Ilotulitteet yksityisiltä

tulisi

kieltää, jo yksistään niiden saastuttamisen takia ja toinen syy, pelottavaa kun humalainen hyörii niitten paukkujensa kanssa lapset ympärillä.

Meillä ei ammuta yhtään rakettia.
Olis aivan riittävä kun kaupungit/kunnat/järjestöt, näitä paukuttelee.

12

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiellettäisiin viina

Enemmän viina aiheuttaa vammoja ja kuolemia kuin ilotulitteet.

Vai pitäiskö kieltää junat? Niillekin on sattunut onnettomuuksia paljon tänävuonna.

Syytä olisi varmaan myös harkita kaikkien terävien veitsien ja puukkojenkin kieltämistä. Niin voisihan nekin sit sallia vaikka kunnan/valtion tai jonkin järjestön käyttöön... sit käytäis kaikki leikkauttamas leipämme niillä.. ettei vaan sattuis mitään..

• make

jos olisit mun vanhempi niin sanoisin että olet tiukkispilkunviilaaja

"nyhph meillä ei ammuta yhtään rakettia"

• käyttö

Ymmärrän hyvin Uuden Vuoden paukuttelun,mutta en sitä että aletaan paukutella jo viikkoa aikaisemmin.Vantaalla on paukkunut viikon verran öisin.

• rerer

meillä ainakin ammutaan! ja ammutaan vaikka teidänkin puolesta. en jaksa tota valitusta kun kokoajan valitetaan että "raketit kiellettävä"
        Ne ampuu ketkä haluaa.

• maaseudulle

muuta vantaalta maaseudulle ja samalla poistuu ongelmasi

kaupungeissa on kaupunkien ongelmat ja maaseudulla on maaseudun ongelmat.

vapaa valinta!

• make

ei riitä resurssit valvomaan pikkupoikia. Poliisi jos sattuu paikalle ja sattuu kuulemaan paukkeen ehkä saattava reagoida.

• raketit on peestä

Joo ratettien ampuminen pois yksityisiltä.Kaupungit ja kunnat sais vaan ampua.Loppuisi se täältä maaltakin joulusta saakka kuuluva rakettien ampuminen.No nuoriso on taas erimieltä,lapsellista touhua sanon minä.En ole koskaan pitänyt uuden vuoden raketeista,mitä niissä muka on ? Ihmiset vaan satuttavat itsensä ja saa pelätä tuleeko raketit sisälle.Ihmisillä ei ole mitään vastuuta,kännissä räiskitään niin rttä tuntuu.Lakialoite eduskuntaan raketit pois yksityisiltä piste.

• Mmm.

Ei ei ei! Mummot!

• kieltää.

Muutaman kerran oon miettiny, että menenkö nostelemaan noita pikku "kullannuppuja" korvista ilmaan, kun ei PERKELE piittää mistään säännöistä mitään. Samalla hetkellä kun raketit, räjähteet.. jne. tulee myyntiin, se paukuttelu alkaa. Vituttaa herätä keskellä yötä siihen että jonkun apinan on päästävä toteuttamaan itseensä. Se on myöskin aika ikävä asia esim. koirille, jotka säikkuvät taatusti moista metakkaa. Ja joka vuosi sattuu haavereita niitten kanssa. jos edes pidettäisiin kiinni asetuksista ja kunnioitettaisi muitakin ihmisiä, eläimiä, niin ihan jees ois. No parempaa vuotta 2007 joka tapauksessa !

• annanko

osoitteen ???

• ilman muuta.
        annanko kirjoitti:

osoitteen ???

Koska tahansa, missä tahansa, missä merkeissä hyvänsä. EI ELÄMÄÄ KANNATA PELÄTÄ.

• Ei_ilotulitteille

Jos ilotulitteet häiritsevät, kanna kortesi kekoon: www.adressit.com/ei_ilotulitteille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3075
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1087
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe