Missä teettää Opelin huolto ?

Koikkalainen

Tällä palstalla kun näyttää olevan runsaasti kaiken kokeneita Opelin haltijoita kysyisin seuraavaa. Missä pääkaupunkiseudulla löytyy luotettava Opelin määräaikaishuoltoja suorittava huoltokorjaamo ?? Hyvä jos löytyy helsingistä, Vantaalta tai Espoosta, mutta muualtakin käy.

16

9206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on parikin paikkaa

      Toinen on Konala Shell jossa tehdään Opel huoltoja ja toinen on siinä lähella S-marketin takana, nimeä en nyt muista.

    • paikka olisi

      Suutarilassa, Auto-Oplia.

      • tossa

        Pohjois Helsingin Auto Konalassa.


      • Vectra mies
        tossa kirjoitti:

        Pohjois Helsingin Auto Konalassa.

        Eipä kannata Länsiautoon viedä. Kauheet hinnat ja palvelu aivan per...tä. Eipä jaksaneet/vaivautuneet edes selvittämään mitä autolle tehty, eli mennä työmääräystä läpi. Maksoinkin huollosta (pieni) keski ja takaputken vaihdosta vaivaiset 850 egee.
        Joten kokemuksella suosittelen Auto-Opliaa sekä Pohjois Hgin Autoa. EN LÄNSAUTOA. Homma kussut jo 1 vuotta sitten myyjän kanssa, pitikin sieltä auto hankkia.... EN SUOSITTELE.


    • onhan noita

      Auto-Oplia Suutarilassa, Muuralan Autohuolto Espoossa, Automaa Konalassa, Pohjois-Helsingin Auto Oy Konalassa ja Herttoniemessä

    • Konala

      Ehdottomasti S-etuhuolto Konala.

      http://www.automaa.fi/setuhuolto.asp

      Erityisesti jos omistaa S-kauppojen bonuskortin. Aina siellä käydessäni pihalla on ollut pitkä rivi Opeleita, ja erityisen paljon G-mallin Astroja. Koska heillä oli erikoistarjouksia esim. jakohihna vesipumppu sellaiseen hintaan ettei esim. AD-huolto päässyt lähellekään. Käskivät viemään vain sinne S-huoltoon.

      Itse olen vanhempaa Astraani siellä useita kertoja käyttänyt, jakohihnaa - pakoputkea - jarruja. Pk-seudulla asuville S-etukortin haltijoille lähettävät aina välillä kuponkitarjouksia ja sijaisautokin oli viime kerralla lähes kaupanpäälle vuorokaudeksi.

      Asentajina näytti ainakin viimeksi häärivän lähinnä 50 v. huoltomiehiä, näyttivät olevan sieltä kokeneemmasta päästä. Ensimmäinen Opel huoltopaikka, jossa huoltotyönjohtaja kävi asentajalta avaimet saatuaan koeajolla ja raportoi henkilökohtaisesti kaiken havaitsemansa. Jakohihna vesipumppu -vaihtoa tekevät useita päivässä ja tiesivät hyvin, miksi hihna pumppu 16V koneissa pitää vaihtaa niinkuin pitää. Merkkihuollossa ei ole koskaan saanut sellaista henkilökohtaista palvelua, vaikka lafka onkin sellainen pieni piilossa oleva tila Automaa liikkeen takapihalla. Eikä kahvi ollut kyllä mitään tuoretta kun työnjohtajat itse keittivät. Edullisten hintojen lisäksi sieltä saa S-tilille jopa 5% bonusta, riippuen mitä muuta ko. kuukautena muualta ostaa. Saattaa tietenkin olla, että ovat markkinoineet asiakaomistajille jo itsensä ylikiireisiksi ja meininki on heikentynyt muiden tasoiseksi valohoidoksi?

    • Joeboy22

      Olen kaksi kertaa käyttänyt astraani P-H:n autossa ja kummallakin kerralla tunsin itseni todella typeräksi.
      Määräaikaishuollossa oli toki täytetty pissapoika ja laskutettu siitä. Olin vaan sattumalta itse täyttänyt sen pari päivää aiemmin.
      Toisella kertaa satuin kyselemään että miksi asennustyö maksoi sen minkä maksoi. Harvoin olen tuntenut itseni niin halveksittavaksi olennoksi kun uskalsin ihmetellä laskun suuruutta.
      Jo vihdoin olen jotain oppinut. Kolmatta kertaa ei tule.
      Mutta Maan Autossa on ollut hyvä palvelu ja moniin verrattuna edulliset hinnat.

    • rane7

      ei ainakaa metro autoon!

    • Säästän satasia...

      Huollot kannattaa tehdä itse jos vain suinkin pystyy, eikä maksaa valohoidosta maltaita. Loppujen lopuksi aniharvat huollot sisältävät mitään oikeasti tarpeellista öljyn suodattimien vaihdon lisäksi.

      OK - huoltokirjaan saa ehkä merkinnän, mutta koskaan sitä ei ole katsottu, kun autoa olen ollut vaihtamassa - aivan sama, vaikka aku ankka olisi sen täyttänyt eli se siitä.

    • raitistailmaa

      Ei missään. En ole 10 vuoteen käynyt huollossa, olen tehnyt kaikki itse. Turha maksaa tyhjästä.

      • Werner i

        Nimenomaan, varsinkin nyt kun verot yms. kiristyvät kannattaa ottaa säästöt juurikin näistä yksinkertaisista töistä. Ei ole todellakaan mitään mieltä maksaa valohoidosta, vaativammat korjaukset ovat sitten asia erikseen, mutta korjauksiahan huollossa ei koskaan tehdäkään, vaan niille pitää aina aika varata erikseen ja maksaa niistä myös erikseen.


    • se on siinä

      Magneetti Vantaalla, tuntevat uudemmatkin Opelit.

      • Signum-kuski

        Mäkelän Auto Järvenpäässä on asiallinen paikka huollattaa Opel.


      • ex asiakas

        En kyllä usko, että tuntevat, itse en vie enää autoani sinne rikottavaksi!


      • ex asiakas
        ex asiakas kirjoitti:

        En kyllä usko, että tuntevat, itse en vie enää autoani sinne rikottavaksi!

        Kommenttini koski siis Magneettia


    • Ei Magneettiin!

      Ei ainakaan Länsiauto Magneettin Vantaalle, Uudehko Opeli oli siellä kolarikorjauksessa ja työn laatu oli niin huimaa, että ei mitään väliä:

      - maalauksessa valumia ja muita hiukkasia
      - osia puuttuu: kaikkia osia ei oltu siirretty uuteen puskuriin vanhasta, eikä toisaalta uusiakaan korvaavia osia oltu laitettu
      - osa siirretyistä alunperin ehjistä osista oli rikottu mm. lampun pesimen mekanismi
      - uuden ajovalon sovitus keula/puskurikappaleen pielessä ja hankaa maalia

      Raivostuttaa tällainen toiminta, että laitetaan asennuksessa rikottuja osia paikoilleen ja toivotaan, että asiakas ei huomaisi.

      Mitäköhän tuosta vielä lisää paljastuu.

      Että vielä huoltoleimoja tuolta hakemaan... en minä ainakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe