minkä kokoinen ulkosuodatin olisi paras vaihtoehto 260 l akvaarioon, akvarioon kuuluu mukana ollut sisäsuodatin, mutta luulen, että se ei pelkästään riitä.
ulkosuodatin
3
403
Vastaukset
- RRR
suurinpiirtein kierrättää 3-4 kertaa akvasi litramäärän tunnissa....
Parempi että on ylimitoitettu kuin ali.koska jos joskus haluat hankkia isomman altaan niin olisi jo valmiina suodatin siihen..
Eheim proffa 2 2028 ???
http://www.amazon.fi/eheimprof2.htm
Minkä merkkinen ja kokoinen tuo sisäsuodattimesi on???
Sen voit jättää vaikka roskien kerääjäksi... - fish KING
sellainen jonka läpivirtaus on 900l/h luokkaa, mahdollisten varaosien saatavuus helppoa vuosienkin päästä.
Eheim Pro II sarjalaista ehdotettu! - harakka1
kannattaa hieman satsata laatuun.
Tässä linkki saksan nettikaupan suodattimiin. Eheimistähän löytyy myös muitakin malleja kuin tuo prof II. Itselläni on 2 Eheimin Ecco -ulkosuodatinta, mutta ecoissa isoin malli voisi just ja just riittää sun akvaarioon toisen suodattimen kaveriksi. Itse olen ollut oikein tyytyväinen tuohon eccoon. Helppohoitoinen ja hiljainen, hyvin pelittävät. Eheimillä myös Classic-mallit, jotka ainakin hinnaltaan huokeampia. Kokemusta noista minulla ei ole.
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=GRUPPE&c=AussenfilterEheim&t=e_temgroup&start=1&dif=14&userid=bTsy9wXP1u8jg2nG12ief6ozjKTvl8GTPk6&path1=Filter technique&mpath1=14&path2=External Filters&mpath2=16&path3=EHEIM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje321388- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654