työttömänä aasiaan

työtöntyttö

vinkkejä kaipaan,kannattaako työkkäriin ilmoittaa matkasta.mikäli ilmoittaa saako kyseisen kahden viikon ajalta penniäkään?

22

4935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2222

      Ei tosiaan kannata ilmoittaa. Kiinni et voi jäädä ellet mene itse kertomaan. Ja jos ilmoitat et saa penniäkään....

    • sosiaali

      jep duunit ei tunnu kiinnostavan sua ainoastaan yhteiskunnan tuet!toivottavasti joku käräyttää sut

      • työtön matkalla

        Itse olen työtön ja kävin Kiinassa,tänään laitoin 'työtönlappuun' ilmoituksen matkasta.Nyt voin nukkua yöni rauhassa,kun on omatunto puhdas.
        Ei tietystikkään siitä ajasta rahaa saa,mutta jos on varaa matkustaa,ei se saa olla kiinni parista viikosta.


      • työtöntyttö
        työtön matkalla kirjoitti:

        Itse olen työtön ja kävin Kiinassa,tänään laitoin 'työtönlappuun' ilmoituksen matkasta.Nyt voin nukkua yöni rauhassa,kun on omatunto puhdas.
        Ei tietystikkään siitä ajasta rahaa saa,mutta jos on varaa matkustaa,ei se saa olla kiinni parista viikosta.

        jep.kiitos vastanneille. tein oman päätökseni.seuraan vielä muutaman päivän palstaa.


      • perheellinen yrittäjä mies
        työtön matkalla kirjoitti:

        Itse olen työtön ja kävin Kiinassa,tänään laitoin 'työtönlappuun' ilmoituksen matkasta.Nyt voin nukkua yöni rauhassa,kun on omatunto puhdas.
        Ei tietystikkään siitä ajasta rahaa saa,mutta jos on varaa matkustaa,ei se saa olla kiinni parista viikosta.

        Teistä nuorista työttömistä varmaankaan moni ei ole tullut miettineeksi mitä nuoren työttömän palkkaaminen pieneen yritykseen maksaa?
        Valitetaan siitä että maksan yrittäjänä liian pientä palkkaa, että helpompaa ja coolimpaa on olla ottamatta työtä vastaan ja nauttia työttömyyskorvauksista ja siinä sivussa matkailla yhteiskuntaa petkuttaen.
        Minä kun jonkun teistä onnistun löytämään ja kouluttamaan ja jolla on edes jotain tajua työn teosta, niin minä kuulkaas maksan palkkanne lisäksi melkein yhtäsuuren rahan valtiolle erinäisinä sosiaalikuluina, tiesittekö tätä?
        Olen itse painanut duunia putkeen jokapäivä viikossa 10-16tuntia ilman mitään vuosilomia tai vastaavia ja siinä sivussa töllistänyt 12-18 henkilöä vaimoni ja kolmen lapsen lisäksi. Vasta viime vuonna 2005 oli aikaa ekalle 2viikon lomalle ulkomaille vaimon kanssa. Arvatkaako vain vituttaako nyt mahdollista toista lomaani suunnitellessani lukea näiden kettutyttöjen ongelmia, että loppuuko työttömyyskorvaus loman ajaksi...

        VITTU JA KYLLÄ OLISI SUOMESSAKIN KIRVEELLÄ TÖITÄ!

        Tälle henkilölle joka kävi kiinassa ja oli rehellinen: anna minulle tilinumerosi ja summa minkä menetit. Minä maksan sen sinulle tuplana,ihan periaatteesta rehellisyyteen!


    • tehdä

      En ole tehnyt ilmoituksia, enkä tee!

      • sosiaalipummeja

        on suomessa vaikka muille jakaa sairastuvat kun näkevät sanan työ


      • työtön matkalla
        sosiaalipummeja kirjoitti:

        on suomessa vaikka muille jakaa sairastuvat kun näkevät sanan työ

        Kiitos vaan..perheellinen yrittäjä mies...ehdotuksestasi,osta sillä rahalla mieluimmin vaimolle kukkakimppu ;)

        Mutta olen tehnyt 32 vuotta töitä ja sitten sain potkun persuuksille,kun Elisa alkoi ulkoistaa.
        32 vuoden aikana ehdin senverran säästää,että pystyn olemaan pari viikkoa 'ilman rahaa'.
        Ei ne suuret tulot vaan pienet menot,niinhän sitä sanotaan ;)
        Oikein Onnellista ja Rahakasta Uutta Vuotta Sinulle ja perheellesi !!


    • piia

      älä missään nimes ilmoita työkkäriin.siltä ajalta et saa korvausta..........haloo!!

      • joku ilmoittaa

        siinä toinen pummi piia.Toivottavasti tulee ilmi että olet ollut lomalla ja saat karenssin ja rahasi otetaan pois.
        Haloo itselles...!!!


      • ria51
        joku ilmoittaa kirjoitti:

        siinä toinen pummi piia.Toivottavasti tulee ilmi että olet ollut lomalla ja saat karenssin ja rahasi otetaan pois.
        Haloo itselles...!!!

        On aika isot seuraukset jos jäät kiinni. Kannattaa miettiä otatko riskin joko voi tehdä ilmoituksen


      • moni näistä
        ria51 kirjoitti:

        On aika isot seuraukset jos jäät kiinni. Kannattaa miettiä otatko riskin joko voi tehdä ilmoituksen

        50-60 Somalista on ilmoittanut lomailevansa parhaillaan Afrikassa?
        Töitä täällä Suomessa näistä tuskin tekee yksikään.


      • tiedetään
        moni näistä kirjoitti:

        50-60 Somalista on ilmoittanut lomailevansa parhaillaan Afrikassa?
        Töitä täällä Suomessa näistä tuskin tekee yksikään.

        Heillä on kyllä vielä tarkempi kontrolli kuin meikäläisillä.Olen kyllä nähnyt montakin somalia töissä.Missähän sivukylällä mahdat asustaa.


      • Malmillahan
        tiedetään kirjoitti:

        Heillä on kyllä vielä tarkempi kontrolli kuin meikäläisillä.Olen kyllä nähnyt montakin somalia töissä.Missähän sivukylällä mahdat asustaa.

        minä. Mistähän sinäkin tiedät näitten kontrollit.
        Ettet olis ite somali?


    • työkkärin akka

      hei.kovasti minäkin olen tätä sivua seurannut.meillä työvoimaviranomaisilla vaan ei ole rahaa lähtee aasiaa......

      • ria51

        Minä vain lähden mies maksaa..


      • työssä käyvä

        mieheni matkan kun se kutale ei muuten suostu lähtemään matkoille. Haluan hänet kuitenkin mukaan ja vaihtoehdot on vähissä. Olen myös kaverin kanssa käynyt matkoilla,mut ei ilmoitusta työkkäriin ja matkat saan maksaa hänestäkin.
        Mut mitäs siitä, kivaa on ollut.


      • 1 viikko
        työssä käyvä kirjoitti:

        mieheni matkan kun se kutale ei muuten suostu lähtemään matkoille. Haluan hänet kuitenkin mukaan ja vaihtoehdot on vähissä. Olen myös kaverin kanssa käynyt matkoilla,mut ei ilmoitusta työkkäriin ja matkat saan maksaa hänestäkin.
        Mut mitäs siitä, kivaa on ollut.

        Jos menee vain viikoksi,silloin saa myös päivärahat niiltä päiviltä.kerran vuodessa saa tehdä viikon lomamatkan,ilman että menettää päivärahan


      • näin...
        1 viikko kirjoitti:

        Jos menee vain viikoksi,silloin saa myös päivärahat niiltä päiviltä.kerran vuodessa saa tehdä viikon lomamatkan,ilman että menettää päivärahan

        Toinen opiskelee ja toinen työtön. Oltiin pari viikkoa matkalla, ja työttömältä jätettiin maksamatta korvausta matkan ajalta. Törkeää.


      • siinä on
        näin... kirjoitti:

        Toinen opiskelee ja toinen työtön. Oltiin pari viikkoa matkalla, ja työttömältä jätettiin maksamatta korvausta matkan ajalta. Törkeää.

        Tottakai jätettiin maksamatta,jos kerran ilmoitit ja olit kauemmin kuin viikon.
        Näinhän se kuuluu ollakin,ei siinä mitään törkeää ole.
        Minä ilmoitin ja olin päivän yli viikon,en minäkään saanut,jos olisin valehdellut, että olin vain viikon,olisin saanut.


      • Kapo
        1 viikko kirjoitti:

        Jos menee vain viikoksi,silloin saa myös päivärahat niiltä päiviltä.kerran vuodessa saa tehdä viikon lomamatkan,ilman että menettää päivärahan

        tämä viikon matka minkä työvoimaviranomainen
        hyväksyy. Ei koske Aasiaa mm.


    • ilmoita

      Naapurit kyllä huolehtivat tällaiset pikkujutut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe