1. Kannattaako vaihtaa rahaa Suomessa, vai vasta pekingissä? Olen kuullut, että Suomessa on todella korkeat hinnat valuutalle.
2. Kun otan mukaan sähkölaitteita(laturin, kihartimen), niin travitsenko mukaan adapterin tai muuntajan?
3. Haluaisin teettää iltapuvun itselleni Pekingissä, mutta onko se kannattavaa. Osaatteko suositella jotain paikkaa, entä teidättekö hinnoista?
4. Mitä maksaa kännykän käyttö (Soneran liittymä) Pekingissä?
Kiitos vinkeistä, olen siis lähdössä matkaan tammikuun lopussa.
nippelititetoa kaivataan...
1
452
Vastaukset
- Fly
1. Vaihda Kiinassa heti kentällä sopiva summa liikkumiseen (esim. kenttältä hotelliin taksimatkaa varten). Loput kannattaa nostaa automaatista. Mutta, huomioi, että euroja löytyy lopakosta myöskin --> hätävära.
2. Yleensä ei (poikkeuksena voi pitää Hong Kongia). Peruspistorasiasta löytyy yleensä kolmea liitäntätapaa -> kaksinapainen latta, kolminapainen latta ja sopiva Suomi töpselile pyöreä. Adapteri ei maksa Kiinassa paljon, osta sieltä, jos tarvetta.
3. On varmaan kannattavaa. Verokkina mainittakoon, että miesten räätälillä teetetty puku maksaa n. 1000 RMB (n. 100 Euroa). Hinta suuresti riippuvainen kankaasta, työ ei maksa juurikaan mitään.
4. On ja ei. En muista/tiedä minuuttihintaa, koska itse matkailen työkseni ja en maksa puh.laskujani. Paras arvaus on kuitenkin 1 .. 1,5 euroon minuutilta. Katso Soneran sivuilta, sieltä saat varman vastauksen.
Itse myöskin tammikuussa takaisin Kiinaan. Tänä vuonna meni 160 vuorokautta rikki Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097