Että leijuminen yms ei ole mahdollista ilman lankoja tankoja ja keppejä. Mutta jos olisi, niin se tuskin olisi enää taikatemppu vaan kaupasta sopivaan hintaan ostettava laite.
Taikatempun ideahan on yleensä suorittaa piilossa asioita, jotka sitten saa tempun näyttämään jotenkin "yliluonnoliselta".
Joten kaikkihan tahtoo tietää mitä ne piilossa suoritettavat jutut on. Ei sitä miten temppu on mahdollista. Jos tahtoisivat he kysyisivät mitä aistia taikuri heiltä nyt huijasi. Ja yleensäse on näköaisti mitä huijataan.
No kaikkihan tietää
3
570
Vastaukset 3
- magician000
Katsoja haluaa tietää miten mahdollista = Katsoja haluaa tietää piilossa suoritettavat jutut.
Vaikka tietäisit että naista leijutetaan kepillä niin se keppi voi olla ovelasti mustan taiteen avulla piilotettu ja näin huomataa ettei ole keppejä. :O Mutta onneksi ne temput maksavat tuhansia. Salaisuuden arvo on suuri.
Mikäs tämän aiheen poinnti on?- Sekaisin-
No ajattelin pointin olevan just siinä, että ennen kuin alkaa nyt sitten miettii miten vaikka nenäliinan leijutus ilmassa tehdään. Niin täytyy myöntää se tosiasia, että painovoimaa ei ole vielä kumottu. Joten se leijuu jonkin varassa.
Mutta minkä ja miten niin sitähän kannattaa just miettiä eikä kysellä miten se tapahtuu. Eihän se ole hauskaa kun ei tarvii ite miettiä.
Ja sitten kun keksii vaikka vahingossa itse keinon millä voi huomaamattomasti leijuttaa vaikka 1000kg painavaa autoa 1m korkeudella. Niin et välttämättä tahdokaan kertoa ilmaiseksi miten temppu onnistuu :) Olit taikuri tai et.
Tai itse ainakin voisin yrittää myydä ideaa jollekin taikurille :) - magician000
Sekaisin- kirjoitti:
No ajattelin pointin olevan just siinä, että ennen kuin alkaa nyt sitten miettii miten vaikka nenäliinan leijutus ilmassa tehdään. Niin täytyy myöntää se tosiasia, että painovoimaa ei ole vielä kumottu. Joten se leijuu jonkin varassa.
Mutta minkä ja miten niin sitähän kannattaa just miettiä eikä kysellä miten se tapahtuu. Eihän se ole hauskaa kun ei tarvii ite miettiä.
Ja sitten kun keksii vaikka vahingossa itse keinon millä voi huomaamattomasti leijuttaa vaikka 1000kg painavaa autoa 1m korkeudella. Niin et välttämättä tahdokaan kertoa ilmaiseksi miten temppu onnistuu :) Olit taikuri tai et.
Tai itse ainakin voisin yrittää myydä ideaa jollekin taikurille :)Ette te ymmärrä mikä ihmisiä kiinnostaa taikuudessa?!?
Se että EI SE VOI LEIJUA!!
Ihmiset näkee että se leijuu mutta eivät voi uskoa silmiään. "Se vaan leijuu"
Tuo on tärkeää muistaa. Ja sekaisin ei kts paljastuksia enään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132276
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671118Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2741102- 79897
- 87833
- 63808
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24725Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69701- 65681
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?141679- 47660
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?133655Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46604- 53604
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598- 40554
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25553- 55548
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.41532Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20518