Siis kuinka sil on tommoset hiukset PotC:ssä?!
Aivan mahtavat, pitäs itekki saaha samanlaiset! Liekö sit jotain maskeerausoperaation tuloksia vaan..
Jackin hiukset?
7
909
Vastaukset
- M.I.C
On Pirates 2 dvd, niin katsokaa bonusmateriaaleista. Sieltä löytyy paremmin vastaus
- jokupienieliö
..on IHANAT! Mutta se on oikeasti peruukki.. -.- mäkin haluun sellasen peruukin! xD
- Lady 69
Mä oonki koskenu sen tukkaan! Olin just täs pari päivää taakseppäin Caribialla joululomalla perheeni kans ja ihan sika mahtava reissu olikin!
Äiti, isä, Toomas,Jussi,Pekka,Erkki,Eetu,Jaakko,Olli,Paavo,Tahvo,Matti,Elli,Susanna,Mira,Milla,Mimmi,Mervi,Anu,Anni,Lilli,Sofia ja Marjet olivat puuhun tehdyssä majassa nukkumassa.Mä olin rannalla koska en päässyt majaan ja muo ketutti.Mun perheel oli kimppakivaa siel majassa ja muo ei otettu sinne, koska irvistelin poppamiehille ja ne kiros mut.No mä nukuin siellä rannalla ja söin simpukoita nälkääni.Sit aamulla mä näin aika heikosti meressä keinuilevan laudan, jonka päällä saisoi ihq aito Jack Sparrow!Harmi et se perhanan aurinko oli heikentäny myös mun näköni.Mut vitsi ihq! Se tuli rannalle päin.Se heitti mulle rommipullon ja mä kittasin sen raakana!Se Jack oli kyl mieletön tyyppi!Loppupäivästä me syötiin simpukoita ja meil oli kimppakivaa. Me teljettiin mun perhe sin puuhu!Sain siltä muistonkin, sen kultahampaan! - ofthe
Lady 69 kirjoitti:
Mä oonki koskenu sen tukkaan! Olin just täs pari päivää taakseppäin Caribialla joululomalla perheeni kans ja ihan sika mahtava reissu olikin!
Äiti, isä, Toomas,Jussi,Pekka,Erkki,Eetu,Jaakko,Olli,Paavo,Tahvo,Matti,Elli,Susanna,Mira,Milla,Mimmi,Mervi,Anu,Anni,Lilli,Sofia ja Marjet olivat puuhun tehdyssä majassa nukkumassa.Mä olin rannalla koska en päässyt majaan ja muo ketutti.Mun perheel oli kimppakivaa siel majassa ja muo ei otettu sinne, koska irvistelin poppamiehille ja ne kiros mut.No mä nukuin siellä rannalla ja söin simpukoita nälkääni.Sit aamulla mä näin aika heikosti meressä keinuilevan laudan, jonka päällä saisoi ihq aito Jack Sparrow!Harmi et se perhanan aurinko oli heikentäny myös mun näköni.Mut vitsi ihq! Se tuli rannalle päin.Se heitti mulle rommipullon ja mä kittasin sen raakana!Se Jack oli kyl mieletön tyyppi!Loppupäivästä me syötiin simpukoita ja meil oli kimppakivaa. Me teljettiin mun perhe sin puuhu!Sain siltä muistonkin, sen kultahampaan!Oliko se siis Johnny Depp joka oli se Jack Sparrow vai joku muu? Kun eikös se oikea jack sparrow oo johnny Depp tai jotenkin...?
- Rock lady 69
ofthe kirjoitti:
Oliko se siis Johnny Depp joka oli se Jack Sparrow vai joku muu? Kun eikös se oikea jack sparrow oo johnny Depp tai jotenkin...?
