Että leijuminen yms ei ole mahdollista ilman lankoja tankoja ja keppejä. Mutta jos olisi, niin se tuskin olisi enää taikatemppu vaan kaupasta sopivaan hintaan ostettava laite.
Taikatempun ideahan on yleensä suorittaa piilossa asioita, jotka sitten saa tempun näyttämään jotenkin "yliluonnoliselta".
Joten kaikkihan tahtoo tietää mitä ne piilossa suoritettavat jutut on. Ei sitä miten temppu on mahdollista. Jos tahtoisivat he kysyisivät mitä aistia taikuri heiltä nyt huijasi. Ja yleensäse on näköaisti mitä huijataan.
No kaikkihan tietää
3
501
Vastaukset
- magician000
Katsoja haluaa tietää miten mahdollista = Katsoja haluaa tietää piilossa suoritettavat jutut.
Vaikka tietäisit että naista leijutetaan kepillä niin se keppi voi olla ovelasti mustan taiteen avulla piilotettu ja näin huomataa ettei ole keppejä. :O Mutta onneksi ne temput maksavat tuhansia. Salaisuuden arvo on suuri.
Mikäs tämän aiheen poinnti on?- Sekaisin-
No ajattelin pointin olevan just siinä, että ennen kuin alkaa nyt sitten miettii miten vaikka nenäliinan leijutus ilmassa tehdään. Niin täytyy myöntää se tosiasia, että painovoimaa ei ole vielä kumottu. Joten se leijuu jonkin varassa.
Mutta minkä ja miten niin sitähän kannattaa just miettiä eikä kysellä miten se tapahtuu. Eihän se ole hauskaa kun ei tarvii ite miettiä.
Ja sitten kun keksii vaikka vahingossa itse keinon millä voi huomaamattomasti leijuttaa vaikka 1000kg painavaa autoa 1m korkeudella. Niin et välttämättä tahdokaan kertoa ilmaiseksi miten temppu onnistuu :) Olit taikuri tai et.
Tai itse ainakin voisin yrittää myydä ideaa jollekin taikurille :) - magician000
Sekaisin- kirjoitti:
No ajattelin pointin olevan just siinä, että ennen kuin alkaa nyt sitten miettii miten vaikka nenäliinan leijutus ilmassa tehdään. Niin täytyy myöntää se tosiasia, että painovoimaa ei ole vielä kumottu. Joten se leijuu jonkin varassa.
Mutta minkä ja miten niin sitähän kannattaa just miettiä eikä kysellä miten se tapahtuu. Eihän se ole hauskaa kun ei tarvii ite miettiä.
Ja sitten kun keksii vaikka vahingossa itse keinon millä voi huomaamattomasti leijuttaa vaikka 1000kg painavaa autoa 1m korkeudella. Niin et välttämättä tahdokaan kertoa ilmaiseksi miten temppu onnistuu :) Olit taikuri tai et.
Tai itse ainakin voisin yrittää myydä ideaa jollekin taikurille :)Ette te ymmärrä mikä ihmisiä kiinnostaa taikuudessa?!?
Se että EI SE VOI LEIJUA!!
Ihmiset näkee että se leijuu mutta eivät voi uskoa silmiään. "Se vaan leijuu"
Tuo on tärkeää muistaa. Ja sekaisin ei kts paljastuksia enään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856