Hei,
onko kellään vinkkiä, mistä voisin kysellä pariksi viikoksi asuntoa Ranskasta, varmaankin mieluiten Pariisista. Todennäköisesti matkaan lähdetään autolla.
Perheeseen kuuluu 11- ja 12-v lapset.
Kesäksi Pariisiin
5
831
Vastaukset
- Gilbert
Tu parles Francais?
- alkuperäinen kysyjä
Non, je ne parle pas français...
Que la nouvelle année soit paisible! - Gilbert
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Non, je ne parle pas français...
Que la nouvelle année soit paisible!Une année 2007 pleine de joie, de bonheur et de sérénité.
Mais dit donc, tu parles Francais. N´est-ce pas??
Bisou
Gilbert
- Gilbert
are you planning to go to Paris??
- Kesa
Hi!
We like to go Paris about June or July, and stay there about 2-3 weeks. A apartment can be one or two room and must be safe place, becouse I have two children.
If You have something news a apartemet to us 2 -3 weeks, please write me to my email, [email protected]
Yours,
Kirsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853