Joutui Laitilan ja Euran kunnan rajametsillä ollessaan pellolla ruokailemassa neljän suden takaa-ajamaksi.Ajo kesti n.600 metriä sitten vasa oli liukastunut jäisellä alustalla,kaatunut ja sudet olivat repineet ja syöneet sen elävältä.sudet eivät olleet tappaneet saalistaan mm.kaula oli koskematon.sitä vastoin turpa oli syöty ja kyljet ja sisäelimet revitty ulos. kyseiseelä alueella on asutusta ja tapettu hirven vasa oli n.15m tieltä.
Hirvenvasa jouluna
10
575
Vastaukset
- vaan olisi ajokoiria
Taisivat ajokoiria nuo sudet olla, siellä mitään susia ole.
- joku vaan
kun noin hyvin asiat tiedät, annahan mailisi,niin laitan kuvia.Ei semmosia ajokoira laumoja täällä ole että hirven tohon kuntoon saisivat.vai olekko oikeen asian tuntia.??
- muuten olen
joku vaan kirjoitti:
kun noin hyvin asiat tiedät, annahan mailisi,niin laitan kuvia.Ei semmosia ajokoira laumoja täällä ole että hirven tohon kuntoon saisivat.vai olekko oikeen asian tuntia.??
Minähän olen koko netin petoasiantuntija, tälläkin palstalla tehtyjen havaintojen mukaan susi on kasvissyöjä elikkäs vegaani. Lisäksi eihän susia suomessa niin montaa ole että ihan laumoina hirviä jahtaisivat -täältä palstalta tämäkin tieto. Susi tuo metsiemme pikku karvapallero, eihän se nyt hirviä syö.
Ne tapaa ruokailla, hyvin passaa kuvauksesi. Saalishan on susille aivan oikea, pysyisivätkin metsäntuotteissa. Saalistaa ne lähelläkin asutusta, mutta tulevat yleensä häirityksi, saalis jää syömättä, kaadettava parinpäivän päästä uutta evästä ja mieluummin kauempana asutuksesta.
- Huru-ukko
Voi EI!
Se oli MINUN Vasa! Huru-ukko kirjoitti:
Voi EI!
Se oli MINUN Vasa!Viittaa vähän eri huru-ukkon, muttajos samatapaus kysymyksessä, se vasahan kuuluu periaatteessa minulle, omistan sen verran isänmaata, että tämmöisen vaatimuksenmuutos, vaatii lakimuutosta, jossa metsästystysoikeius irroitteittaisiin maanomistuksesta. Jos luulet semmoisen päivän tulevan niin annankin sinulle puolue-ehdotuksen, äänestä sekopipuoluetta, mutta ole muuten hiljaa.
- Huru-ukko
kerbiili62 kirjoitti:
Viittaa vähän eri huru-ukkon, muttajos samatapaus kysymyksessä, se vasahan kuuluu periaatteessa minulle, omistan sen verran isänmaata, että tämmöisen vaatimuksenmuutos, vaatii lakimuutosta, jossa metsästystysoikeius irroitteittaisiin maanomistuksesta. Jos luulet semmoisen päivän tulevan niin annankin sinulle puolue-ehdotuksen, äänestä sekopipuoluetta, mutta ole muuten hiljaa.
niki on tod.näk. eri, mitä tarkoitit jäi ukolle epäselväksi.
Huru-ukko omistaa maata vain 6800m2 kesämökillä ja 2800m2 omakotitalon ympäriltä, ei muuta.
Metsästysoikeuksista ukko ei tiedä mitään.
Huru ei ota neuvoja vastaan äänestämisestä!
Huru äänestää PESU:ja.
- SAIVAT
Siitä orgasmin kun miettivät mitä se hirvenvasa on miettinyt kuunnellessaan susien repivän elävältä itseään.
- siinä
usein käy! oletteko nähnyt kolarihirveä joka kolarin jälkeen on ollut elävänä luonnossa armelias kuolema susien suuhun!!
- Ei siinä
siinä kirjoitti:
usein käy! oletteko nähnyt kolarihirveä joka kolarin jälkeen on ollut elävänä luonnossa armelias kuolema susien suuhun!!
mitään ihmeellistä ole,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3592493Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602044Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111712- 1091425
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851400- 741375
- 271355
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171247Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401086