nivelet

kipuilija

Voisiko joku minulle kertoa mitä vitamiinejä minun kannattaa syödä kun niveliä särkee ja kolottaa. Lääkärissä olen käynyt ja tutkimuksia on tehty, mutta ajattelin kysyä tältä palstalta löytyiskö jotain vitamiinejä jotka ois ihan nivelille tarkoitettu.

11

5200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja etsi

      Tolosen sivuilla on tietoa, myös Kunto-Siti tarjoaa jotain vaihtoehtoja (msm-valmiste).. Hainrusto, vihersimpukka.. ruokavaliolla on myös suuri merkitys etc. joku kertoo Nivelmin- tuotteesta.

    • glucosamine

      Vitamiineista en tiedä
      Toiset kannattavat inkivääriä (oliko viimeviikolla ruotsalaiset tutkijat?)
      Toiset glucosamine valmisteita (reseptilääke)
      Sitten on vielä omega-3 -rasvahapot

    • velcra--

      rasvaista kalaa! esim.lohta. saat terveellisiä rasvahappoja, jotka hoitavat niveliä.

    • hyvä olo

      Minulla on ollut myös särkyä ja kolotusta nivelissä ja olen saanut hyvän avun GNLD tuotteista Kal- Mag kalsium mangnesium yhdiste on ollut hyvä nivelille.Kolotus on hävinnyt ja niveliä ei särje ja ovat luonnontuotteita ei mitään synteettistä.Ei saa kaupoista,mutta jos haluat tietoa vastaa viestiin.

    • capt. cöpenick

      Reuman runtelevat nivelvaivat lientyvät esim. sormissa käsikontaktista. Tarkennusta.
      Vapaa-aikana yksinkertaisesti käsi kevyesti kädelle.
      Muutamassa minuutissa säryt on poissa.Ne palaa kyllä pian kun kädet on erillään.
      Lukiessa ja TV:tä katsoessa ja vapaa-aikoina mahdollista usein käsikontakti kipeään kohtaan.

      Kun olen tiedostanut ilmiön, näen kanssaihmisistäni, että monet tietämättään
      lievittävät näin kremppojaan.

    • Hyvin toimii

      Minulla on reuma polvessa ja äitilläni on myös reuma ja polven nivel vaihdettu.

      Eräs tuttavani suositteli minulle ja äidilleni erästä monivitamiini ja omega-3 pakettia, minulla on polvi tuntunut paremmalta ja äitini ei ole tarvinnut syödä ollenkaan särkylääkkeitä sen jälkeen kun aloitti 1,5kk sitten.

      Ja muutenkin on ollut virkeämpi olo, nykyisin saan kaikki tarvitsemani vitamiinit :)

      Tutullani saattaa vielä olla niitä tilauskaavakkeita, jos haluat voit tiedustella sähköpostilla tuotteesta lisää tutultani: [email protected]

      • Hyvin toimii

        Piti vielä sanomani että lisätietoja löytyy osotteesta: www.wellnutrition.fi/


      • ehkä apua
        Hyvin toimii kirjoitti:

        Piti vielä sanomani että lisätietoja löytyy osotteesta: www.wellnutrition.fi/

        Kokeile sinkkiä. Olen itse syönyt nyt 2 viikkoa sinkkiä ja Omega 3 joka päivä yhdessä ja polvissa olleet nivelkivut ovat helpottaneet lähes kokonaan. Ostin luontaistuotekaupasta sinkkitabletteja, jotka sisältävät 15 mg sinkkiä ja Möllerin omega 3, jota otan 2 kapselia päivässä ja yhden sinkkitabletin. Kokeile.


    • ystäväni sai avun

      Futura Omega-3 inkivääri-valmistesta. Kertoi,että jo muutaman viikon kuluttua siitä, kun aloitti em. tuotteen käytön, sai selkeän avun.

      • kaunis bodari poika

        msm eli rikkiä osta twinlabin se on yksi parhaista


    • Anonyymi

      Aito Nivel valmiste on monelle auttanut. Ja siinä on takuu, jos ei apua, saa rahat takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe