Jackin hiukset?

<(-_-)>

Siis kuinka sil on tommoset hiukset PotC:ssä?!
Aivan mahtavat, pitäs itekki saaha samanlaiset! Liekö sit jotain maskeerausoperaation tuloksia vaan..

7

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.I.C

      On Pirates 2 dvd, niin katsokaa bonusmateriaaleista. Sieltä löytyy paremmin vastaus

    • jokupienieliö

      ..on IHANAT! Mutta se on oikeasti peruukki.. -.- mäkin haluun sellasen peruukin! xD

      • Lady 69

        Mä oonki koskenu sen tukkaan! Olin just täs pari päivää taakseppäin Caribialla joululomalla perheeni kans ja ihan sika mahtava reissu olikin!
        Äiti, isä, Toomas,Jussi,Pekka,Erkki,Eetu,Jaakko,Olli,Paavo,Tahvo,Matti,Elli,Susanna,Mira,Milla,Mimmi,Mervi,Anu,Anni,Lilli,Sofia ja Marjet olivat puuhun tehdyssä majassa nukkumassa.Mä olin rannalla koska en päässyt majaan ja muo ketutti.Mun perheel oli kimppakivaa siel majassa ja muo ei otettu sinne, koska irvistelin poppamiehille ja ne kiros mut.No mä nukuin siellä rannalla ja söin simpukoita nälkääni.Sit aamulla mä näin aika heikosti meressä keinuilevan laudan, jonka päällä saisoi ihq aito Jack Sparrow!Harmi et se perhanan aurinko oli heikentäny myös mun näköni.Mut vitsi ihq! Se tuli rannalle päin.Se heitti mulle rommipullon ja mä kittasin sen raakana!Se Jack oli kyl mieletön tyyppi!Loppupäivästä me syötiin simpukoita ja meil oli kimppakivaa. Me teljettiin mun perhe sin puuhu!Sain siltä muistonkin, sen kultahampaan!


      • ofthe
        Lady 69 kirjoitti:

        Mä oonki koskenu sen tukkaan! Olin just täs pari päivää taakseppäin Caribialla joululomalla perheeni kans ja ihan sika mahtava reissu olikin!
        Äiti, isä, Toomas,Jussi,Pekka,Erkki,Eetu,Jaakko,Olli,Paavo,Tahvo,Matti,Elli,Susanna,Mira,Milla,Mimmi,Mervi,Anu,Anni,Lilli,Sofia ja Marjet olivat puuhun tehdyssä majassa nukkumassa.Mä olin rannalla koska en päässyt majaan ja muo ketutti.Mun perheel oli kimppakivaa siel majassa ja muo ei otettu sinne, koska irvistelin poppamiehille ja ne kiros mut.No mä nukuin siellä rannalla ja söin simpukoita nälkääni.Sit aamulla mä näin aika heikosti meressä keinuilevan laudan, jonka päällä saisoi ihq aito Jack Sparrow!Harmi et se perhanan aurinko oli heikentäny myös mun näköni.Mut vitsi ihq! Se tuli rannalle päin.Se heitti mulle rommipullon ja mä kittasin sen raakana!Se Jack oli kyl mieletön tyyppi!Loppupäivästä me syötiin simpukoita ja meil oli kimppakivaa. Me teljettiin mun perhe sin puuhu!Sain siltä muistonkin, sen kultahampaan!

        Oliko se siis Johnny Depp joka oli se Jack Sparrow vai joku muu? Kun eikös se oikea jack sparrow oo johnny Depp tai jotenkin...?


      • Rock lady 69
        ofthe kirjoitti:

        Oliko se siis Johnny Depp joka oli se Jack Sparrow vai joku muu? Kun eikös se oikea jack sparrow oo johnny Depp tai jotenkin...?

        Hei mä koitin vetää mahdollisimman selkeätä läppää!Heh!vitsi...siis minkä ikäisiä teistä suurin osa on? Jos noin halvalla menee läpi, niin huhhuh..."Eiku joo mä näin ihan Johnny Depin liven ja lähin täst jouluks Caribialle ja johnny oli niinkuin elokuva roolinsa vaatteissa hilluus jossain rannalla...joo ja meil on aika iso perhe about 100 siskoo ja veljee ja kaikki mahtuu puuhun!" Hei jos tosta menee läpi, niin en yhtään ihmettel vaikka luulisitte, et joku helvetin Jack Sparrow olis oikeasti olemas!Siis tää just muo ärsyttää kun kaikki täällä hössöttää kokoajan Jack Sparrowista ja Pirates of the Caribbeanista! Siis tää palsta on tehty Johnny Deppiä varten ja mä haluaisin, et puhuisitte edes joskus Johnnysta muuta, kun sen Jack Sparrow roolista! Paskat Jack Sparrowista!Se on pelkkä rahaa tienaava Johnnyn rooli!Muo kiinnostaa paljon enemmän itse johnny ja ehdottomasti sen muutkin elokuva suoritukset!


      • raivostunut.
        Rock lady 69 kirjoitti:

        Hei mä koitin vetää mahdollisimman selkeätä läppää!Heh!vitsi...siis minkä ikäisiä teistä suurin osa on? Jos noin halvalla menee läpi, niin huhhuh..."Eiku joo mä näin ihan Johnny Depin liven ja lähin täst jouluks Caribialle ja johnny oli niinkuin elokuva roolinsa vaatteissa hilluus jossain rannalla...joo ja meil on aika iso perhe about 100 siskoo ja veljee ja kaikki mahtuu puuhun!" Hei jos tosta menee läpi, niin en yhtään ihmettel vaikka luulisitte, et joku helvetin Jack Sparrow olis oikeasti olemas!Siis tää just muo ärsyttää kun kaikki täällä hössöttää kokoajan Jack Sparrowista ja Pirates of the Caribbeanista! Siis tää palsta on tehty Johnny Deppiä varten ja mä haluaisin, et puhuisitte edes joskus Johnnysta muuta, kun sen Jack Sparrow roolista! Paskat Jack Sparrowista!Se on pelkkä rahaa tienaava Johnnyn rooli!Muo kiinnostaa paljon enemmän itse johnny ja ehdottomasti sen muutkin elokuva suoritukset!

        ja taas yks esimerkikki tommosista ihan perättömistä tarinoista.tosi lapsellista ja se olis kivaa jos lopettaisit tommosen,kun jotkut voivat uskoa ne tarinat ja se ei olis kauheen mukavaa.

        en tarkoita pahalla


      • rock lady 69
        raivostunut. kirjoitti:

        ja taas yks esimerkikki tommosista ihan perättömistä tarinoista.tosi lapsellista ja se olis kivaa jos lopettaisit tommosen,kun jotkut voivat uskoa ne tarinat ja se ei olis kauheen mukavaa.

        en tarkoita pahalla

        Kyllä se niin selkee läppä oli, että jos sen tekstin alkuperästä ei tiennyt mitään, niin se oli hyvä opetus pienimmille siitä, ettei kannata liikkua internetissä jos kerta on vielä niin nuori ja sinisilmäinen kaikelle.Sen tarinan oli tarkoitus herättää niitä, jotka ovat niin lääpällä tohon Jack Sparrowiin etteivät ymmärrä ettei sellaista ole olemassakaan...voih kuin suloista =) Kyllä niin moni nuori vielä joulupukkiinkin uskoo ettei siinä mitään pahaa ole...Joitakin saattaa vain huolestuttaa, että niin nuori liikkuu jo kaikenmaailman palstoilla ja uskoo kaiken.Internetissä liikkuu niin paljon pahoja ihmisiä "minun lisäkseni" ettei kannata uskaltautua liian nuorena internetin maailmaan ja kannattaa kysyä isältä, tai äidiltä vielä lupakin.Vaikka kuulostan ilkeältä, niin se ei ole vielä mitään verrattuna siihen kuinka todella pahoja ihmisiä täällä oikeasti voi liikkua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe