Tulin katsomaan palstan tilannetta ja pahalta näyttää edelleen. Sunilaiset näyttää vallanneen palstan lopullisesti, kannattaako enää muiden täällä kirjoittaa? Jättäkää heidät keskenään teroittamaan totuuttansa, turhaa olla heidän kuunteluoppilainaan raittiiden kristittyjen.
Pilattu palsta
10
444
Vastaukset
- ilosanomahan
on pelkästään julistaa, että hän on pelastettu ( mahdolliset peesaajat) ja muut menköön helvettiin.
Muita palstoja hän ei nähtgävästi ole saastuttanut. Olisikohan viisainta jättää koko palsta sunille. Ja katsoa yrittääkö se alkaa provosoida muitakin palstoja.Älkäähän lannistuko.
Tehdään tästä palsta, jossa arvostetaan Jumalan Sanaa!
Siihen tarvitaan rukousta ja sinnikkyytä.
Tehkää vaikka uusia aloituksia esim. jostain Raamatun kirjeestä pienen alustuksen kera. Loppuun voisi laittaa pari-kolme kysymystä keskustelun virittämiseksi.
Itse olen yrittänyt näin pitää esillä Paavalin Galatalaiskirjettä.
Vai miten te edistäisitte Jumalan Sanan tuntemusta?
Jeesushan varoittaa: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa" (Matt. 22:29) .- Devout
Tapio522 kirjoitti:
Älkäähän lannistuko.
Tehkää vaikka uusia aloituksia esim. jostain Raamatun kirjeestä pienen alustuksen kera. Loppuun voisi laittaa pari-kolme kysymystä keskustelun virittämiseksi.
Jeesushan varoittaa: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa" (Matt. 22:29) .Jumalan sanaa?
Tekisitte todella palveluksen meille, jos jättäisitte palstan Raittiin Totuuden käytöön.
Mutta näinhän ei voi tapahtua. - Japanissa
Devout kirjoitti:
Jumalan sanaa?
Tekisitte todella palveluksen meille, jos jättäisitte palstan Raittiin Totuuden käytöön.
Mutta näinhän ei voi tapahtua.Jaappanissa vaikutti aikanaan uskonlahko, joka edusti omasta mielestään "Korkeinta Totuutta" - surullisin seurauksin.
- Devout
Japanissa kirjoitti:
Jaappanissa vaikutti aikanaan uskonlahko, joka edusti omasta mielestään "Korkeinta Totuutta" - surullisin seurauksin.
Ja pahasti.
Tapio522 kirjoitti:
Älkäähän lannistuko.
Jeesushan varoittaa: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa" (Matt. 22:29) .ovat eksyksissä, eksytetyt joilla ei Jumalan
Pyhä Henki ole oppaana ja johdattajana.
Miten vaikeaa onkaan tuotakaan Raamatun sanan
Totuutta ymmärtää.
Ihmiset voivat leperellä ja puhua lämpimikseen ja
pähkäillä niin ja näin, mutta kaikki tyyni harhaa on.
Mikä siis kiehtoo omiansa puhumaan, laihaa ravintoa on ja laihaksi jää.
Miksi ihminen ei nää,
siksi, että tyytyy vähempään.
Omassa viisaudessaan ihminen rikas on
niinpä Jumalan viisaus hullutusta on.
Kuka siis tietääkään sen
Jumalan Totuuden;
Ihminen omalla järjellään,
vaiko Jumalan ihminen Pyhällä Hengellään.
- onhan se,,,
Onhan se totuus paremmin kristinuskon omassa historiassa, murhaajan historia. Miljoonia, luultavasti satoja miljoonia syyttömiä ihmisiä kristinusko on murhannut ja murhauttanut ja silti usko_vaiset eivät tajua palvelevan saatanaa Jumalan ja Jeesuksena. Hyvin väärensivät raamatun saatanallisuuden käyttöön.
mitä se sisällä pitääkään...
Jumalan antama usko on aivan muuta.
Ja harvassa ovat ne jotka ovat tämän USKON JUMALALTA
SAANEET.
Sillä se USKO on SAATAVISSA VAIN MENEMÄLLÄ AHTAASTA
PORTISTA SISÄLLE.
Miksi sinäkin pähkäilet ulkopuolella syytellen,
pyydä päästä sisälle ELÄVÄÄN USKON ELÄMÄÄN.- armosta
ArmiK kirjoitti:
mitä se sisällä pitääkään...
Jumalan antama usko on aivan muuta.
Ja harvassa ovat ne jotka ovat tämän USKON JUMALALTA
SAANEET.
Sillä se USKO on SAATAVISSA VAIN MENEMÄLLÄ AHTAASTA
PORTISTA SISÄLLE.
Miksi sinäkin pähkäilet ulkopuolella syytellen,
pyydä päästä sisälle ELÄVÄÄN USKON ELÄMÄÄN."Sillä se USKO on SAATAVISSA VAIN MENEMÄLLÄ AHTAASTA
PORTISTA SISÄLLE."
kyllä tuossa haiskahtaa oman suorituksen maku nyt mennään läpi eikä meinata oikeasta uskon portista sisälle?
Kyllä minun Raamattuni mukaan Jumala synnyttää ihmisessä oikean sydämen uskon ja siitä seuraa suun tunnustus, kun on saatu Pyhä Henki asuvaiseksi sisälle. armosta kirjoitti:
"Sillä se USKO on SAATAVISSA VAIN MENEMÄLLÄ AHTAASTA
PORTISTA SISÄLLE."
kyllä tuossa haiskahtaa oman suorituksen maku nyt mennään läpi eikä meinata oikeasta uskon portista sisälle?
Kyllä minun Raamattuni mukaan Jumala synnyttää ihmisessä oikean sydämen uskon ja siitä seuraa suun tunnustus, kun on saatu Pyhä Henki asuvaiseksi sisälle.nyt rupia kertoilemaan Jumalan työtä minussa.
Jos ne on lukenut mitä olen kertonut, niin pätkääkään ei ole omaa ansiotani että nyt saan olla
Jeesuksen oma.
Mutta sitä ei voi millään sellainen ymmärtää joka
ei itse ole Jumalan koulussa ollut tai jossa Jumalan
työ ei ole saanut täyttyä, vaan tämän Jumalan alkaman työn onkin pysäyttänyt toinen ihminen.
Mutta sinunkin kohdallasi Jumalan antama Usko
odottaa. Ja se on todella aivan muu kuin ihmisten
luulo usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.323515Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1201492
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251258Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411126Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141113Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015