Hei mä koitin vetää mahdollisimman selkeätä läppää!Heh!vitsi...siis minkä ikäisiä teistä suurin osa on? Jos noin halvalla menee läpi, niin huhhuh..."Eiku joo mä näin ihan Johnny Depin liven ja lähin täst jouluks Caribialle ja johnny oli niinkuin elokuva roolinsa vaatteissa hilluus jossain rannalla...joo ja meil on aika iso perhe about 100 siskoo ja veljee ja kaikki mahtuu puuhun!" Hei jos tosta menee läpi, niin en yhtään ihmettel vaikka luulisitte, et joku helvetin Jack Sparrow olis oikeasti olemas!Siis tää just muo ärsyttää kun kaikki täällä hössöttää kokoajan Jack Sparrowista ja Pirates of the Caribbeanista! Siis tää palsta on tehty Johnny Deppiä varten ja mä haluaisin, et puhuisitte edes joskus Johnnysta muuta, kun sen Jack Sparrow roolista! Paskat Jack Sparrowista!Se on pelkkä rahaa tienaava Johnnyn rooli!Muo kiinnostaa paljon enemmän itse johnny ja ehdottomasti sen muutkin elokuva suoritukset!
- raivostunut.
Rock lady 69 kirjoitti:
Hei mä koitin vetää mahdollisimman selkeätä läppää!Heh!vitsi...siis minkä ikäisiä teistä suurin osa on? Jos noin halvalla menee läpi, niin huhhuh..."Eiku joo mä näin ihan Johnny Depin liven ja lähin täst jouluks Caribialle ja johnny oli niinkuin elokuva roolinsa vaatteissa hilluus jossain rannalla...joo ja meil on aika iso perhe about 100 siskoo ja veljee ja kaikki mahtuu puuhun!" Hei jos tosta menee läpi, niin en yhtään ihmettel vaikka luulisitte, et joku helvetin Jack Sparrow olis oikeasti olemas!Siis tää just muo ärsyttää kun kaikki täällä hössöttää kokoajan Jack Sparrowista ja Pirates of the Caribbeanista! Siis tää palsta on tehty Johnny Deppiä varten ja mä haluaisin, et puhuisitte edes joskus Johnnysta muuta, kun sen Jack Sparrow roolista! Paskat Jack Sparrowista!Se on pelkkä rahaa tienaava Johnnyn rooli!Muo kiinnostaa paljon enemmän itse johnny ja ehdottomasti sen muutkin elokuva suoritukset!
ja taas yks esimerkikki tommosista ihan perättömistä tarinoista.tosi lapsellista ja se olis kivaa jos lopettaisit tommosen,kun jotkut voivat uskoa ne tarinat ja se ei olis kauheen mukavaa.
en tarkoita pahalla - rock lady 69
raivostunut. kirjoitti:
ja taas yks esimerkikki tommosista ihan perättömistä tarinoista.tosi lapsellista ja se olis kivaa jos lopettaisit tommosen,kun jotkut voivat uskoa ne tarinat ja se ei olis kauheen mukavaa.
en tarkoita pahallaKyllä se niin selkee läppä oli, että jos sen tekstin alkuperästä ei tiennyt mitään, niin se oli hyvä opetus pienimmille siitä, ettei kannata liikkua internetissä jos kerta on vielä niin nuori ja sinisilmäinen kaikelle.Sen tarinan oli tarkoitus herättää niitä, jotka ovat niin lääpällä tohon Jack Sparrowiin etteivät ymmärrä ettei sellaista ole olemassakaan...voih kuin suloista =) Kyllä niin moni nuori vielä joulupukkiinkin uskoo ettei siinä mitään pahaa ole...Joitakin saattaa vain huolestuttaa, että niin nuori liikkuu jo kaikenmaailman palstoilla ja uskoo kaiken.Internetissä liikkuu niin paljon pahoja ihmisiä "minun lisäkseni" ettei kannata uskaltautua liian nuorena internetin maailmaan ja kannattaa kysyä isältä, tai äidiltä vielä lupakin.Vaikka kuulostan ilkeältä, niin se ei ole vielä mitään verrattuna siihen kuinka todella pahoja ihmisiä täällä oikeasti voi liikkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212