Onko ajokokemuksia tuosta 2.7-koneella olevasta voimanpesästä? Yli 200 hevosvoimaa ja muistaakseni parhaimmillaan 440 Nm ei voi kuin vakuuttaa, ainakin paperilla.
Miltä auto siis tuntuu verrattaessa vaikka kilpailijoiden tehodiisseleihin BMW, MB, AUDI ym.
607 2.7 Hdi
12
4402
Vastaukset
- kerska autoja
Käytännössä tuommoisia ei tarvita 80 km/h nopeuksiin, ja jossainhan 100 km/h. Nämä pitäisi laittaa suuremmalle verolle, kun verouudistus joskus tulee.
- .......
On se kumma että aina joku valittaa. Jos joku haluaa ajaa isolla ja tehokkaalla dieselillä niin ei se välttämättä kerskailua ole. Ja kyllähän tuollaisen auton omistaja työntää valtion kassaan verotuloja enemmän kuin 206 dieselin omistaja. Dieselvero on isompi puhumattakaan auton osto- ja huoltohinnoista mistä valtio vie taas osansa.. Ja jos autoon palataan niin hieman laiskempi kuin 320cdi mutta omasta mielestäni parempi ajaa. Ja automaatti toimi upeasti!
- 404
607:n verrokkiryhmään ei kuulu mersun tai bemarin tehodieselit, tuskin audinkaan. Volvo olisi periaatteessa samalla hehtaarilla, mutta ei kai noitakaan voi vakavasti verrata?
150 kilowattinen pösö on ihan reipas kulkija, mutta bemarin 200 kilowattia on tehodiesel, jos sellaista haetaan.
Mallina 607 on jo iäkäs, mutta ns. hyvin säilynyt. Pahimmista lapsenvioista on päästy, mutta esim. ajomukavuus ja -ominaisuudet eivät yllä kilpailijoiden tasolle, eivät myöskään edeltäjän, 605:n tasolle. Tilat ovat kohtalaiset, mutta takapenkillä sujuva muotoilu tuntuu valitettavan selvästi ahtaina pääntiloina.
2,7 HDI:stä en ole kuullut pahaa sanaa, mutta vähänpä noita on meillä liikenteessäkään.- pgt607
Kateellisten p- puhetta kaikki. 2.7 on mukava käsitellä ja tehoa on riittävästi suomen teille. Itse autona 2.7 diesel ei ajomukavuudeltaan muuten eroa esim 2.2 dieselistä. Itselläni on 2.2 hdi ja toi tehokkaampi diesel tuntui kyllä mukavalta juuri tehojensa vuoksi. Ajomukavuus on huippuluokkaa jos arvostaa mukavaa kyytiä eikä halua sortua saksalaisiin kolakärryihin eli autoihin joissa alusta on huomattavasti kovempi. Tietenkin alustakin on maku asia... Tosi on että ei eroa 605 ajamisesta... Mutta ei se nyt huonopi ole. Samanlainen tuntuma. Voin sanoa tämän kokemuksella.
- 404
pgt607 kirjoitti:
Kateellisten p- puhetta kaikki. 2.7 on mukava käsitellä ja tehoa on riittävästi suomen teille. Itse autona 2.7 diesel ei ajomukavuudeltaan muuten eroa esim 2.2 dieselistä. Itselläni on 2.2 hdi ja toi tehokkaampi diesel tuntui kyllä mukavalta juuri tehojensa vuoksi. Ajomukavuus on huippuluokkaa jos arvostaa mukavaa kyytiä eikä halua sortua saksalaisiin kolakärryihin eli autoihin joissa alusta on huomattavasti kovempi. Tietenkin alustakin on maku asia... Tosi on että ei eroa 605 ajamisesta... Mutta ei se nyt huonopi ole. Samanlainen tuntuma. Voin sanoa tämän kokemuksella.
Miksi olla kateellinen autosta, joka ei uutenakaan maksa kuin hieman yli 50 tuhatta ja käytettynä noita saa jo 15 tuhanteen? Tosta on vielä matkaa isojen poikien autoihin.
Mukavuus on toki kovin suhteellinen käsite, mutta oletko ihan oikeasti joskus ajanut 607:ää? Tai sen kilpailijoita? Vai arvioitko mielikuvapohjalta? Pösö on mukava, koska ne ovat aina olleet sitä...juu, 505 oli vielä jotain, 605:n alusta taas viritettiin melko saksalaiseksi. 607 ei yllä senkään tasolle.
Kiva auto 607 on, ei siinä mitään. Ominaisuuksissa ei vain ole mitään ainutlaatuista, minkä toki näkee arkipäiväisessä hinnassakin. Ei kun nythän mä vasta hokasin, että kalleus tuleekin esille vasta ajan kanssa: vakuutus ja arvonalenema nostavat käyttökulut edustusautoluokkaan. Respectiä! - 525td
404 kirjoitti:
Miksi olla kateellinen autosta, joka ei uutenakaan maksa kuin hieman yli 50 tuhatta ja käytettynä noita saa jo 15 tuhanteen? Tosta on vielä matkaa isojen poikien autoihin.
Mukavuus on toki kovin suhteellinen käsite, mutta oletko ihan oikeasti joskus ajanut 607:ää? Tai sen kilpailijoita? Vai arvioitko mielikuvapohjalta? Pösö on mukava, koska ne ovat aina olleet sitä...juu, 505 oli vielä jotain, 605:n alusta taas viritettiin melko saksalaiseksi. 607 ei yllä senkään tasolle.
Kiva auto 607 on, ei siinä mitään. Ominaisuuksissa ei vain ole mitään ainutlaatuista, minkä toki näkee arkipäiväisessä hinnassakin. Ei kun nythän mä vasta hokasin, että kalleus tuleekin esille vasta ajan kanssa: vakuutus ja arvonalenema nostavat käyttökulut edustusautoluokkaan. Respectiä!jos jostain saa 2.7hdi 15tonnilla niin mulle yks heti. Itsellä oli aikoinaan 2,1td 605 ja käsittääkseni 607ssa on lähes sama alusta. Itsekkin olen 607 ajanut eikä se kyllä minusta 605:lle häviä. Eikä myöskään e-sarjan mersulle. Bemari on minusta hyvin pitkälti samanlainen kuin 607 tosin takaveto. Ja jos ei ajatella joka merkin tehokkainta dieseliä vaan sitä että kuinka paljon autoa saa alle 60000eurolla niin kyllä pösö on aika vahvoilla. Tiedämpä yhden tapauksen jossa kaupat audi a6 2.7 dieselistä peruuntui sen jälkeen kun olivat kokeilleet 2.7 pösöä. Omastakin perheestä ja lähipiiristä löytyy sen verran pösöjä että merkki kiinnostaa vielä niin paljon että tulee seurattua ja lapsentautejahan 607:ssa ei juuri ollutkaan. Itsellä seuraava auto on juurikin 2.7hdi tai 530d bemu.
- matti k
Itsellä on pihassa -06vm 2.7hdi. Vaihdossa meni s80 D5 ja pösöön päädyin juuri koeajon perusteella. Skoda Suberb, Audi A6 ja E-sarjalainen tuli myös koeajettua mutta valinta oli tämä ja tyytyväinen olen ollut. Toki 3.0 ja 3.2 ovat tehokkaampia mutta tällä ehtii todella hyvin verrattuna esim. 220cdi automaattiin joka on 10000euroa kalliimpi.
- JohannesV
Tiedätkö mistä puhut? Tätä samaa dieseliä käyttää esim. Jaguar S-type ja Land Rover Discovery, eli tässä sinulle vertailuryhmää.
- pgt607
404 kirjoitti:
Miksi olla kateellinen autosta, joka ei uutenakaan maksa kuin hieman yli 50 tuhatta ja käytettynä noita saa jo 15 tuhanteen? Tosta on vielä matkaa isojen poikien autoihin.
Mukavuus on toki kovin suhteellinen käsite, mutta oletko ihan oikeasti joskus ajanut 607:ää? Tai sen kilpailijoita? Vai arvioitko mielikuvapohjalta? Pösö on mukava, koska ne ovat aina olleet sitä...juu, 505 oli vielä jotain, 605:n alusta taas viritettiin melko saksalaiseksi. 607 ei yllä senkään tasolle.
Kiva auto 607 on, ei siinä mitään. Ominaisuuksissa ei vain ole mitään ainutlaatuista, minkä toki näkee arkipäiväisessä hinnassakin. Ei kun nythän mä vasta hokasin, että kalleus tuleekin esille vasta ajan kanssa: vakuutus ja arvonalenema nostavat käyttökulut edustusautoluokkaan. Respectiä!joo en minäkään löydä 2.7 hdi 15 tuhanteen. Tosi kylläkin on että pösöjä saa edullisesti... normaaleja 607 saa dieselinä noin 20 tuhanteen. Kokemusta löytyy mollemmista. Isukin ekalla 605 höylättiin 700 000. Omallani höyläsin 120 000 ja kun möin pois oli lukemat 580 000. 607 olen ajellut 70 000 km ja tuntuma on sama 605 kanssa. Sitäpaisi alusta on sama. Tai ainakin samat osat käyvät sekaisin molempiin. Tosin täytyy myöntää että tykkäsin enemmän 605 talvikelillä. Tuntui jotenkin varmemmalta huonoilla teillä. Johtui kylläkin osaksi kapeimmista renkaista, jotka olivat 185 kun taas 607 on 225 renkaat.
- Anonyymi
Mulla citikan c6 2.7 hdi annoin optimoida ennen 204 hv 420nm.nyt 250 hv ja 540nm
Ja kulutus tippui n. 1.5l ja on paljon jouhevampi ajaa kun vääntöä tuli reilusti lisää. Autolla ajettu nyt 300 tkm. Öljyt vaihdettu 10 tkm. välein vaiteiton öljyt 50-60 tkm. ja kaikki pelit tää hyvin. Öljyn vaihdon tärkeys on että hydrauli nostajat pysyisivät puhtaina koska siellä on 2 n. 1mm reikää jotka tukkeutuvat ja eivät enää toimi kunnolla ja rikkovat rulla keinu vivut ja kone alkaa naputtaa. Suositellaan myös Forte huuhtelu 60 tkm. Välein. - Anonyymi
No joo kaveri osti 2019 uuden BMW 530 x driven 91000 € lisävarusteineen olis vaihtanut uuteen kun oli 65000 tuhatta mittarissa mutta mutta autosta luvattiin vaihdossa samanlaiseen 44000 € että se siitä auton arvon alenemlsestä eli eliitti Bemari arvo tippui yli 50% kolmessa vuodessa lupas ajaa paskan loppuun asti.
- Anonyymi
607 ei ole kovin mukava auto. Ittellä oli viitisen vuotta 3.0 V6 bensa.
Luotettava kärry kyllä. Etuistuimen korkeussäätö loppuu kesken.
Ruoste alakerrassa sai lopulta hylkäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020