Ja taas olisin miittiä järjestelemässä.
Keitä kiinnostaisi tuo 27.1. olevana lauantaina pitää miittiä, ja olisiko ehdotuksia uudesta paikasta Mascotin sijaan.
Toivomuksia uudesta paikasta läheltä keskustaa on nimittäin tullut sen verran.
27.1.2007
14
3368
Vastaukset
Ehdotan jotakin savutonta ja alkotonta kahvilaa. Olis kerrankin poikkeus normaalista juottola-kaavasta.
- väliviiva
Harkinnan alla...olis kyllä muuta sovittua jo kyseiselle viikonlopulle, mut jos tarpeeks vakuutun niin ehkä tuunkin ;)
- paikka voi olla
v33r4 kirjoitti:
töissähän tää tsiksi on ton viikonlopun.
Miksei vaikka johonkin karaokeravintolaan..?? niissä tuppaa aina oleen hauskaa ja on jotain seurattavaa kun seuralaiset lauloo loilottaa.. ;) Siltikään se ei estä normaalia seurustelua.. Vai onko zättiläiset niin ujoja ettei uskalla lauloo......???
paikka voi olla kirjoitti:
Miksei vaikka johonkin karaokeravintolaan..?? niissä tuppaa aina oleen hauskaa ja on jotain seurattavaa kun seuralaiset lauloo loilottaa.. ;) Siltikään se ei estä normaalia seurustelua.. Vai onko zättiläiset niin ujoja ettei uskalla lauloo......???
..kovin moni ei ole tähän mennessä ehdottanut sitä tai kiinnostunut siitä.
On tainnut olla vastaanottokin ollut sitä kohtaan aika kielteinen.
Ehkäpä seuraavalla kerralla ja eri järjestäjän kanssa, joka tuntee karaoke-paikkoja. =)Miss_Lonely kirjoitti:
..kovin moni ei ole tähän mennessä ehdottanut sitä tai kiinnostunut siitä.
On tainnut olla vastaanottokin ollut sitä kohtaan aika kielteinen.
Ehkäpä seuraavalla kerralla ja eri järjestäjän kanssa, joka tuntee karaoke-paikkoja. =)Eli Mascot taitaa olla nyt se paikka, jossa seuraava miitti pidetään.
Johtuen ehdotusten vähyydestä sekä parista muusta syytä.
Nyt olisi hyvä sopia kellon aikaa, joka taitaa olla 18.30 ellei joku ehdota parempaa.- pysty
Miss_Lonely kirjoitti:
Eli Mascot taitaa olla nyt se paikka, jossa seuraava miitti pidetään.
Johtuen ehdotusten vähyydestä sekä parista muusta syytä.
Nyt olisi hyvä sopia kellon aikaa, joka taitaa olla 18.30 ellei joku ehdota parempaa.tulee, seuraava aamu olis liian hapokas :(
- 40 plussalainenkin?
Voiks tulla 40 tyyppi?
Mikäs estäisi muitakin kuin pelkkiä Helsinki-kanavalaisia tulemasta?
Miitti on avoinna kaikille. =)
Onko tuo 18.30 hyvä aika vai pitäisikö tavata vähän myöhemmin?Miss_Lonely kirjoitti:
Mikäs estäisi muitakin kuin pelkkiä Helsinki-kanavalaisia tulemasta?
Miitti on avoinna kaikille. =)
Onko tuo 18.30 hyvä aika vai pitäisikö tavata vähän myöhemmin?Moni on kysellyt osoitetta sinne. Tässä on se; Cafe Mascot, Neljäs Linja 2 00530 Helsinki
- Joana75
Miss_Lonely kirjoitti:
Moni on kysellyt osoitetta sinne. Tässä on se; Cafe Mascot, Neljäs Linja 2 00530 Helsinki
Juu tuttu ja turvallinen Mascot tosiaan. :) Tilaa siellä on aika kivasti, ja varsinkin jos ihmiset viitsivät saapua ajoissa perille, aina paremmin saa paikkoja järkättyä ennenkuin sohvat ovat tupaten täynnä. :D
Hakaniemen metrikseltähän on aika lyhyt matka käppäillä perille.
Minä olen töissä silloin myös, mutta jos vielä silloin illalla olen pirteänä niin saatan liittyä seuraan. Joana75 kirjoitti:
Juu tuttu ja turvallinen Mascot tosiaan. :) Tilaa siellä on aika kivasti, ja varsinkin jos ihmiset viitsivät saapua ajoissa perille, aina paremmin saa paikkoja järkättyä ennenkuin sohvat ovat tupaten täynnä. :D
Hakaniemen metrikseltähän on aika lyhyt matka käppäillä perille.
Minä olen töissä silloin myös, mutta jos vielä silloin illalla olen pirteänä niin saatan liittyä seuraan.Vielä ei ole kukaan tainnut kunnolla ilmoittaa, onko tulossa.
Mutta siellä sitten nähdään. Toivonmukaan ihmisiä tulee..=)- hesahuoneen
Miss_Lonely kirjoitti:
Vielä ei ole kukaan tainnut kunnolla ilmoittaa, onko tulossa.
Mutta siellä sitten nähdään. Toivonmukaan ihmisiä tulee..=)Onko tää Hesahuoneen miitti. Eli kaiken ikäisiä... ei vaan joku... joku...?
hesahuoneen kirjoitti:
Onko tää Hesahuoneen miitti. Eli kaiken ikäisiä... ei vaan joku... joku...?
...erilaisille ihmisille tarkoitettu miitti.
Ei siis vain Helsinki-kanavalaisille.
Itse tulen varmaan myöhästymään hiukan tuolta miitistä johtuen olosuhteista.
Minut tunnistaa taas violetti raidallisista hiuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501