kannattaa ostaa,kun ei ole rahasta kiinni.
Nykyisin minulla on soutuvene,mutta
myös veneilyn perusteet ovat hyvin hallussa.
Niin ja onhan minulla nelitahti perämoottori
(2hp)välillä veneen perässä.
Itse olen ajatellut vähän isompaa esim.Pricess55
venettä ja oikeastaan olen tehnyt jo yhden tarjouksen kyseisestä mallista.
minkälainen
14
1577
Vastaukset
- CCKK
hieno valinta, minulla on ollut sellainen jo yhden kauden.
Ota kunnon lisävarusteet, muuten vähän köyhä. - näin kerran
styyrpuurin trimmille menevän hydrauliletkun sijainti.
- muttei kätevä
Pricess55 on hyvä valinta, jos ei halua veneillä yksin. Lisäksi yöpymispaikkojen valinta kohdistuu pääasiassa isoihin vierasvenesatamiin taikka sitten on jäätävä aina poijuun.
Itse tyytyisin 8-9m, jolla pärjää vaikka yksin ja rantautuminen onnistuu minne tahansa.- vene..
en ajatellut tarpeeksi huolella.
Sittenkin tyydyn pienempään.Minun pitää
pärjätä veneen kanssa yksin.Olen usein mökillä yksin ja tulen pitämään venettä siellä.
Sitä aina innostuu vähän liikaa,eikä tule ajateltua ihan järkevästi. - näin kerran
vene.. kirjoitti:
en ajatellut tarpeeksi huolella.
Sittenkin tyydyn pienempään.Minun pitää
pärjätä veneen kanssa yksin.Olen usein mökillä yksin ja tulen pitämään venettä siellä.
Sitä aina innostuu vähän liikaa,eikä tule ajateltua ihan järkevästi.yläpään stefan tiiveys!
- on kyllä....
näin kerran kirjoitti:
yläpään stefan tiiveys!
...yhtä tavaraa. Siinä ei käytetä stefaa.
- näin kerran
on kyllä.... kirjoitti:
...yhtä tavaraa. Siinä ei käytetä stefaa.
tässä tapauksessa,vuotaa selvästi alhaalta ylös.
Jos Sinulla on noin paljon kokemuksia ja rahasta ei ole kiinni ehdotan:
http://www.mirabellacharters.com/mirabella5.htm- tärkein ominaisuus
Veneen tärkein ominaisuus on kyllä
nopeus jos rahaa kerran on.
Tuommosella erkkikään kulje hitaasti ja paikkojen tulee vaihtua joka päivä.
- ?yxvaa?
Miten nuori pitää olla, että viitsii moiseen vielä vastailla... voi voi
- sinä
ku vaivauduit itsekin vastaamaan.
- sen
voit kertoa, ku viestiin vastasitkin.
- fghfj
Osta tämmöinen:
http://zalama.dyndns.org/vene.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä7110821Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13510232- 247978
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776424Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.415319- 714951
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354249Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai184143Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas203850Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313534