Missä teettää Opelin huolto ?

Koikkalainen

Tällä palstalla kun näyttää olevan runsaasti kaiken kokeneita Opelin haltijoita kysyisin seuraavaa. Missä pääkaupunkiseudulla löytyy luotettava Opelin määräaikaishuoltoja suorittava huoltokorjaamo ?? Hyvä jos löytyy helsingistä, Vantaalta tai Espoosta, mutta muualtakin käy.

16

9308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on parikin paikkaa

Toinen on Konala Shell jossa tehdään Opel huoltoja ja toinen on siinä lähella S-marketin takana, nimeä en nyt muista.

• paikka olisi

Suutarilassa, Auto-Oplia.

• tossa

Pohjois Helsingin Auto Konalassa.

• Vectra mies
        tossa kirjoitti:

Pohjois Helsingin Auto Konalassa.

Eipä kannata Länsiautoon viedä. Kauheet hinnat ja palvelu aivan per...tä. Eipä jaksaneet/vaivautuneet edes selvittämään mitä autolle tehty, eli mennä työmääräystä läpi. Maksoinkin huollosta (pieni) keski ja takaputken vaihdosta vaivaiset 850 egee.
        Joten kokemuksella suosittelen Auto-Opliaa sekä Pohjois Hgin Autoa. EN LÄNSAUTOA. Homma kussut jo 1 vuotta sitten myyjän kanssa, pitikin sieltä auto hankkia.... EN SUOSITTELE.

• onhan noita

Auto-Oplia Suutarilassa, Muuralan Autohuolto Espoossa, Automaa Konalassa, Pohjois-Helsingin Auto Oy Konalassa ja Herttoniemessä

• Konala

Ehdottomasti S-etuhuolto Konala.

http://www.automaa.fi/setuhuolto.asp

Erityisesti jos omistaa S-kauppojen bonuskortin. Aina siellä käydessäni pihalla on ollut pitkä rivi Opeleita, ja erityisen paljon G-mallin Astroja. Koska heillä oli erikoistarjouksia esim. jakohihna vesipumppu sellaiseen hintaan ettei esim. AD-huolto päässyt lähellekään. Käskivät viemään vain sinne S-huoltoon.

Itse olen vanhempaa Astraani siellä useita kertoja käyttänyt, jakohihnaa - pakoputkea - jarruja. Pk-seudulla asuville S-etukortin haltijoille lähettävät aina välillä kuponkitarjouksia ja sijaisautokin oli viime kerralla lähes kaupanpäälle vuorokaudeksi.

Asentajina näytti ainakin viimeksi häärivän lähinnä 50 v. huoltomiehiä, näyttivät olevan sieltä kokeneemmasta päästä. Ensimmäinen Opel huoltopaikka, jossa huoltotyönjohtaja kävi asentajalta avaimet saatuaan koeajolla ja raportoi henkilökohtaisesti kaiken havaitsemansa. Jakohihna vesipumppu -vaihtoa tekevät useita päivässä ja tiesivät hyvin, miksi hihna pumppu 16V koneissa pitää vaihtaa niinkuin pitää. Merkkihuollossa ei ole koskaan saanut sellaista henkilökohtaista palvelua, vaikka lafka onkin sellainen pieni piilossa oleva tila Automaa liikkeen takapihalla. Eikä kahvi ollut kyllä mitään tuoretta kun työnjohtajat itse keittivät. Edullisten hintojen lisäksi sieltä saa S-tilille jopa 5% bonusta, riippuen mitä muuta ko. kuukautena muualta ostaa. Saattaa tietenkin olla, että ovat markkinoineet asiakaomistajille jo itsensä ylikiireisiksi ja meininki on heikentynyt muiden tasoiseksi valohoidoksi?

• Joeboy22

Olen kaksi kertaa käyttänyt astraani P-H:n autossa ja kummallakin kerralla tunsin itseni todella typeräksi.
      Määräaikaishuollossa oli toki täytetty pissapoika ja laskutettu siitä. Olin vaan sattumalta itse täyttänyt sen pari päivää aiemmin.
      Toisella kertaa satuin kyselemään että miksi asennustyö maksoi sen minkä maksoi. Harvoin olen tuntenut itseni niin halveksittavaksi olennoksi kun uskalsin ihmetellä laskun suuruutta.
      Jo vihdoin olen jotain oppinut. Kolmatta kertaa ei tule.
      Mutta Maan Autossa on ollut hyvä palvelu ja moniin verrattuna edulliset hinnat.

• rane7

ei ainakaa metro autoon!

• Säästän satasia...

Huollot kannattaa tehdä itse jos vain suinkin pystyy, eikä maksaa valohoidosta maltaita. Loppujen lopuksi aniharvat huollot sisältävät mitään oikeasti tarpeellista öljyn suodattimien vaihdon lisäksi.

OK - huoltokirjaan saa ehkä merkinnän, mutta koskaan sitä ei ole katsottu, kun autoa olen ollut vaihtamassa - aivan sama, vaikka aku ankka olisi sen täyttänyt eli se siitä.

• raitistailmaa

Ei missään. En ole 10 vuoteen käynyt huollossa, olen tehnyt kaikki itse. Turha maksaa tyhjästä.

• Werner i

Nimenomaan, varsinkin nyt kun verot yms. kiristyvät kannattaa ottaa säästöt juurikin näistä yksinkertaisista töistä. Ei ole todellakaan mitään mieltä maksaa valohoidosta, vaativammat korjaukset ovat sitten asia erikseen, mutta korjauksiahan huollossa ei koskaan tehdäkään, vaan niille pitää aina aika varata erikseen ja maksaa niistä myös erikseen.

• se on siinä

Magneetti Vantaalla, tuntevat uudemmatkin Opelit.

• Signum-kuski

Mäkelän Auto Järvenpäässä on asiallinen paikka huollattaa Opel.

• ex asiakas

En kyllä usko, että tuntevat, itse en vie enää autoani sinne rikottavaksi!

• ex asiakas
        ex asiakas kirjoitti:

En kyllä usko, että tuntevat, itse en vie enää autoani sinne rikottavaksi!

Kommenttini koski siis Magneettia

• Ei Magneettiin!

Ei ainakaan Länsiauto Magneettin Vantaalle, Uudehko Opeli oli siellä kolarikorjauksessa ja työn laatu oli niin huimaa, että ei mitään väliä:

- maalauksessa valumia ja muita hiukkasia
      - osia puuttuu: kaikkia osia ei oltu siirretty uuteen puskuriin vanhasta, eikä toisaalta uusiakaan korvaavia osia oltu laitettu
      - osa siirretyistä alunperin ehjistä osista oli rikottu mm. lampun pesimen mekanismi
      - uuden ajovalon sovitus keula/puskurikappaleen pielessä ja hankaa maalia

Raivostuttaa tällainen toiminta, että laitetaan asennuksessa rikottuja osia paikoilleen ja toivotaan, että asiakas ei huomaisi.

Mitäköhän tuosta vielä lisää paljastuu.

Että vielä huoltoleimoja tuolta hakemaan... en minä ainakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe