Arvet, prkeleen arvet!

eikestä

oon nyt käyttäny natusanin sinkkivoidetta jo jonkun aikaa näihin aknearpiin, mut mitään muutosta ei oo tapahtunu. tai en ainakaan sitä ite nää. millon alkaa tapahtua?? oon niin kyllästyny näihin inhottaviin punasiin läiskiin! mitä muuta näille voi tehdä? köyhänä opiskelijana ei oo varaa mihinkään mikrohiontoihin... nää arvet masentaa :(

35

11285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aflöanödgn

Jos sinulla on vain punaisia arpia eikä kuoppa arpia niin ei hätää. Punaiset arvet häviävät ajan myötä mutta jos haluat nopeuttaa niiden poistoa niin kannattaa mennä ihotautilääkärin puheille eikä kosmetologille. Lääkärillä tehtävät hoidot eivät kaikki ole kalliita ja lisäksi kela korvaa niistä hyvin.

• sdffsfsdf

Kyllä ne kuopatkin häviävät, kunhan eivät ole syviä. Vaativat tokin pidemmän ajan.

• nainen
        sdffsfsdf kirjoitti:

Kyllä ne kuopatkin häviävät, kunhan eivät ole syviä. Vaativat tokin pidemmän ajan.

Oma kokemukseni: minulla punaiset / violetit arpipilkut valitettavasti muuttuivat kuoppa-arviksi. Vaaleammat pilkuista muuttuivat loiviksi kuopiksi ja tummemmat (violetihtavat) muuttuivat hieman syvemmiksi kuopiksi tai "kolosiksi".

MUTTA: vastoin yleistä luuloa kuoppa-arvetkin tosiasiassa aika hyvin lähtevät pois vuosien kuluessa. Ne eivät sentään häviä, mutta kun niiden väri vaalenee ja muuttuu lopulta kokonaan muun ihon väriseksi, kuoppia ei juuri havaitse normaalissa kasvokkaisessa sosiaalisessa tilanteessa.

Kuoppa-arvet, jos niitä ei ole aivan tosi runsaasti, ei minusta myöskään, ainakaan sitten värivirheen poistuttua, tee ihmistä (naistakaan) epäviehättäväksi. Olen kohdannut monia hyvin kauniita ja viehättäviä nuoria naisia, joilla tietyssä valaistuksessa ja tietystä kulmasta tarkkailtuna näkyy poskissa siellä täällä tai rykelmissä pieniä kuoppa-arpia aknen jäljiltä.

• kotikonstein

ei sun tarvi käyttää kalliita mikrohiontahoitoja, saman asian ajaa tavallinen kaupasta löytyvä ruokasooda...sillä hiot hellästi kasvot ja iho on kuin hionnan jäljiltä. Toi sinkkivoide auttaa ehkä enemmän kutinaan ja tukkii vaan sun kasvot koska on liian paksua. Käytä sitä vain silloin tällöin. Osta joku kosteuttavaperusvoide, ne ei paljoo maksa. Desinfiointi on aknessa tärkeää, joten voit laittaa esim sitruunanmehua pumpuliin ja sillä hionnan jälkeen pyyhkiä kasvot ja sitte se kevyt voide.

• neuvoista...

Pitääkö se sitruunanmehu huuhtoa pois? Kirveleekö ja kiitos neuvoista

• mehua
        neuvoista... kirjoitti:

Pitääkö se sitruunanmehu huuhtoa pois? Kirveleekö ja kiitos neuvoista

sitruunamehu on vähän niinku kasvoveden vastine...ja on ärjympää (kuivattaa ja valkasee ja desinfioi), siksi muista laittaa sitä kosteuvoidetta. Jos sitruunamehu tuntuu kirvelevältä voit tietty huuhdella vedellä.

• kertoa

ruokasooda hionnasta enemmän. Siis hieronko vai levitänkö ruokasoodan naamalleni ja kauanko annan sen vaikuttaa. Ja sen jälkeen sitruunamehua ja kosteusvoidetta naamalleko? Ja toimenpide auttaa kuoppiin vai punaisiinarpiin?

• itko
        kertoa kirjoitti:

ruokasooda hionnasta enemmän. Siis hieronko vai levitänkö ruokasoodan naamalleni ja kauanko annan sen vaikuttaa. Ja sen jälkeen sitruunamehua ja kosteusvoidetta naamalleko? Ja toimenpide auttaa kuoppiin vai punaisiinarpiin?

Jos auttaisi tepsivästi molempiin tai edes toiseen, olisi varmasti tullut moneen otteeseen jo esille.

• einiitäkestä

Mullaki on paljo tosi isoja punaisia arpia kasvoissa. =/ Tiedän että se on todella inhottavaa. :/ Itsekään en ole uimahallissa käynyt pitkään aikaan ja koulun uinti-tunneilta olen lintsannut koska en vaa kehtaa mennä, sen takia käytös-ja liikunta numero laski.:/ Ulos en kehtaa ilman paksua meikki kerrosta mennä ja aamulla pitää kouluunkin herätä tosi aikasin, että kerkeää peittää arvet. ://
      Onko kellään auttanut sinkkivoide? Paljonko maksaa ja saako ilman reseptiä? :) Entä onko kellään auttanut ruokasooda? =)

• itko

Ennemmin kehotan käyttämään sinkkipastaa, kuin sinkkivoidetta. Maksaa vajaan 10€.

• joujoujou
        itko kirjoitti:

Ennemmin kehotan käyttämään sinkkipastaa, kuin sinkkivoidetta. Maksaa vajaan 10€.

onko se siis tarkoitettu arpiin? =) ja saako sitä ilman reseptiä? :)

• norman^^

itse käytän arpijuoviin ja kaikkiin muihinkin arpeihin : Oriflamen ->Even & Smooth

se auttaa todella hyvin =) tosin se on aika kallista opiskelialle =/

• sinkkivoidetta

siis perussinkkivoidettahan saa vaikka ruokakaupasta vauvojen osastolta (natusan sinkkivoide) maksaa ehkä 2-3 egee....sit joku kysäs siitä ruokasoodasta, sinä joka epäilit tehoa, oletko oikein kokeillutkin vai pitääkö tosiaankin tehdä aina niin kuin lehdissä sanotaan?! ihan voi käyttää omaa päätäänkin ja tietty kemian opiskeluista ei ole haittaa.
        Ohje: ota vähän vaikka sitä ruokaöljyä kädelle ja vaikka teelusikallinen ruokasoodaa sekaan, sekoita kämmenessä ja hiero kasvoille ja kaulalle (tai vaikka koko kroppaan),hierot kuin itsestä hyvältä tuntuu, huuhtele vedellä, sitruunamehua pumpuliin, pyyhi kasvot ja kaula, ja lopuksi kevyt kosteuttava voide.

• itko
        sinkkivoidetta kirjoitti:

siis perussinkkivoidettahan saa vaikka ruokakaupasta vauvojen osastolta (natusan sinkkivoide) maksaa ehkä 2-3 egee....sit joku kysäs siitä ruokasoodasta, sinä joka epäilit tehoa, oletko oikein kokeillutkin vai pitääkö tosiaankin tehdä aina niin kuin lehdissä sanotaan?! ihan voi käyttää omaa päätäänkin ja tietty kemian opiskeluista ei ole haittaa.
        Ohje: ota vähän vaikka sitä ruokaöljyä kädelle ja vaikka teelusikallinen ruokasoodaa sekaan, sekoita kämmenessä ja hiero kasvoille ja kaulalle (tai vaikka koko kroppaan),hierot kuin itsestä hyvältä tuntuu, huuhtele vedellä, sitruunamehua pumpuliin, pyyhi kasvot ja kaula, ja lopuksi kevyt kosteuttava voide.

Ensinnäkin, akne iholle ei ole hyvä suorittaa itse rakeista kuorintaa. (koska iholla on tulehduksia ja tämä vain levittää tulehdusta)
        Toisekseen, tiedän kuinka paljon tuhoa ruoksooda tekee jo hampaille (sitä voi käyttää niiden valkaisussa), että en halua tietää mitä tekee iholle.

Kolmanneksi, tuota konstia on varmasti monet kokeilleet, joten miksi siitä ei sitten puhuttaisi, jos oikeasti toimisi?
        Ja ei, en ole kokeillut, eikä minulla on varaa lähteä leikkimään ihoni kustannuksella. Mieluummin hoidan turvallisesti kuntoon, kuin paikkailen vuosia tekemiäni virheitä.

• taasen
        itko kirjoitti:

Ensinnäkin, akne iholle ei ole hyvä suorittaa itse rakeista kuorintaa. (koska iholla on tulehduksia ja tämä vain levittää tulehdusta)
        Toisekseen, tiedän kuinka paljon tuhoa ruoksooda tekee jo hampaille (sitä voi käyttää niiden valkaisussa), että en halua tietää mitä tekee iholle.

Kolmanneksi, tuota konstia on varmasti monet kokeilleet, joten miksi siitä ei sitten puhuttaisi, jos oikeasti toimisi?
        Ja ei, en ole kokeillut, eikä minulla on varaa lähteä leikkimään ihoni kustannuksella. Mieluummin hoidan turvallisesti kuntoon, kuin paikkailen vuosia tekemiäni virheitä.

no, mä olen kokeillut ja esim puhdistusmaidon sekaan laitan ruokasoodaa...eli kuorin lähes joka päivä kasvot ja kaulan, sekä koko kropan väh kerran viikossa. Samoin olen valkaissut hampaitani hammastahnan sekaan laittamallani ruokasoodalla. Kävin lokakuussa 06 "oikeassa" hampaiden valkaisussa hammaslekurissa ja lääkärin mielestä minulla oli tosi hyvät hampaat, ei siis "kulumisia" soodan käytöstä. Jos hampaita vaalennetaan jopa 10 astetta, minulla oli lähtökohta 3 jo mennessä valkaisuun, ja nyt minulla on siis 1 eli niin vaalea kuin mahdollista on saada. Samoin kasvoni ja kaulani ovat hyvässä kunnossa, jos tulee pieniä nappyjä soodaan ne yksinketasesti pois. Se on todella tehokas aine ja sopii käytettäväksi ihon puhdistuksesta jopa viemärin putsaukseen, mutta sitä myös käytetään ruuissamme joten eihän se nyt mitään kauheeta "myrkkyä" voi olla, johan se(kin) olisi jo muutoin kielletty...

• ruokasooda
        taasen kirjoitti:

no, mä olen kokeillut ja esim puhdistusmaidon sekaan laitan ruokasoodaa...eli kuorin lähes joka päivä kasvot ja kaulan, sekä koko kropan väh kerran viikossa. Samoin olen valkaissut hampaitani hammastahnan sekaan laittamallani ruokasoodalla. Kävin lokakuussa 06 "oikeassa" hampaiden valkaisussa hammaslekurissa ja lääkärin mielestä minulla oli tosi hyvät hampaat, ei siis "kulumisia" soodan käytöstä. Jos hampaita vaalennetaan jopa 10 astetta, minulla oli lähtökohta 3 jo mennessä valkaisuun, ja nyt minulla on siis 1 eli niin vaalea kuin mahdollista on saada. Samoin kasvoni ja kaulani ovat hyvässä kunnossa, jos tulee pieniä nappyjä soodaan ne yksinketasesti pois. Se on todella tehokas aine ja sopii käytettäväksi ihon puhdistuksesta jopa viemärin putsaukseen, mutta sitä myös käytetään ruuissamme joten eihän se nyt mitään kauheeta "myrkkyä" voi olla, johan se(kin) olisi jo muutoin kielletty...

faktaa: ruokasooda on myrkytöntä. Voit huoletta käyttää sitä kotona missä tahansa. Erinomainen puhdistusaine lapsikodeissa, oivallinen tuholaistentorjunnassa ja ihanteellinen keittiössä. Sopii ruuanvalmistuksesta pyykinpesuun ja se on halpaa. Esim jos on muurahaisongelma ripottele niiden kulkureitille ruokasoodaa, murkut häviää lopullisesti.

• itko
        ruokasooda kirjoitti:

faktaa: ruokasooda on myrkytöntä. Voit huoletta käyttää sitä kotona missä tahansa. Erinomainen puhdistusaine lapsikodeissa, oivallinen tuholaistentorjunnassa ja ihanteellinen keittiössä. Sopii ruuanvalmistuksesta pyykinpesuun ja se on halpaa. Esim jos on muurahaisongelma ripottele niiden kulkureitille ruokasoodaa, murkut häviää lopullisesti.

Myrkytöntä on kyllä ja sopii varmasti moneen puhdistukseen. Mutta valitettavasti ruokasooda rikkoo kiillettä erittäin pahasti (kiille on se, mikä on hampaan pinnasta ja mm. estää reikiintymistä) ja toisaalta _AKNE_ (nyt en puhu muutamasta näpystä babyface kasvoillasi) ihoa ei saa edelleenkään kuoria rakeisilla kuorintatuotteilla.

Jokainenhan saa leikkiä ihonsa kanssa millä tavalla tykkää. Itse tosin otan asioista ensin selvää, ennemmin kuin lähden kävelemään heikoille jäille.

Nimim. hammaslääkäreiden hoitajien kanssa asiasta keskustellut, sekä kosmetologien ja ihotautilääkäreiden paikkeilla käynyt.

• on hyvä hoito
        itko kirjoitti:

Myrkytöntä on kyllä ja sopii varmasti moneen puhdistukseen. Mutta valitettavasti ruokasooda rikkoo kiillettä erittäin pahasti (kiille on se, mikä on hampaan pinnasta ja mm. estää reikiintymistä) ja toisaalta _AKNE_ (nyt en puhu muutamasta näpystä babyface kasvoillasi) ihoa ei saa edelleenkään kuoria rakeisilla kuorintatuotteilla.

Jokainenhan saa leikkiä ihonsa kanssa millä tavalla tykkää. Itse tosin otan asioista ensin selvää, ennemmin kuin lähden kävelemään heikoille jäille.

Nimim. hammaslääkäreiden hoitajien kanssa asiasta keskustellut, sekä kosmetologien ja ihotautilääkäreiden paikkeilla käynyt.

Ruokasooda nostattaa lian iholta pois ja on täysin vaaratonta eikä hankaa kun se ei ole rakeista. Turha lietsoa väärää tietoa muutenkin ihostä kärsiville.

• itko
        on hyvä hoito kirjoitti:

Ruokasooda nostattaa lian iholta pois ja on täysin vaaratonta eikä hankaa kun se ei ole rakeista. Turha lietsoa väärää tietoa muutenkin ihostä kärsiville.

Yritän vain autaa, että ei ole hyvä kokeilla kaikkea mitä netistä lukee. Mutta edelleen, jokainen tekee viime kädessä ratkaisunsa ;)

• tätäsamaa
        itko kirjoitti:

Yritän vain autaa, että ei ole hyvä kokeilla kaikkea mitä netistä lukee. Mutta edelleen, jokainen tekee viime kädessä ratkaisunsa ;)

jeps, apu on aina tarpeen ja siksipä ihmettelenkin miksi kiellät pontevasti toisia kokeilemasta uusia aineita. Siinähän se tulee testattua sopiiko ko. sooda itselle. Jos sopii, hienoa ja ellei sovi kokeilee jotakin muuta. Tottakai esim kosmetologit kieltää tollasen halvan aineen käytön koska heiltähän se on pois. Muutenkin hoidot" noin yleensä on aivan ylihinnoteltuja verrattuna esim tallinnaan, jossa itse olen monasti käynyt hoidattamassa kroppaani. Ja hoidon taso on paljon korkeammalla kuin suomessa, valitettavasti. Ehkä heiltä puuttuu ystävällisyyttä mutta tehokkuudessa voittaa suomalaiset hoidot.

• itko
        tätäsamaa kirjoitti:

jeps, apu on aina tarpeen ja siksipä ihmettelenkin miksi kiellät pontevasti toisia kokeilemasta uusia aineita. Siinähän se tulee testattua sopiiko ko. sooda itselle. Jos sopii, hienoa ja ellei sovi kokeilee jotakin muuta. Tottakai esim kosmetologit kieltää tollasen halvan aineen käytön koska heiltähän se on pois. Muutenkin hoidot" noin yleensä on aivan ylihinnoteltuja verrattuna esim tallinnaan, jossa itse olen monasti käynyt hoidattamassa kroppaani. Ja hoidon taso on paljon korkeammalla kuin suomessa, valitettavasti. Ehkä heiltä puuttuu ystävällisyyttä mutta tehokkuudessa voittaa suomalaiset hoidot.

Varoitan vain tuotteesta, josta en ole itse kuullut kuin huonoja kokemuksia.

• kokeilla
        itko kirjoitti:

Varoitan vain tuotteesta, josta en ole itse kuullut kuin huonoja kokemuksia.

Itse voisin viikonloppuna kokeilla tuota ruokasoodaa, eipä tässä paljon ole hävittävää. Tulehtuneita finnejä ei enää ole ollut vähään aikaan, mutta punaisia läiskiä ja kuoppia riittää kyllä. Iho tuntuu aika sileältä, mutta näyttää kamalalta.

• hoidot
        kokeilla kirjoitti:

Itse voisin viikonloppuna kokeilla tuota ruokasoodaa, eipä tässä paljon ole hävittävää. Tulehtuneita finnejä ei enää ole ollut vähään aikaan, mutta punaisia läiskiä ja kuoppia riittää kyllä. Iho tuntuu aika sileältä, mutta näyttää kamalalta.

Joku mainitsi että sooda on liian rakeista ja ei sovi akne iholle. Katselin tuossa kaupassa puhdistusaineita akneiholle ja kyllä ne kaikki oli ns kuorivia aineita.... joten kokeile soodaa ensin ennenkuin ostat kalliita tuotteita. Ja "Itko" miten voit kuullun perusteella suositella/tai olla suosittelematta jotain tuotetta, varsinkaan kun et itse sitä ole kokeillut?! Kokeile ensin ja kerrotko sitten mielipiteesi, kiitos.

• itko
        hoidot kirjoitti:

Joku mainitsi että sooda on liian rakeista ja ei sovi akne iholle. Katselin tuossa kaupassa puhdistusaineita akneiholle ja kyllä ne kaikki oli ns kuorivia aineita.... joten kokeile soodaa ensin ennenkuin ostat kalliita tuotteita. Ja "Itko" miten voit kuullun perusteella suositella/tai olla suosittelematta jotain tuotetta, varsinkaan kun et itse sitä ole kokeillut?! Kokeile ensin ja kerrotko sitten mielipiteesi, kiitos.

Kävin tänään jälleen kosmetologin luona. Kyselin häneltä jälleen asioita. Painotti, että akneihon kuorinnassa ei saa käyttää rakeisia tuotteita. (joita valitettavasti löytyy kaupanhyllyltä runsaasti ja niitä vielä mainostetaan akneiholle)

Akneihoa tulee käsitellä mahdollisimman hellävaraisesti (esim. pyyhkeellä tulisi taputellen kuivata iho, ei hangaten) Aknea aiheuttava bakteeri leviää hyvin herkästi.

Jos luen ja kuulen monilta käyttäjiltä, että jokin deodorantti on aiheuttanut 7/10 tapauksessa pahaa ihottumaa, kannattaako minun käyttää tuotetta? Kannattaako minun pysyä vain hiljaa ja olla kertomatta eteenpäin huonoista haittavaikutuksista? Soveltakaa sitä tähän, jos osaatte, kun ette tunnu ymmärtävän yksinkertaista asiaa. Kaunista päivän jatkoa jokaiselle tahollaan.

• itko
        itko kirjoitti:

Kävin tänään jälleen kosmetologin luona. Kyselin häneltä jälleen asioita. Painotti, että akneihon kuorinnassa ei saa käyttää rakeisia tuotteita. (joita valitettavasti löytyy kaupanhyllyltä runsaasti ja niitä vielä mainostetaan akneiholle)

Akneihoa tulee käsitellä mahdollisimman hellävaraisesti (esim. pyyhkeellä tulisi taputellen kuivata iho, ei hangaten) Aknea aiheuttava bakteeri leviää hyvin herkästi.

Jos luen ja kuulen monilta käyttäjiltä, että jokin deodorantti on aiheuttanut 7/10 tapauksessa pahaa ihottumaa, kannattaako minun käyttää tuotetta? Kannattaako minun pysyä vain hiljaa ja olla kertomatta eteenpäin huonoista haittavaikutuksista? Soveltakaa sitä tähän, jos osaatte, kun ette tunnu ymmärtävän yksinkertaista asiaa. Kaunista päivän jatkoa jokaiselle tahollaan.

Ja olen kyllä ko. menetelmää kokeillut hampaisiin. Voin kertoa, että sen jälkeen ei tunnu suussa hyvälle.

• masennus?
        itko kirjoitti:

Entäs psykiatrin? Olet niin perusnegatiivisen kuuloinen.

• ööö..

punaisista läiskistä? onko sulla finnejä ollenkaan? mua ei ainakaan nuo häiritse, saahan ne meikeillä piiloon ainakin. Itse olisin onnellinen jos naamassani olisi vain nuo finnien jättämät punaiset jäljet, ja nehän lähtee ajan myötä!

• vielä...

Kaikilla arvet eivät ole mitään helposti peitettäviä haalean punaisia läiskiä, vaan syviä, sinipunaisia, kamalia jälkiä. Niitä ei millään meikeillä peitetä. Varsinkin jos on vielä miespuolinen henkilö...

• jepsvbkg
        vielä... kirjoitti:

Kaikilla arvet eivät ole mitään helposti peitettäviä haalean punaisia läiskiä, vaan syviä, sinipunaisia, kamalia jälkiä. Niitä ei millään meikeillä peitetä. Varsinkin jos on vielä miespuolinen henkilö...

Se ainaki on totta et hammaskiillettä ruokasooda vahingoittaa, et suuhun ei kannata tunkea..En sit tiiä miten se iholla käyttäytyy..En kyllä ite uskaltais kokeilla

• arvet_on_syvältä

tiedän, että arvista valittaminen voi tuntua niin naurettavalta. Itsellänikin oli vielä vähän aikaa sitten paljon ISOJA finnejä, silloin ajattelin, että vitsi että olisin onnellinen jos minulla olisi pelkkiä arpia. Nyt minulla ei ole enää finnejä, mutta arpia on. Arvetkin ovat vaikuttaneet sosiaalisuuteeni toooosi paljon. :( Olisin niiin onnellinen jos saisin ne pois. :/ Se on tosi törkeen näköstä, ku yrittää peittää arvet sellasella hirveellä meikki kerroksella, niinkuin minun on pakko tehdä joka aamu. :( Jos joku katsoo minua minun on pakko kääntää pääni pois, koska häpeän arpiani. Ajattelen aina, että minä voisin tehdä tuon jutun, jos minulla ei olisi arpia. eli arvet vaikuttavat TOSI paljon elämääni. :(((

• ööö..
        arvet_on_syvältä kirjoitti:

tiedän, että arvista valittaminen voi tuntua niin naurettavalta. Itsellänikin oli vielä vähän aikaa sitten paljon ISOJA finnejä, silloin ajattelin, että vitsi että olisin onnellinen jos minulla olisi pelkkiä arpia. Nyt minulla ei ole enää finnejä, mutta arpia on. Arvetkin ovat vaikuttaneet sosiaalisuuteeni toooosi paljon. :( Olisin niiin onnellinen jos saisin ne pois. :/ Se on tosi törkeen näköstä, ku yrittää peittää arvet sellasella hirveellä meikki kerroksella, niinkuin minun on pakko tehdä joka aamu. :( Jos joku katsoo minua minun on pakko kääntää pääni pois, koska häpeän arpiani. Ajattelen aina, että minä voisin tehdä tuon jutun, jos minulla ei olisi arpia. eli arvet vaikuttavat TOSI paljon elämääni. :(((

No itse oon ainakin onnellinen jos joku päivä (ehkä kerran kuussa nykyään) mulla on vain niitä punaisia arpia naamassa! Vaikka on niitä koko naama täynnä (siis on niitä vaaleitakin alueita naamassa:) niin silti pystyn niitä meikillä peittämään. Ja mulla ne ainakin haalistuu aika nopeasti.. Mut nää finnit taas näkyy naamassa vuoristona, vaikka olisi miten hyvin peitetty :/

• ööö..
        ööö.. kirjoitti:

No itse oon ainakin onnellinen jos joku päivä (ehkä kerran kuussa nykyään) mulla on vain niitä punaisia arpia naamassa! Vaikka on niitä koko naama täynnä (siis on niitä vaaleitakin alueita naamassa:) niin silti pystyn niitä meikillä peittämään. Ja mulla ne ainakin haalistuu aika nopeasti.. Mut nää finnit taas näkyy naamassa vuoristona, vaikka olisi miten hyvin peitetty :/

jos viitit valaista millä ihme keinolla pääsit finneistä eroon?:D

• arvet_on_syvältä
        ööö.. kirjoitti:

jos viitit valaista millä ihme keinolla pääsit finneistä eroon?:D

Mä ainaki pääsin finneistä eroon syömällä Lysin omega3 forte kapseleita(6 päivässä) ja juomalla yli 3 litraa vettä päivittäin. :) Finnit lähti, eikä uusia ole ilmaantunut ja kyllä niitä syömällä arvetkin vähän vaalenivat. =) Tiedän, että monen mielestä on tyhmää syödä niin suuri yliannostus, mutta ei minulle ainakaan mitään sivuvaikutuksia tullut. :)

• ööö..
        arvet_on_syvältä kirjoitti:

Mä ainaki pääsin finneistä eroon syömällä Lysin omega3 forte kapseleita(6 päivässä) ja juomalla yli 3 litraa vettä päivittäin. :) Finnit lähti, eikä uusia ole ilmaantunut ja kyllä niitä syömällä arvetkin vähän vaalenivat. =) Tiedän, että monen mielestä on tyhmää syödä niin suuri yliannostus, mutta ei minulle ainakaan mitään sivuvaikutuksia tullut. :)

mäkin syön samoja kapseleita, yleensä 2kps päivässä, välillä 4, mitään vaikutusta en oo huomannut. Kauan olet jo niitä syönyt? Ja milloin alkoi tulla tuloksia? Noi tulee pidemmän päälle kalliiksi..

• arvet_on_syvältä
        ööö.. kirjoitti:

mäkin syön samoja kapseleita, yleensä 2kps päivässä, välillä 4, mitään vaikutusta en oo huomannut. Kauan olet jo niitä syönyt? Ja milloin alkoi tulla tuloksia? Noi tulee pidemmän päälle kalliiksi..

No oikeastaan ensiksi söin sellaisia erityisesti lapsille kehitettyjä kapseleita(hedelmän makuisia), ku en oikein muita löytänyt. x) Siinä paketissa oli n. 60 kappaletta, muistaakseni söin 6 kpl päivässä. Jo niiden aikana iho parani ja finnit kuivu tosi nopeesti pois. =) Sen jälkeen söin purkillisen Lysin kapseleita, jotka eivät vaikuttaneet ihoon oikeastaan millään tavalla. Sitten vasta aloin syömään Lysin omega3 Forte kapseleita. :) Nyt en ole syönyt vähään aikaan enää mitään omega3 valmisteita. Mielestäni ihoni on huonontunut lopettamisen jälkeen, mutta sellaisia ISOJA finnejä ei onneksi ole tullut yhtään. :) Vain pieniä, jotka kyllä nekin ovat ärsyttäviä. :/ Pitää varmaan aloittaa uudestaan kapseleitten syöminen. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6404
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe