En ole vielä harjoitellut mutta olen harjoittanut

En ole mikään pullistelija,...

No niin, en ole käynyt yhdessäkään Krav Maga treenissä. Olen siten katsottuna täysi noviisi ja todennäköisesti näin tulee olemaan-

Olen seurannut Krav Maga tekniikoiden hyödyntämistä esim. israelilaisissa videoissa ja myös näissä eurooppalaisissa vastaavissa.

Nykyään olen ns. kravattihommissa akateemisena yrittäjänä, joten en hamua nakkikioskikokemuksia ja vauhtimestarin hommat ovat myös opiskelujen myötä takanapäin. Lisäselvennyksenä, minä olen se luokan poika, joka ei yritä päästä esille vaikka meriittejä olisi ollut siihen urheilumenstyksen myötä (=Paini)

No, Krav Magaan... Nämä tekniikathan ovat juuri niitä mitä joskus ja korostan hyvin harvoin, ravintolan vauhtimestarina, tuli käytettyä.

Älkää nyt mitenkään suuttuko, minä en haasta riitaa. Tuli vaan nähtyä sen verran väkivaltatekniikoita ihan liian nuorena, että ne valitettavasti eivät jääneet pelkästään alitajuntaan.

Pieni muistelo: Olimme n. 8 vuotiaita kun paikallisen merimies/rosvoravintolan portsari (Reimari Präntööllä) hakattiin vapaa-aikanaan niin, että hän halvautui vasemmalta puoleltaan. Tekijät olivat tuplanneet mutta yhtäkaikki saman kansakoulun oppilaita.

Suoraviivisesti, oman tasapainon säilyttäen toisen tasapainoa järkyttäen- turpaan niin paljon kuin tuntuu ja tarvitsee. Sitä on Krav Maga jota olen tietämättäni harrastanut.

No mitä sitte? Krav Maga on tieteellisin termein validi omaan tarkoitukseensan.

On on yksi ehtokin: Jos sinua "Lyödään keskelle alveetia" Sen ei pidä lamauttaa vaan ajaa välittömään vastatoimintaan. Sitä kutsutaan Sisuksi.

2

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anok

..pointti oli?? hmmm...
      krav maga on normi kamppailulaji siinä missä muutkin. Ei sen kummempaa.

• rewtrg

kursseille vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe