Että leijuminen yms ei ole mahdollista ilman lankoja tankoja ja keppejä. Mutta jos olisi, niin se tuskin olisi enää taikatemppu vaan kaupasta sopivaan hintaan ostettava laite.
Taikatempun ideahan on yleensä suorittaa piilossa asioita, jotka sitten saa tempun näyttämään jotenkin "yliluonnoliselta".
Joten kaikkihan tahtoo tietää mitä ne piilossa suoritettavat jutut on. Ei sitä miten temppu on mahdollista. Jos tahtoisivat he kysyisivät mitä aistia taikuri heiltä nyt huijasi. Ja yleensäse on näköaisti mitä huijataan.
No kaikkihan tietää
3
554
Vastaukset
- magician000
Katsoja haluaa tietää miten mahdollista = Katsoja haluaa tietää piilossa suoritettavat jutut.
Vaikka tietäisit että naista leijutetaan kepillä niin se keppi voi olla ovelasti mustan taiteen avulla piilotettu ja näin huomataa ettei ole keppejä. :O Mutta onneksi ne temput maksavat tuhansia. Salaisuuden arvo on suuri.
Mikäs tämän aiheen poinnti on?- Sekaisin-
No ajattelin pointin olevan just siinä, että ennen kuin alkaa nyt sitten miettii miten vaikka nenäliinan leijutus ilmassa tehdään. Niin täytyy myöntää se tosiasia, että painovoimaa ei ole vielä kumottu. Joten se leijuu jonkin varassa.
Mutta minkä ja miten niin sitähän kannattaa just miettiä eikä kysellä miten se tapahtuu. Eihän se ole hauskaa kun ei tarvii ite miettiä.
Ja sitten kun keksii vaikka vahingossa itse keinon millä voi huomaamattomasti leijuttaa vaikka 1000kg painavaa autoa 1m korkeudella. Niin et välttämättä tahdokaan kertoa ilmaiseksi miten temppu onnistuu :) Olit taikuri tai et.
Tai itse ainakin voisin yrittää myydä ideaa jollekin taikurille :) - magician000
Sekaisin- kirjoitti:
No ajattelin pointin olevan just siinä, että ennen kuin alkaa nyt sitten miettii miten vaikka nenäliinan leijutus ilmassa tehdään. Niin täytyy myöntää se tosiasia, että painovoimaa ei ole vielä kumottu. Joten se leijuu jonkin varassa.
Mutta minkä ja miten niin sitähän kannattaa just miettiä eikä kysellä miten se tapahtuu. Eihän se ole hauskaa kun ei tarvii ite miettiä.
Ja sitten kun keksii vaikka vahingossa itse keinon millä voi huomaamattomasti leijuttaa vaikka 1000kg painavaa autoa 1m korkeudella. Niin et välttämättä tahdokaan kertoa ilmaiseksi miten temppu onnistuu :) Olit taikuri tai et.
Tai itse ainakin voisin yrittää myydä ideaa jollekin taikurille :)Ette te ymmärrä mikä ihmisiä kiinnostaa taikuudessa?!?
Se että EI SE VOI LEIJUA!!
Ihmiset näkee että se leijuu mutta eivät voi uskoa silmiään. "Se vaan leijuu"
Tuo on tärkeää muistaa. Ja sekaisin ei kts paljastuksia enään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423