Voisiko joku minulle kertoa mitä vitamiinejä minun kannattaa syödä kun niveliä särkee ja kolottaa. Lääkärissä olen käynyt ja tutkimuksia on tehty, mutta ajattelin kysyä tältä palstalta löytyiskö jotain vitamiinejä jotka ois ihan nivelille tarkoitettu.
nivelet
11
6645
Vastaukset
- ja etsi
Tolosen sivuilla on tietoa, myös Kunto-Siti tarjoaa jotain vaihtoehtoja (msm-valmiste).. Hainrusto, vihersimpukka.. ruokavaliolla on myös suuri merkitys etc. joku kertoo Nivelmin- tuotteesta.
- glucosamine
Vitamiineista en tiedä
Toiset kannattavat inkivääriä (oliko viimeviikolla ruotsalaiset tutkijat?)
Toiset glucosamine valmisteita (reseptilääke)
Sitten on vielä omega-3 -rasvahapot - velcra--
rasvaista kalaa! esim.lohta. saat terveellisiä rasvahappoja, jotka hoitavat niveliä.
- hyvä olo
Minulla on ollut myös särkyä ja kolotusta nivelissä ja olen saanut hyvän avun GNLD tuotteista Kal- Mag kalsium mangnesium yhdiste on ollut hyvä nivelille.Kolotus on hävinnyt ja niveliä ei särje ja ovat luonnontuotteita ei mitään synteettistä.Ei saa kaupoista,mutta jos haluat tietoa vastaa viestiin.
- capt. cöpenick
Reuman runtelevat nivelvaivat lientyvät esim. sormissa käsikontaktista. Tarkennusta.
Vapaa-aikana yksinkertaisesti käsi kevyesti kädelle.
Muutamassa minuutissa säryt on poissa.Ne palaa kyllä pian kun kädet on erillään.
Lukiessa ja TV:tä katsoessa ja vapaa-aikoina mahdollista usein käsikontakti kipeään kohtaan.
Kun olen tiedostanut ilmiön, näen kanssaihmisistäni, että monet tietämättään
lievittävät näin kremppojaan. - Hyvin toimii
Minulla on reuma polvessa ja äitilläni on myös reuma ja polven nivel vaihdettu.
Eräs tuttavani suositteli minulle ja äidilleni erästä monivitamiini ja omega-3 pakettia, minulla on polvi tuntunut paremmalta ja äitini ei ole tarvinnut syödä ollenkaan särkylääkkeitä sen jälkeen kun aloitti 1,5kk sitten.
Ja muutenkin on ollut virkeämpi olo, nykyisin saan kaikki tarvitsemani vitamiinit :)
Tutullani saattaa vielä olla niitä tilauskaavakkeita, jos haluat voit tiedustella sähköpostilla tuotteesta lisää tutultani: [email protected]- Hyvin toimii
Piti vielä sanomani että lisätietoja löytyy osotteesta: www.wellnutrition.fi/
- ehkä apua
Hyvin toimii kirjoitti:
Piti vielä sanomani että lisätietoja löytyy osotteesta: www.wellnutrition.fi/
Kokeile sinkkiä. Olen itse syönyt nyt 2 viikkoa sinkkiä ja Omega 3 joka päivä yhdessä ja polvissa olleet nivelkivut ovat helpottaneet lähes kokonaan. Ostin luontaistuotekaupasta sinkkitabletteja, jotka sisältävät 15 mg sinkkiä ja Möllerin omega 3, jota otan 2 kapselia päivässä ja yhden sinkkitabletin. Kokeile.
- ystäväni sai avun
Futura Omega-3 inkivääri-valmistesta. Kertoi,että jo muutaman viikon kuluttua siitä, kun aloitti em. tuotteen käytön, sai selkeän avun.
- kaunis bodari poika
msm eli rikkiä osta twinlabin se on yksi parhaista
- Anonyymi
Aito Nivel valmiste on monelle auttanut. Ja siinä on takuu, jos ei apua, saa rahat takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766