi menee.

    • frage

      meinaat paljon pistää taivaalle,mulla menee 9.90€

      • vcxxvc

        30 meni rakettitukkuun. huomenna menee 20-25 euroa teesiin. eli noin 50€


    • tasan

      20€, lähinnä thunderkingejä ja roomalaisia yms. pientä.

    • tyre

      sillä ne eurot voi käyttää järkevämminkin,
      on se vuos vaihtunut aina ilman räiskettä ja rakettien ampumistakin....

    • Kovaluu2009

      Lataan taivaalle n.500e
      Pelkästään isoja raketteja...10-25e/kpl

    • ilotulitteita

      Kylläpäs monet laittaa paljon rahaa ilotulitteisiin! Itse en viitsi tuhlata moisiin, käyn mielummin alennusmyynneissä shoppailemassa ja katselen kuoharia juoden muiden pommitusta.

    • Gripperi

      senttiäkään.Menen aattona nukkumaan klo:21.00 ja en välitä paskan vertaa raketeista ja muustakaan uudenvuodenaaton juhlinnasta kun ei uusivuosi ainakaan mitään hyvää tuo meikäläiselle tullessaan.

    • en panosta

      En heitä rahaa ilmaan..........

    • tuba

      laitoin viiime vuonna yli sata euroa tänävuonna vaa 50

    • Laivalle kun menen, joten tuhlaan sen rahan vaikka hajuveteen, josta on iloa pitkään.

    • yhtään...

      Katselen muiden raketteja ja pommeja, siinä on ihan tarpeeksi sitäkin hommaa...

    • rakettiräkätti

      laitoin 150€ eiköhän se riittäne ihan tarpeeksi

    • jape9595

      itse olen jo ostanut kaikki paukut mutta laitoin jotain 45e tarkoitus oli 30e mutta ylitin aikomuksen

      • määite

        Näin kävi mullekin.
        Kirjoitinkohan edellisen itse, kun summatkin täsmää?


    • kaljakori--

      heh

    • jutskanti

      tasan

    • bondoo7

      varmasti paljon kun pelkät ilotulitus näytökset repiivät hekilö auto hinnoissa per kaupunki ja lähellä 100€ per mies/perhe niin se on paljon! et se on sadoissa tuhansissa kaiken kaikkiaan!

    • kitinää

      jostain köyhyydestä. Ymmärrän, että köyhyyttä on niin Suomessa kuin maailmallakin ja pidän sitä huolestuttavana asiana, mutta totuus on se, että ihmisten paukuttelu/paukuttelematta jättäminen ei lisää/vähennä köyhyyttä millään tavalla. Juhlitaan uutta vuotta kukin omalla tavallamme ja ollaan iloisia. Surullisuus köyhien puolesta ei auta heitä eikä meitä.

      Niin, ja itse laitan raketteihin n.50 euroa, enkä itsekään mitään tuhansien eurojen satsauksia pidä järkevänä.

    • Thunder King

      Rahaa meni raketteihin about 50-70€. Mm. thunder kingejä, pyro attackeja, muutama sata tähteä, junnu pusseja, palmu pata, hävittäjiä yms..

      • tykittäjä

        tossa kävin ostaas ilotulitteita ja sain 2 muovipussillista erillaisia patoja thandereit tms.. et ihan kiva musta :) ei kallista. ja kerranhan sitä vuodessa ammutaan raketteja :)


    • Thunder King
    • asdfgss

      Lopussa kaikki joutuvat kärsimään niiden tyhmien takia jotka maksavat VAPAAEHTOISESTI luonnon saastuttamisesta. Minä en halua olla mukana saastuttamassa luontoa. Sen vielä ymmärtää, että joutuu pakosti saastuttamaan jos haluaa elää nykysuomessa, mutta se että tahalleen haluaa pistää rahansa tuollaiseen. Raketit pitäisi kieltää lailla.

      Rakettien ampujat, ettekö ajattele muuta kuin tätä hetkeä? Niitä jätteitä mitä teidän raketeista tulee, löydetään vielä vuosikymmenienkin päästä

    • pizza peku

      sinu postilaatikko palasik,,käyttä paaaljo raha ainaki mjiljona neuroo,,saada taloyhtiö vihaseks ja mjilisi tulla nappa kiine,,,aivan yks hailee koko hemmetin raakketit..ostakaa aniitti sauvoja ni saa jotaa aikasekskii tai 2kg intin savari keskelle kaupunkia,,kas siin meil lustiä riittää ja komeet naurut..

    • make

      emäntä osti papatit ja juomat papatteihin meni 17e ja juomiin en tiedä sanoax)mut tarpeeks

    • Pumpökt

      se kauppa saa mun puolesta kuihtua ja kuolla pois samoin kuin auto, tupakka ja viinateollisuus.

      • viinaa

        lisää!!


      • ituliitu
        viinaa kirjoitti:

        lisää!!

        raketit maksaa paljon musta tinan sulataminen on kaiken parasta raketit moöyää liikaa


      • ----------

        Ja perkele viikonloputkin pitäisi alistaa kurjuuden maksimointiin ja työntekoon. Mikään ei ole turhempaa kuin vapaa-aika ja mukavuus. Jokaiselle pakolliseksi koko sunnuntai-illan kestävä jumalanpalvelus ja sen jälkeinen ruoskinta. Täten puhdistetaan sielu saatanalta joka meitä jatkuvasti koettelee.


    • rikas34232344

      1800-2000€

    • liekki-sonni

      Eiköhän 5-10e liikene raketteihin.

      • teeeeeeeeet

        noin 10-20 eskoo


    • jo...

      Kakara ,niin turhanpäiväisiin ei kannate laittaa edes vanhaa penniäkään.....kele.
      Ootko jo viikon pamautellut vai ?

    • Flightman

      Ostin juuri 2 Rakettipakettia 10€urolla :).
      Tarkoitus olisi vielä käydä ostelemassa lisää :)

      Olen laskeskellut ilotulitteisiin menevän hieman vajaa 50€. Sillä saa jo paljon kaikenlaista mukavaa =).

    • n. 10 000€

      Ostin ison satsin ja lähetän tiheään tahtiin kerrostalon parvekkeelta.

    • riitä

      en euroakaan laita raketteihin,noissa vuokrataloissa sitä rahaa palaa niihin,sillä ne vissiin asuvatkin vuokralla.....=))

    • rakettireiska

      250 euroa..

      • senttiäkään.

        Meen juhliin Hartwall Areenalle ja sinne ei raketteja saa viedä, joten päivä menee hienosti ja vähin kustannuksin. Yo.


    • ...
    • taas kerran

      Antaa naapurin maksaa, meillä vaan nautitaan.

    • osta sullekiiiii

      Miksei sais laitta rakettiii rahhoooo? Määä ainaskii laita rahhooo. Tai en mää laita rakettiii vaa naapurilt määä lainaaa hiuka rakettiii. Joo, kato rakettiii o kiva kattooo jooo.

    • qweik

      noin 50€

    • vaan

      minä kattelen kun noi köyhät vuokralaiset ampuu raketteja,heh

    • JANI19748

      5,5e ilotulitteisiin

    • aikaa

      Minä laitoin melko tarkkaan 20€. Eipä sillä rahalla vielä kummoisia saa: yksi 25 laukauksen pata, "suihku"pata ja paketti perhosia. Miehen veli todennäköisesti ostaa myös jotain pientä, mutta muuten tyydymme katselemaan naapuruston raketteja.

      Viime vuonna kävimme katsomassa kaupungin ilotulituksen ja se oli kyllä sen verran hieno, ettei omia tulitteita silloin kaivannutkaan. Nyt menemme pienemmälle paikkakunnalle, jossa ei varmaankaan ole kunnan järjestämää ilotulitusta.

    • Huhti

      En tasan euroakaan....

      • laittaa

        semmoset laittaa rahaa raketteihin joilla ei ole kunnolla edes ruokaan rahaa;-)


    • huomenna....?

      vieläks huomen, sunnuntaina on rakettimyyntiä?
      On kyllä jo ihan hyvä varasto ennestäänkin.. :))

    • saddam hussein

      zero euros wuhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • putkiasentaja

        laitan joka vuosi n.päiväpalkkani eli n.350e.


    • Bazooooooka

      Viime vuonna pistin vähän päälle 800 €, tänä vuonna meni yli 1000 € (1035,45 €). Loppui liikkeestä raketit niitten piti hakea varastorakennuksesta lisää :).

      • Meinaatko, että tuossa olisi jotain hienoakin??? Ei todellakaan ole! Tosi typerää laittaa tuollasia summia ilotulitteisiin ja ampua ne sitten taivalle. Eli koetas järkeillä hieman tuossakina asiasaa. Jollei vähempi määrä riitä... ÄLÄ AMMU OLLENKAAN!! Niin minä itsekkin tekisin, jos kuluittaisin tuolla tavoin paukkuihin.


    • rakettien myyjä

      taas tuli hyvä tili joulukuussa ja pelkästään muutaman päivän rakettien myynnillä. Raketit on lähes ilmaisia ja kun sopivaan hintaan myyn niin voitto älytön. Ei tarvitse kuin hakea luvat ajoissa ja osoittaa "turvallinen" myynti/säilytys paikka niin ok. Rakettien kohdalla kate 80 - 90 % riipuen raketeista eli jokainen voi laskea voiton. Kuluja saa alennettua pyytämällä kavereita, opiskelijoita tienaamaan hyvät tulot parissa päivässä. Autoliikkeet ja markettien aulat (jos ei omaa sisäistä myyntiä) hyviä myyntipaikkoja ja tilat saa jopa maksutta jos myyjinä on esim. joku urheiluseura tai muu hyväntekeväisyys järjestö jonka nimissä homma kannttaa järkätä.
      suurin kulu erä on maahantuojan veloitus, mutta myös itse voi alkaa maahantuojaksi, mutta silloin ei kannata yhtä -kahta myntipaikkaa varten vaan sopii jo keväällä useampien myyjien kanssa diilin. kunnat ja kaupungit kannattaa kilpailuttaa.

      • lemu

        ite ainakin oon laittanu 20-50 eugenea raketteihin


      • ville-takala
        lemu kirjoitti:

        ite ainakin oon laittanu 20-50 eugenea raketteihin

        Tuhlaan raketeihin tänä vuona 20-40 euroa koska vanhoja jäi viime kerrasta


    • laiffia-x

      Vajaat pari tonnia menee ammattitavaraan (oma tulitukseni) tänäkin vuonna, eli en osta kaupasta ripsuja vaan käytän koulutettuna alan-ammattilaisena oikeata tavaraa, jossa kokoluokassa lähinnä vain taivas on rajana. Nämä ei ole "raketteja" vaan suurella ajopanoksella ammuttavia tähtipommeja. Löydät netistä alan videoita joissa ammutaan mm. 48" Japanissa.

    • kipe15

      itse aijon ostaa 50-70 eurolla raketteja

    • faija ostaa

      faija ostaa kunnon raketiti eli itelle jää vain ostettavaksi ne pikkupaukut :D eli noin 40e

      • Bujakasha!

        joku 40€ saattaa mennä raketteihin... Ostan pien ilotulitteita en mitää isoja 20€ irtoraketteja...


    • Juhlij¤3543w53w53

      Olen ajatellut laittaa noin 10 000 euroa raketteihin. Ehkä vähän enemmänkin riippuen tietysti siitä kuinka paljon on aikaa niitä räjäytellä. Rahaa menee tietysti siihen, että maksan jollekin niiden räjäyttämisestä ja ehkä, jos en jaksa itse katsoa palkkaan jonkun katsomaan. Niin, että jos sitä vartti satadonalla pärjäis. Pitäähän uuttavuotta juhlia...

      • Hullued

        Sellane 30€ meni raketteihin.


    • 333576ehee

      60€ raketteihin ja 60€ menee hyväntekeväisyyteen vaikka vaan 12 mutta ku parikymmentätuhatta tilillä

    • Anonyymi

      No eiks 40-50€ oo hyvä

    • Anonyymi

      Siis ite ostan

    • Anonyymi

      Ennen laitoin n. 60 euroa jolla sai pullean muovikassillisen kaikkea mahdollista. Nyt hinnat sitä tasoa että ostan absoluuttisen minimin, halvin rakettipaketti 6 kpl yht. 11 e ja 5 suihkua paketti 6 euroa eli 17 e.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe