Käsittääkseni ne tarvitsevat lähes identtisen ympäristön kasvaakseen. Miten onnistuu kotosalla. Itselläni on kirkasvalolamppu jota ajattelin käyttää taimien kasvatukseen ja keväämmällä sitten ihan normaalia aurinkoa. Onnistuuko? Mitä muuta tarvitaan?
Koristehamppu tai chili
-Puutarhuri-
1
872
Vastaukset
- Kokeillut
Ostin viime kesänä torilta chilipensaan, hinta 2€.. Ja se oli satoisa!! Suorasta auringonpaisteesta se ei tykännyt, mutta keittiön valoisalla ikkunalla menestyi hyvin. Ohjeen mukaan satokauden loputtua leikkasin sen tyvestä poikki, ja niinpä se alkoi taas uudestaan kasvaa. Chilit olivat todella tujua tavaraa, niitä on kuivattu ja pakastettu oikein urakalla. Samanlaisia pensaita on ollut myös marketeissa myytävänä, mutta hinta on ollut reippaasti yli 10 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136