Jari! Odotan uutta levyäsi!!!

se yksi:)

Jari, ootan uutta levyäsi kuin kuuta nousevaa. Eli koita nyt saada vauhtia töppösiin!!!

12

4040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikomustakaan

tehdä nyt lähiaikoina uutta levyä? Ite ootan kans kovasti uutta levyä. Onhan siitä puhuttu mutta onkohan asia vielä ihan puhumisasteella...

• rahat pois

tyhmiltä faneilta ja kulutetaan keikkaa konserttilavoilla esittäen joka ilta lähes sama setti niistä saa paremmin rahaa.

• enkeli 55
        rahat pois kirjoitti:

tyhmiltä faneilta ja kulutetaan keikkaa konserttilavoilla esittäen joka ilta lähes sama setti niistä saa paremmin rahaa.

...aikomus tehdä lähitulevaisuudessa uusi levy...(kuulun fan clubiin).. itse kyllä odottelen Jarilta virsilevyä. Oon fani, en tunne itseäni tyhmäksi.

• ja en minäkään itseäni
        enkeli 55 kirjoitti:

...aikomus tehdä lähitulevaisuudessa uusi levy...(kuulun fan clubiin).. itse kyllä odottelen Jarilta virsilevyä. Oon fani, en tunne itseäni tyhmäksi.

mitenkään erikoisen tyhmänä pidä ;)Ja vaikkei sitä levyä ole vielä tullutkaan niin eipä tässä ole ongelmaa ollut kuunnella edellistä tuotantoa cd levyiltä sekä konserteissa.

• virsilevy?
        enkeli 55 kirjoitti:

Jos virsilevyä ollaan tekemässä, niin silloin joko sinä tai jari olette hulluja. Molemmat.

• vir
        enkeli 55 kirjoitti:

Virsilaululla on perinteet kristinuskossa ja virsillä ylisteään Jumalaa. Ei pidä kenenkään mennä pilaamaan virsiä sopimattomuuksilla. En tarkoita henkilökohtaisesti Sillanpäätä, mutta hänen julkisuuskuvansa on jotain muuta kuin harras. Virsiä pitää osata veisata ja säestyksen pitää olla perinteinen. Niistä tulee irvikuvia, jos niistä tehdään jumalttomia versioita.

• suosittelen
        enkeli 55 kirjoitti:

Jari Parviainen on levyttänyt virsiä. Suosittelen!

• uffe
        vir kirjoitti:

Virsilaululla on perinteet kristinuskossa ja virsillä ylisteään Jumalaa. Ei pidä kenenkään mennä pilaamaan virsiä sopimattomuuksilla. En tarkoita henkilökohtaisesti Sillanpäätä, mutta hänen julkisuuskuvansa on jotain muuta kuin harras. Virsiä pitää osata veisata ja säestyksen pitää olla perinteinen. Niistä tulee irvikuvia, jos niistä tehdään jumalttomia versioita.

itte olet jumalaton kun panet virretkin jo muottiinsa. olet varmaan niitä kusipäitä jotka panevat myös ihmiset muotteihin ja karsinoihin. toisekseen: jari sillanpään ei tule laulaa virsilevyä koska silloin suosio on männyt. jarin tulee levyttää hyviä iskelmäbiisejä, mieluummin rankempaan suuntaan. ja ei koskaan virsiä, kiitos.

• basso
        suosittelen kirjoitti:

Jari Parviainen on levyttänyt virsiä. Suosittelen!

Jari Parviaisella on todella vapaasti virtaava ääni ja laulaminen näyttää hyvin luonnolliselta ja helpolta. Rekisteri on hyvä ja ääriäänet toimivat. Hän myös eläytyy tekstin sanomaan taidokkaasti.

• suositus
        basso kirjoitti:

Jari Parviaisella on todella vapaasti virtaava ääni ja laulaminen näyttää hyvin luonnolliselta ja helpolta. Rekisteri on hyvä ja ääriäänet toimivat. Hän myös eläytyy tekstin sanomaan taidokkaasti.

Basso Jari Parviainen kuuluu äänellisesti tämän hetken parhaimpiin laulajiin täällä suomessa. Häntä voi kuulla mm. lukuisilla omakustanteilla!! Kannattaa toki tutustua.

• TIETOA
        suositus kirjoitti:

Basso Jari Parviainen kuuluu äänellisesti tämän hetken parhaimpiin laulajiin täällä suomessa. Häntä voi kuulla mm. lukuisilla omakustanteilla!! Kannattaa toki tutustua.

Tämä parviainen on myös Tenori Esko Jurvelinin lauluoppilaita, ja sen kyllä kuulee tekniikasta. Mutta onhan se totta, että Jurvelin on varmasti yksi maailman parhaista laulupedagogeista, ja hänen tallistaan on tullut monta hyvää laulajaa.

• laulunopettajasta
        TIETOA kirjoitti:

Tämä parviainen on myös Tenori Esko Jurvelinin lauluoppilaita, ja sen kyllä kuulee tekniikasta. Mutta onhan se totta, että Jurvelin on varmasti yksi maailman parhaista laulupedagogeista, ja hänen tallistaan on tullut monta hyvää laulajaa.

Olen edellisen kanssa samaa mieltä. Harmi, että Esko Jurvelin ei enää ota uusia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe