Hölmöjen hommaa.

Tehkää kapina.

Arvoisat herra ja rouva Maanviljelijä.
Työnne on arvokasta mutta perustelut sen tuelle vähemmän viisaita.Viime päivinä julkisuudessa ollut nautojen "ajeluttaminen"kertonee todellisuudesta jotakin.

Nyt tahtoisin tietää missä on ylpeytenne suhteessa omaan tekemäänne työhön.Useampi vastaa että koko järjestelmä on EU:n syytä ja niin voi toki ollakkin.

En ole koskaan tai milloinkaan nähneet teidän tehneen jotakin asian eteen.Kaikki teistä nielevät kiukkunsa ja aloittavat aamunsa valmistautuen päivän askareisiin.

Missä on se usko oman tekemisen oikeutukseen ja toimiin sen myötä.
Milloinka olettte valmiit kaatamaan maidot maahan ja polkemaan viljat suohon?

Parjaamanne SAK tekee sen AINA kun siihen on olemassa pienintäkään syytä.Puuttuukko teiltä tai MTK:lta usko oman tekemisen oikeutukseen?

Työtaistelussa on monta syyllistä samoin kuin ottajaakin,voittajia lienee vähemmän.

Missä viipyy siis teidän kapinanne,oikeutettukin sellainen,toimikaa.

49

3577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittuuntunut

olet helvetin oikeassa

• Misi

Miksi luulet, että maatalous tai sen tekijät, siis työntekijät tekivät kapinan?
      Mitä tai ketä vastaan?
      Mikä olisi sellaisen kapinan tulos?
      "Tapettiin SAK ja sen tukemat joukot" ja nyt ollaan Suomen valtiaat! VAI?
      No kuka sitten maksaisi heidän tukensa ja autot, traktorit, lainansa, korkonsa, elintasonsa, jne...
      Miksi siis tehdä kapina, jossa voi vain hävitä?

• Kirjoitit semmoista mitä et tarkoittanut, jos puhutaan tasavertaisuudesta, tämähän sotii täysin sinun oppiasi vastaan, vai olenko vain niin tyhmä.

• x-tra

Kapina on vahva sana, mutta paremminkin voisi käyttää termiä "ottaa ohjat omiin käsiin".

Täysin omiin käsiin omaa kohtaloaan ei saa kukaan, mutta vaikuttamaan yrittämisellä usein saavuttaa jotain.

Muussa tapauksessa sitä on täysin EU:n tukipolitiikan muutosten ja politiikkojen pelinappulana. (Politiikkojen vastuunkantamistapa on varmaan jokaisen tiedossa.)

• muutama

karjatila lopettaa tuotannon Suomessa. Tuotanto vähenee koko ajan hitaasti mutta varmasti...

• Paalinpyörittäjä
        muutama kirjoitti:

karjatila lopettaa tuotannon Suomessa. Tuotanto vähenee koko ajan hitaasti mutta varmasti...

Samoin joka päivä muutama kasvinviljelytila aloittaa suomessa miksiköhän...

• arvostelija

Ei ole helppoa kaataa maitoja maahan ja ohria polkea suohon. Sillä suututetaan vaan kuluttjat joista valtaosa kuitenkin tukee työtämme. Se on iso askel ryhtyä sille linjalle. Mutta olen mukana jos sille tielle lähdetään.

• älä yritä

Itse lähdin tänäänkin lypsylle jo ennen neljää, kuten joka ikinen aamu viimeisen 30 vuoden aikana. Siihen ei jokapoika pystykkään ainakaan tällä alle 2 euron tuntipalkalla, jonka tästä n. 6000 tunnin vuosittaisesta tappiontekemisestä saa. Tähän yltäminen vaatii älyä ja sisua, vaikkakin velkaa on likimain omaisuuden arvon verra kuten karjatiloilla keskimäärin.

Kapinaan yllyttäminen on typerää, meillä on tuotantosopimukset joita ei rikota!! Kannamme huolta teollisuudesta ja haluamme lahjoitaa raaka-ainetta. Alkakaa vain kapinaan, minä en ala. Jos naapurin matti alkaa lakkoon niin ostan sen maat kun kaatuu lakkoon, kuten jokainen keskivertotila tilastojen mukaa.

• tietolaari

Nyt uskot liikaa suomi24 juttuja. Valtaosalla kansasta on aivan erikäsitykset mitä näitä keskustelupalstoja lukiessa saa. Sinänsä näilläkin palstoilla on tilauksensa "paineet purkautuu" ja taas on hyvä olla.

• Perseestä koko systeemi

Jos te arvon kolleegat haluatte,että tulevaisuudessa haluatte saada leivän tästä työstä ilman mitään näitä helvetin tukia niin jotain on tehtävä asian eteen.Suomalaiset on vaan niin arkajalkaista kansaa ,että mitään eivät pysty puolustamaan vaan kaikkeen paskaan nöyrytään ilman mitään pulinoita.

• hölmöjen hommaa

tilastojen mukaan maanviljelijät ovat keskimäärin hölmöjä talousasioissa.

• cccp

SDP:n puoluetoimistosta hankittu tuo tilasto!!!!!

• tilastoja
        cccp kirjoitti:

SDP:n puoluetoimistosta hankittu tuo tilasto!!!!!

viimeisin sovellus on tämä taloustohtori, oletko tutustunut. Sen mukaan viljelijät suomessa ovat idiootteja.

• mutta osasivat ainakin jotkut

kierrättää vasikkansa Kittilän kautta.Taitaa vähän joka porukasta löytyä tyhmiä.Onhan tälläkin palstalla esiintynyt yrittäjiä,jotka poraavat tuista joita eivät ole älynneet hakea. ja on duunareita jotka valittavat tuloerojem kasvusta,vaikka tyhmempikin tajuaa,että vuosittaiset prosenttikorotukset johtaa juuri tuloerojen kasvuun.

• harjoittaa
        tilastoja kirjoitti:

viimeisin sovellus on tämä taloustohtori, oletko tutustunut. Sen mukaan viljelijät suomessa ovat idiootteja.

tappiollista toimintaa

• ouihgojihgh
        harjoittaa kirjoitti:

tappiollista toimintaa

Niinkuin melkein kaikki lentoyhtiöt nykyään.

• ja siksi jään

Olen hölmö mutta hölmön tuurilla varallisuus senkun vain kasvaa, siispä on nautinnollista olla hölmön kirjoissa ja korjata vielä hölmömpien maksamat sosiaaliavustukset parempaan talteen:)

• toiselta idiootilta
        tilastoja kirjoitti:

viljelijät suomessa ovat idiootteja, joille toiset idiootit maksavat idioottivarmasti idioottisia summia.
        Kiva, kiva........

• SISÄLTÄÄ SOLVAAMISTA
        toiselta idiootilta kirjoitti:

viljelijät suomessa ovat idiootteja, joille toiset idiootit maksavat idioottivarmasti idioottisia summia.
        Kiva, kiva........

POISTAKAA.

• poistakaa

Solvausta, poistakaa viesti!

• toinen hölmö
        ja siksi jään kirjoitti:

Olen hölmö mutta hölmön tuurilla varallisuus senkun vain kasvaa, siispä on nautinnollista olla hölmön kirjoissa ja korjata vielä hölmömpien maksamat sosiaaliavustukset parempaan talteen:)

joka on nautiskellen hykerrellyt käsiään,
        siitä ilosta, että nuo kaupunkilaiset ovat niin hölmöjä,että hommasivat meille tällaisen rahantulon.hihi-hihi,HAHHAHHAAA!

• akateeminen emäntä

Maataloudessa ei tänä päivänä hölmöt pärjää. Tilakoot kasvavat siihen malliin että liiketalouden perusteita tarvitaan reippaasti. Mikäs mahtaa olla keskivertoduunarin koulutus? Sitä paitsi valveutuneimmat viljelijät kouluttavat itseään jatkuvasti. Yhä enenevässä määrin on tarjolla erilaisia liiketalouden koulutusohjelmia. Mielikuvasi maaseudun ihmisistä lienee ajalta 60 ja jotain.
        Että silleen. Haluatko nähdä cv:ni?

• toinen akateeminen emäntä
        akateeminen emäntä kirjoitti:

Maataloudessa ei tänä päivänä hölmöt pärjää. Tilakoot kasvavat siihen malliin että liiketalouden perusteita tarvitaan reippaasti. Mikäs mahtaa olla keskivertoduunarin koulutus? Sitä paitsi valveutuneimmat viljelijät kouluttavat itseään jatkuvasti. Yhä enenevässä määrin on tarjolla erilaisia liiketalouden koulutusohjelmia. Mielikuvasi maaseudun ihmisistä lienee ajalta 60 ja jotain.

nykyviljelijän täytyy hallita monenlaisia asioita. Kouluttautuminen on itsestään selvää. Eikä riitä että on tietävinään, täytyy tietää.

• Akateeminen isäntä
        toinen akateeminen emäntä kirjoitti:

nykyviljelijän täytyy hallita monenlaisia asioita. Kouluttautuminen on itsestään selvää. Eikä riitä että on tietävinään, täytyy tietää.

Älyä ei saa kursseilta eikä kouluista. Kouluttautumalla hölmöstä tulee vain kouluttautunut hölmö, sellaiset mainostaa oppiasteitaan ja todistelee oppiasteellaan oikessa olemistaan.

Kyllä me hölmöjä ollaan, myymme vaikkapa viljaa euroopan halvimmilla hinnoilla. Vain hölmöt tekee sellaista.

• Hölmö vain
        Akateeminen isäntä kirjoitti:

Älyä ei saa kursseilta eikä kouluista. Kouluttautumalla hölmöstä tulee vain kouluttautunut hölmö, sellaiset mainostaa oppiasteitaan ja todistelee oppiasteellaan oikessa olemistaan.

Kyllä me hölmöjä ollaan, myymme vaikkapa viljaa euroopan halvimmilla hinnoilla. Vain hölmöt tekee sellaista.

"Kyllä me hölmöjä ollaan, myymme vaikkapa viljaa euroopan halvimmilla hinnoilla. Vain hölmöt tekee sellaista."

Hölmöksi asiassa tekee se, ettei tuohon menettelyyn viisaammatkaan ole ratkaisua löytäneet, paitsi muutama munantuottaja tai Pohjolan mullinkasvattaja vaikka akateemisia viljelijöitä on maassamme pilvin pimein.
        Mutta vielä hölmömpiä ovat akateemiset ja muut kauppakoulun käyneet kyyniset tietäjät, jotka nurkumatta ovat valmiita kustantamaan alijäämäistä maataloutta hamaan tulevaisuuteen asti.
        Onko siis koko valtakunta hölmö? Siltä se vähän näyttää, myymällä oman päätöksenteon eu:n alttarille voimme hölmöillä itsenäisesti rajojemme sisällä kenenkään näyttämättä todellista viisautta.
        Itse tunnustaudun hölmöksi maanviljelijäksi ja hyvä niin, koska toiset hölmöt ovat valmiit kustantamaan elintasohölmöilyni nurkumatta vaikka varsinaisia hölmöjä ovat ne akateemisen koulutuksen saaneet hölmöt, jotka tämän hölmöilyn ovat aikaan saaneet.

• marokosta tulin

no minä kerron teille. olin laivassa työssä ja jäin suomeen rakentamaan laivaa. kun se laiva oli rakennettu menin rakentamaan taloja. sitten menin leipomoon, nyt olen päälikkö. lisäksi siivoan iltaisin, olen siivonnut aina suomessa. olen nyt ollut täällä 12 vuotta. olen nyt todellaa rikas, minulla on monta asuntoa ja niissä vuokralaisia. maksan maajusseille veroja tosi paljon. teen vain työtä josta minulle maksetaan hyvin, siksi olen niin rikas nyt. se ei ole hölmöä. en ole saanut tukea koskaan, mutta olen maksanut tukea paljon, koska vero on pakko jos on rikas.

tämä hölmö-keskustelu kiinnostaa minua. suomalainen luulee että on viisas jos on ollut koulussa. ei ole niin, koulussa tarvitsee vain oppia lukemaan sen jälkeen kaikki tiedot on saatavilla varsinkin suomessa jos tarvitsee tiedon. viisas on se joka pärjää muita paremmin niin että jopa auttaa muita verolla. mitä enemän veroa, sen viisaampi. maajussit hölmöjä ilmeisesti, minä olen viisas, koska olen varakas ja hyvät tulot. olen rikas koska teen vain työtä ja saan palkan. kohta lopetan työn kun olen riittävästi rikas.

maataloudesta tiedän, olen työskennellyt marokossa ja ranska. sielä jos yksi isäntä, sillä on vain yksi kone, jos lisäksi työntekijä, siltikin vain yksi kone jolla ajaa toinen ja toinen lepää. Jos isännällä on kaksi työntekijää voi olla kaksi konetta sitten. kone kannttaa ostaa halvalla, muuten sen arvo laskee enemän. näin on ranskassa. jos menee isännälle töihin ja sillä on kaksi hyvää konetta ja vain yksi työntekijä, se maksaa sitten huonon palkan, niin on. ranskassa isäntä on rikas, koska tekee edullisesti ja vain jos saa hyvää hintaa.

rakennukselle tuli kerran maajssi töihin, se luuli että osaa, se ei osannu mitän. se vai hölötti politiikkasta ja yritti olla pomoksi. se annettiin kenkää. raskassa maajussi osaa leipoakin hyvin.

mistähän voisi ostaa elävän vasikan?

• cccp
        Hölmö vain kirjoitti:

"Kyllä me hölmöjä ollaan, myymme vaikkapa viljaa euroopan halvimmilla hinnoilla. Vain hölmöt tekee sellaista."

Hölmöksi asiassa tekee se, ettei tuohon menettelyyn viisaammatkaan ole ratkaisua löytäneet, paitsi muutama munantuottaja tai Pohjolan mullinkasvattaja vaikka akateemisia viljelijöitä on maassamme pilvin pimein.
        Mutta vielä hölmömpiä ovat akateemiset ja muut kauppakoulun käyneet kyyniset tietäjät, jotka nurkumatta ovat valmiita kustantamaan alijäämäistä maataloutta hamaan tulevaisuuteen asti.
        Onko siis koko valtakunta hölmö? Siltä se vähän näyttää, myymällä oman päätöksenteon eu:n alttarille voimme hölmöillä itsenäisesti rajojemme sisällä kenenkään näyttämättä todellista viisautta.
        Itse tunnustaudun hölmöksi maanviljelijäksi ja hyvä niin, koska toiset hölmöt ovat valmiit kustantamaan elintasohölmöilyni nurkumatta vaikka varsinaisia hölmöjä ovat ne akateemisen koulutuksen saaneet hölmöt, jotka tämän hölmöilyn ovat aikaan saaneet.

uusavuttomieen kokkikouluun:
        Otetaan ensin joukko suomalaisia ruoan tuottajia.Saa
        olla akateemisesti sivistyneitä ja muuten ihan tavallisia hölmöjä.
        Alistetaan ne euroopan unionin maatalouspolitiikkaan
        Lisätään joukkoon aimo annos brysseliläistä ja
        kotikutoista byrokratiaa ja lopuksi kunnon ripaus vasemmistopolitiikkaa niin soppa on valmis

• vai peleilekö
        marokosta tulin kirjoitti:

no minä kerron teille. olin laivassa työssä ja jäin suomeen rakentamaan laivaa. kun se laiva oli rakennettu menin rakentamaan taloja. sitten menin leipomoon, nyt olen päälikkö. lisäksi siivoan iltaisin, olen siivonnut aina suomessa. olen nyt ollut täällä 12 vuotta. olen nyt todellaa rikas, minulla on monta asuntoa ja niissä vuokralaisia. maksan maajusseille veroja tosi paljon. teen vain työtä josta minulle maksetaan hyvin, siksi olen niin rikas nyt. se ei ole hölmöä. en ole saanut tukea koskaan, mutta olen maksanut tukea paljon, koska vero on pakko jos on rikas.

tämä hölmö-keskustelu kiinnostaa minua. suomalainen luulee että on viisas jos on ollut koulussa. ei ole niin, koulussa tarvitsee vain oppia lukemaan sen jälkeen kaikki tiedot on saatavilla varsinkin suomessa jos tarvitsee tiedon. viisas on se joka pärjää muita paremmin niin että jopa auttaa muita verolla. mitä enemän veroa, sen viisaampi. maajussit hölmöjä ilmeisesti, minä olen viisas, koska olen varakas ja hyvät tulot. olen rikas koska teen vain työtä ja saan palkan. kohta lopetan työn kun olen riittävästi rikas.

maataloudesta tiedän, olen työskennellyt marokossa ja ranska. sielä jos yksi isäntä, sillä on vain yksi kone, jos lisäksi työntekijä, siltikin vain yksi kone jolla ajaa toinen ja toinen lepää. Jos isännällä on kaksi työntekijää voi olla kaksi konetta sitten. kone kannttaa ostaa halvalla, muuten sen arvo laskee enemän. näin on ranskassa. jos menee isännälle töihin ja sillä on kaksi hyvää konetta ja vain yksi työntekijä, se maksaa sitten huonon palkan, niin on. ranskassa isäntä on rikas, koska tekee edullisesti ja vain jos saa hyvää hintaa.

rakennukselle tuli kerran maajssi töihin, se luuli että osaa, se ei osannu mitän. se vai hölötti politiikkasta ja yritti olla pomoksi. se annettiin kenkää. raskassa maajussi osaa leipoakin hyvin.

mistähän voisi ostaa elävän vasikan?

"mistähän voisi ostaa elävän vasikan?"
        sinä olla viisas kysyä ranska maajussi se jolla yksi traktori, se olla rikas mies ja anta elävä vasikka halvalla.
        tai siten toine mahdollisuus pyytä kummilahja kirkkoapulta.
        missä sinu parakit on ja paljonko vuokra olla?
        paljonko kadunlakaisija hankki, mahtuuko sinu firmaa yksi ahkera maajussi joka haluu pomoksi?
        mulla olla kaksi traktori siis olla rikas maajussi mutta maksa huono palkka.
        tietäkö sinä että halpa traktori huono traktori, tarvita kaksi miestä, toine aja toine korja.

• ja kannattamattomuus

maataloudessa on nykyyään vain koulutettuja älykköjä. Tästä osoituksena maatalouden todistettu kannattamattomuus ja tappiollisuus. Tuo kannattamaton, velkaannuttava, uuvuttava ja väsyttävä ammtti vetää puoleensa vain viisaita tuhattaitureita, moniammattilaisia ja talouden huippuja. 95% maajusseista arvioi kuuluvansa ammattikuntansa ja koko suomen älykkäimpään 5% joukkoon, ikään kuin kaikki tieto olisi vain heidän luettavissan ja käytettävissään. tyyppillisiä maajussin väittämiä ovat: tätä työtä ei voi tehokkaammin ja kannattavammin tehdä, kukaan muu ei pysty edes samaan kuin minä. tätä tappiota nyt vain on pakko takoa.

• Aikoinaan

niin minulle tänne Itä-Suomeen tuli vasikoita Pohjanmaalta. Ei kertakaikkiaan saanut täältä päin. Joten ei vasikoiden rahtaaminen kaukaa ole mikään uusi asia. Jos sonninavetta on Lapissa, niin en usko sielläkään riittävän tarpeeksi vasikoita. Eikä ne Etelä- ja Pohjois-Suomen tukierot näissä naudanlihoissa ole järin suuret. Keski-Euroopassa rahdataan vaikka miten paljon eläimiä rajojen taakse ja siellä tavoitteena on tosiaan tukirahoilla keinottelu.

• tuolta

http://www.mmm.fi/attachments/5grgeebeV/5kyE1WwQp/Files/CurrentFile/elaintuet-06.pdf

Etelä_Suomessa tuki 121euroa...Kun hieho kuskataan
        2 kuukaudeksi esim. Kittilään tuki onkin 447 euroa yhtä nautaa kohden.
        ja tämä on meidän verovaroista maksettua kansallista tukea . Eu.n maksamat tuet tietysti päälle.
        Teurashiehoa ei tarvitse kasvattaa,kuin vähän yli 200 kg .Siellä kerkiää vuodessa käyttää monta elukkaa.
        Sen ymmärrän jos tuki menee paikallisille asukkaille, mutta tässä huomiota herättäneessä tapauksessa etelän miehet oli vuokrannu valtiolta entisen maatalousoppilaitoksen tähän tarkoitukseen.
        Eihän niin pohjoisessa edes rehu kasva, vaan teurastamon rehuvirma kuljettaa toisella autolla syömiset niille elukoille.

• maitoo

otappa tuista selvää ,niin näät todella erot , järjettömät..

• Big business

Ns. lähiruoka ei kelpaa enää kepun propagandaan.

• yks autoilija

mitä järkeä on raataa ilman palkkaa raskaassa työssä velkaantuen ja itsensä uuvuttaen. Eikö maajussin kyvyt riitä parempaan. Onko tosi että maatiloilla asuu 70 000 suomen saamattominta tumpeloa. Ei voi ymmärtää..

• samaa

Sitä samaa ne autoilijat ja koneyrittäjätkin on sanoneet omista hommistaan.

• kapinaan

ettei 5 cm kavennusesitys toteudu.Ei voi ymmärtää näitä onnettomia.Autot talliin siksi kunnes kavennusesitys perutaan.

• kymppipyörä

70 000 suomen saamattominta autoilijaa harrastaa toimintaa, jossa vekseli pyörii nopeammin kuin aksaeli:)

• Varmasti
        kymppipyörä kirjoitti:

70 000 suomen saamattominta autoilijaa harrastaa toimintaa, jossa vekseli pyörii nopeammin kuin aksaeli:)

Katsokaa ja seuratkaa kuinka niiden "kärrien"levennyksen käy,ei totetudu suunnitellusti.
        Jos automiehet päättävät lopettaa oikeasti ajamisen tämä maa halvaantuu,oikeasti.Ensinmäinen itkijä on maitotilallinen,seuraava sen maidon ostaja.

ATK TIETÄÄ pyörittävänsä yhteiskuntaa,toisin kuin MTK joka kuvittelee sitä.

• onko noin
        Varmasti kirjoitti:

Katsokaa ja seuratkaa kuinka niiden "kärrien"levennyksen käy,ei totetudu suunnitellusti.
        Jos automiehet päättävät lopettaa oikeasti ajamisen tämä maa halvaantuu,oikeasti.Ensinmäinen itkijä on maitotilallinen,seuraava sen maidon ostaja.

mitäs maitokuski sitten kuskaa jos ei maitoa

• kymppipyörä
        Varmasti kirjoitti:

"Jos automiehet päättävät lopettaa oikeasti ajamisen tämä maa halvaantuu,oikeasti.Ensinmäinen itkijä on maitotilallinen,seuraava sen maidon ostaja."

Koska yrittäjät ovat lakkoilleet?

• jota nyt muutkin
        kapinaan kirjoitti:

ettei 5 cm kavennusesitys toteudu.Ei voi ymmärtää näitä onnettomia.Autot talliin siksi kunnes kavennusesitys perutaan.

kun viljelijät saavat oppia ymmärtämään.

• tulee nälkä
        kymppipyörä kirjoitti:

"Jos automiehet päättävät lopettaa oikeasti ajamisen tämä maa halvaantuu,oikeasti.Ensinmäinen itkijä on maitotilallinen,seuraava sen maidon ostaja."

ilman maitoa ym syötävää.

• nähdä kuinka kauan
        tulee nälkä kirjoitti:

ilman maitoa ym syötävää.

kuljettajat olis lakossa ja kuka ensimmäisenä valittaisi ettei kaupassa ole ruokaa?

• Viisi akselia
        kymppipyörä kirjoitti:

Sinunlaisesi aamutossu miehet ovatkin yleensä valion ajossa eli harrastat hyväntekeväisyyttä.

Ne miehet joilla on autossaan enempi kuin kolme akselia tietävät jotakin todellisuudesta.

• pikkumatti

mitä sanoo laki, jos kaadat vaikka 1000 l päivässä maitoa maahan?

• Älä pure kattä,,,,

Niin se taitaa olla että teistä viljeliöistä ei ole oikeasti mihinkään.Haukutte EU:ta ja arvostelijoitanne mutta missä onkaan se ylpeytenne?

Tuilla teidät pidetään nöyrinä ja kuuliaisina.Ärhentelette ajoittain mutta koskaan en ole teidän nähnyt oikeasti lyövän kapuloita rattaisiin,raukat.

odotan oikeasti sitä että teette jotakin uskottavuutenne eteen.

Misi tuolla alussa kertoi miksi mitään ei tapahdu,hävetkää.

• meilläpä
        Älä pure kattä,,,, kirjoitti:

Niin se taitaa olla että teistä viljeliöistä ei ole oikeasti mihinkään.Haukutte EU:ta ja arvostelijoitanne mutta missä onkaan se ylpeytenne?

Tuilla teidät pidetään nöyrinä ja kuuliaisina.Ärhentelette ajoittain mutta koskaan en ole teidän nähnyt oikeasti lyövän kapuloita rattaisiin,raukat.

odotan oikeasti sitä että teette jotakin uskottavuutenne eteen.

Misi tuolla alussa kertoi miksi mitään ei tapahdu,hävetkää.

onkin jo ranskalaiset ammattilaiset tilauksessa. Tulevat polttamaan autonrenkaita ja rakentamaan katusulkuja heti kun ehtivät. Niillä on siellä vähän eri systeemi kuin täällä.

Jos muuten huomasit, niin siitä yhdestä kotimaisesta mielenosoituksesta oli aika mekkala näilläkin palstoilla, joten päättäkää nyt porukalla onko se hyvä vai paha jos ollaan kaduilla.

Ai niin ne traktorimarssithan olivat tietysti tosi paha juttu (ranskassa ne kyllä pysäyttävät koko liikenteen, eikä kukaan voi mitään).

Mitä taas huomaamme tästä: Ranka päättää näistä asioista ja ihan turha edes yrittää olla täällä eri mieltä (siis kenenkään).

• ja jälkeä syntyy
        meilläpä kirjoitti:

onkin jo ranskalaiset ammattilaiset tilauksessa. Tulevat polttamaan autonrenkaita ja rakentamaan katusulkuja heti kun ehtivät. Niillä on siellä vähän eri systeemi kuin täällä.

Jos muuten huomasit, niin siitä yhdestä kotimaisesta mielenosoituksesta oli aika mekkala näilläkin palstoilla, joten päättäkää nyt porukalla onko se hyvä vai paha jos ollaan kaduilla.

Ai niin ne traktorimarssithan olivat tietysti tosi paha juttu (ranskassa ne kyllä pysäyttävät koko liikenteen, eikä kukaan voi mitään).

Mitä taas huomaamme tästä: Ranka päättää näistä asioista ja ihan turha edes yrittää olla täällä eri mieltä (siis kenenkään).

Oikein, ruikkari tuli vedettyä kölin ali tullen mennen.

• ja kumarran
        ja jälkeä syntyy kirjoitti:

Oikein, ruikkari tuli vedettyä kölin ali tullen mennen.

Toivon että komediallinen taso säilyy, mutta sehän tietysti riippuu miten älyttömiä nuo mustat ritarit osaavat kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      334
      2265
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      59
      1943
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1692
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1415
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      1353
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      73
      1324
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      26
      1295
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1257
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1207
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1006
    Aihe