Kosteusvoide ongelma

Griismän

Tälläinen tilanne: Ihoni on todella kuiva ja siitä johtuen pesen kasvoni vain kerran päivässä (iltaisin) Basan 1 perusvoiteella. Sitten laitan todella reippaasti Bellavitan ravitsevaa A-vitamiinivoidetta joka jää siis naamaan aina seuraavaan kasvojenpesuun asti.

Voidetta pitää laittaa siis todella paljon ja naama sitten myös näyttää siltä (on limaisen tuntuinen, kiiltelee, jne.), mutta finnit pysyvät hyvin poissa.

Jos en laita voidetta tarpeeksi (siltikin enemmän kuin kuvittelisin että kukaan normaali ihminen naamaansa kosteusvoidetta laittaa), alkaa naamaan pukkaamaan finnejä seuraavana päivänä.

Eli kysyisin onko tämä nyt oikein normaalia? Olisiko joku puutostila tai jotain? Olen siis mies ja akne on ollut muinoin, mutta se saatiin Roalla kuriin.

Nyt jos en läträä rasvaa naamaan niin en tiedä kuinka pahaksi se voisi mennä, mutta kyllä aika vauhdikkaasti uutta näppyä pukkaa jos en sitä siis hukuta rasvoihin.

3

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko voide liian rasvaista ihollesi tai sitten olet herkistynyt jollekin rasvan ainesosalle!Vaihda rasvaa.Oletko kokeillut kuoria kasvojasi?Ehkä kasvojen ihohuokokset ovat menneet tukkoon ja tästä syystä rasva ei imeydy!esim.suoturve on herkälle iholle hyvä kuorinta-aine siihen kun ei ole lisätty mitään kemiallisia aineita vaan kaikki on otettu luonnosta.
      Tuotetta löytyy luontaistuotekaupoista.Tässä muutamia linkkejä mistä voit tutustua ko.tuotteeseen!
      Jos ei tuokaan auta niin käy lääkärillä.

http://www.detria.fi/web/index.php?id=56
      http://www.bosoy.fi/ruohonjuuri/index.html (valitettavasti Ruohonjuuren verkkokauppa ei ole vielä avattu joudut käymään itse liikkeessä!)

• kokeile..

apteekista favora merkkinen aloevera voide käytetään myös auringonoton jälk.jos palanut.on todella hyvä voide..kokeile vaikka pari viikkoa huomaat eron.auttoi mulla tosi hyvin akneen.voimia:)mä kokeilin aluksi kans bella vita a-vitamiinivoidetta mut ei auttanut

• tyopaikkainfo

Herbalife ihonhoitotuotteita ?

Ne ovat valmistettu luonnonmukaisesti viljellyistä kasveista ja yrteistä.

käy tutustumassa:
      http://www.taikajuomaa.net

voit halutessasi täyttää yhteydenottopyynnön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5067
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2720
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1780
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1275
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe