27.1.2007

Ja taas olisin miittiä järjestelemässä.
Keitä kiinnostaisi tuo 27.1. olevana lauantaina pitää miittiä, ja olisiko ehdotuksia uudesta paikasta Mascotin sijaan.
Toivomuksia uudesta paikasta läheltä keskustaa on nimittäin tullut sen verran.

14

3254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan jotakin savutonta ja alkotonta kahvilaa. Olis kerrankin poikkeus normaalista juottola-kaavasta.

• väliviiva

Harkinnan alla...olis kyllä muuta sovittua jo kyseiselle viikonlopulle, mut jos tarpeeks vakuutun niin ehkä tuunkin ;)

• töissähän tää tsiksi on ton viikonlopun.

• paikka voi olla
        v33r4 kirjoitti:

töissähän tää tsiksi on ton viikonlopun.

Miksei vaikka johonkin karaokeravintolaan..?? niissä tuppaa aina oleen hauskaa ja on jotain seurattavaa kun seuralaiset lauloo loilottaa.. ;) Siltikään se ei estä normaalia seurustelua.. Vai onko zättiläiset niin ujoja ettei uskalla lauloo......???

• paikka voi olla kirjoitti:

Miksei vaikka johonkin karaokeravintolaan..?? niissä tuppaa aina oleen hauskaa ja on jotain seurattavaa kun seuralaiset lauloo loilottaa.. ;) Siltikään se ei estä normaalia seurustelua.. Vai onko zättiläiset niin ujoja ettei uskalla lauloo......???

..kovin moni ei ole tähän mennessä ehdottanut sitä tai kiinnostunut siitä.
        On tainnut olla vastaanottokin ollut sitä kohtaan aika kielteinen.
        Ehkäpä seuraavalla kerralla ja eri järjestäjän kanssa, joka tuntee karaoke-paikkoja. =)

• Miss_Lonely kirjoitti:

..kovin moni ei ole tähän mennessä ehdottanut sitä tai kiinnostunut siitä.
        On tainnut olla vastaanottokin ollut sitä kohtaan aika kielteinen.
        Ehkäpä seuraavalla kerralla ja eri järjestäjän kanssa, joka tuntee karaoke-paikkoja. =)

Eli Mascot taitaa olla nyt se paikka, jossa seuraava miitti pidetään.
        Johtuen ehdotusten vähyydestä sekä parista muusta syytä.

Nyt olisi hyvä sopia kellon aikaa, joka taitaa olla 18.30 ellei joku ehdota parempaa.

• pysty
        Miss_Lonely kirjoitti:

Eli Mascot taitaa olla nyt se paikka, jossa seuraava miitti pidetään.
        Johtuen ehdotusten vähyydestä sekä parista muusta syytä.

Nyt olisi hyvä sopia kellon aikaa, joka taitaa olla 18.30 ellei joku ehdota parempaa.

tulee, seuraava aamu olis liian hapokas :(

• 40 plussalainenkin?

Voiks tulla 40 tyyppi?

• Mikäs estäisi muitakin kuin pelkkiä Helsinki-kanavalaisia tulemasta?
        Miitti on avoinna kaikille. =)
        Onko tuo 18.30 hyvä aika vai pitäisikö tavata vähän myöhemmin?

• Miss_Lonely kirjoitti:

Mikäs estäisi muitakin kuin pelkkiä Helsinki-kanavalaisia tulemasta?
        Miitti on avoinna kaikille. =)
        Onko tuo 18.30 hyvä aika vai pitäisikö tavata vähän myöhemmin?

Moni on kysellyt osoitetta sinne. Tässä on se; Cafe Mascot, Neljäs Linja 2 00530 Helsinki

• Joana75
        Miss_Lonely kirjoitti:

Moni on kysellyt osoitetta sinne. Tässä on se; Cafe Mascot, Neljäs Linja 2 00530 Helsinki

Juu tuttu ja turvallinen Mascot tosiaan. :) Tilaa siellä on aika kivasti, ja varsinkin jos ihmiset viitsivät saapua ajoissa perille, aina paremmin saa paikkoja järkättyä ennenkuin sohvat ovat tupaten täynnä. :D
        Hakaniemen metrikseltähän on aika lyhyt matka käppäillä perille.
        Minä olen töissä silloin myös, mutta jos vielä silloin illalla olen pirteänä niin saatan liittyä seuraan.

• Joana75 kirjoitti:

Juu tuttu ja turvallinen Mascot tosiaan. :) Tilaa siellä on aika kivasti, ja varsinkin jos ihmiset viitsivät saapua ajoissa perille, aina paremmin saa paikkoja järkättyä ennenkuin sohvat ovat tupaten täynnä. :D
        Hakaniemen metrikseltähän on aika lyhyt matka käppäillä perille.
        Minä olen töissä silloin myös, mutta jos vielä silloin illalla olen pirteänä niin saatan liittyä seuraan.

Vielä ei ole kukaan tainnut kunnolla ilmoittaa, onko tulossa.
        Mutta siellä sitten nähdään. Toivonmukaan ihmisiä tulee..=)

• hesahuoneen
        Miss_Lonely kirjoitti:

Vielä ei ole kukaan tainnut kunnolla ilmoittaa, onko tulossa.
        Mutta siellä sitten nähdään. Toivonmukaan ihmisiä tulee..=)

Onko tää Hesahuoneen miitti. Eli kaiken ikäisiä... ei vaan joku... joku...?

• hesahuoneen kirjoitti:

Onko tää Hesahuoneen miitti. Eli kaiken ikäisiä... ei vaan joku... joku...?

...erilaisille ihmisille tarkoitettu miitti.
        Ei siis vain Helsinki-kanavalaisille.
        Itse tulen varmaan myöhästymään hiukan tuolta miitistä johtuen olosuhteista.
        Minut tunnistaa taas violetti raidallisista hiuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe