1. Kannattaako vaihtaa rahaa Suomessa, vai vasta pekingissä? Olen kuullut, että Suomessa on todella korkeat hinnat valuutalle.
2. Kun otan mukaan sähkölaitteita(laturin, kihartimen), niin travitsenko mukaan adapterin tai muuntajan?
3. Haluaisin teettää iltapuvun itselleni Pekingissä, mutta onko se kannattavaa. Osaatteko suositella jotain paikkaa, entä teidättekö hinnoista?
4. Mitä maksaa kännykän käyttö (Soneran liittymä) Pekingissä?
Kiitos vinkeistä, olen siis lähdössä matkaan tammikuun lopussa.
nippelititetoa kaivataan...
1
475
Vastaukset
- Fly
1. Vaihda Kiinassa heti kentällä sopiva summa liikkumiseen (esim. kenttältä hotelliin taksimatkaa varten). Loput kannattaa nostaa automaatista. Mutta, huomioi, että euroja löytyy lopakosta myöskin --> hätävära.
2. Yleensä ei (poikkeuksena voi pitää Hong Kongia). Peruspistorasiasta löytyy yleensä kolmea liitäntätapaa -> kaksinapainen latta, kolminapainen latta ja sopiva Suomi töpselile pyöreä. Adapteri ei maksa Kiinassa paljon, osta sieltä, jos tarvetta.
3. On varmaan kannattavaa. Verokkina mainittakoon, että miesten räätälillä teetetty puku maksaa n. 1000 RMB (n. 100 Euroa). Hinta suuresti riippuvainen kankaasta, työ ei maksa juurikaan mitään.
4. On ja ei. En muista/tiedä minuuttihintaa, koska itse matkailen työkseni ja en maksa puh.laskujani. Paras arvaus on kuitenkin 1 .. 1,5 euroon minuutilta. Katso Soneran sivuilta, sieltä saat varman vastauksen.
Itse myöskin tammikuussa takaisin Kiinaan. Tänä vuonna meni 160 vuorokautta rikki Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996