Tarvis vähän apua. Itse aloin juuri pelaamaan kyseistä peliä, eli Horsez, ja en ole alusta päässyt eteen päin. Ensimmäinen tehtävä on että etsi tyttö joka on tippumassa kuiluun (gully = kuilu??). Aikaa on 2min ja minkäänlaista karttaa tms en ole löytänyt avuksi.
Pitääkö tyttö siis etsiä aivan summan mutikassa, lottoamalla siis? Kellään tietoa? =)
Horzez PC peli
10
933
Vastaukset
- Sohvi
Aivan sama ongelma minullakin!
Jos jatkaa eteenpäin, niin siinä ainakin on umpikuja. Ihan vammasta, tahtoisin niin kovasti päästä eteenpäin. >:{- se sama
Sun pitää mennä siihen suuntaan mitä päin se kopukka seisoo.
Sitten laukkaat sinne ylös asti, menet reunalle ja näät jonkun ihme "pusikko-oksan" roikkumassa siinä. Siinä roikkuu se tyttö ja kun tulee sellanen käden muotoinen valitsin niin painat välilyöntiä.
Nyt juutuin pelikorttipakkatehtävään. Missä se kappeli on? Tietääkö kukaan? - Mini
se sama kirjoitti:
Sitten laukkaat sinne ylös asti, menet reunalle ja näät jonkun ihme "pusikko-oksan" roikkumassa siinä. Siinä roikkuu se tyttö ja kun tulee sellanen käden muotoinen valitsin niin painat välilyöntiä.
Nyt juutuin pelikorttipakkatehtävään. Missä se kappeli on? Tietääkö kukaan?En pääse kappeli tehtävästä eteenpäin :D Oletko sinäkään vielä päässyt? Kun en tiedä mihin mennä mitä tehdä? Täytyykö joku kirja noutaa? :SS
- auttaja
Mini kirjoitti:
En pääse kappeli tehtävästä eteenpäin :D Oletko sinäkään vielä päässyt? Kun en tiedä mihin mennä mitä tehdä? Täytyykö joku kirja noutaa? :SS
Kun tuutte alas sitä rinnettä ja meette sillan yli, kääntykää vasemmalle ja sitä tietä pitkin kunnes löydätte sellasen kaaren ja siellä pihalla on silta. Sen sillan takana on se kappeli.
Vähän sekava ohje mut yrittäkää tajuta. :)
ps. sen jälkeen hevosen pitää kiertää ns. sen talon taakse (tietä pitkin) ja niin eespäin. - ssatui
auttaja kirjoitti:
Kun tuutte alas sitä rinnettä ja meette sillan yli, kääntykää vasemmalle ja sitä tietä pitkin kunnes löydätte sellasen kaaren ja siellä pihalla on silta. Sen sillan takana on se kappeli.
ps. sen jälkeen hevosen pitää kiertää ns. sen talon taakse (tietä pitkin) ja niin eespäin.miten ihmeessä sinne kappeliin pääsee??
Oon yrittäny kiertää ja kaartaa, mutta ku mistään ei pääse. Menee hermo ton hemmetin pelin kanssa. :D - horsez
ssatui kirjoitti:
miten ihmeessä sinne kappeliin pääsee??
Oon yrittäny kiertää ja kaartaa, mutta ku mistään ei pääse. Menee hermo ton hemmetin pelin kanssa. :DLaskeudu hepon selästä painamalla oikeata ctrl nii tytö laskeutuu.
- horsez
se sama kirjoitti:
Nyt juutuin pelikorttipakkatehtävään. Missä se kappeli on? Tietääkö kukaan?Kappeli on Ku alat ratsastaa sieltä ovelta alas niilaukkaat sen sillan yli ja käännyt vasemmalle. Sitte sen kappelin lähellä on silta mut eka pitää laskeutua selästä ja sit mennä sen sillan yli.
- horsez
auttaja kirjoitti:
ps. sen jälkeen hevosen pitää kiertää ns. sen talon taakse (tietä pitkin) ja niin eespäin.Auttaja ootko sie päässy tai onko kukaa päässy sinne missä pitää käydä kappelissa hakee se ruusu ja kirje ja sit sen kukka kaaren alta joku viesti. Mie en tajuu mitä sit pitää tehä mut siin lukee "etsi viesti polun lopust" mä en tajuu! =)
- Horsez
Neskuli sulle mie onn päässy sen kohan ja ehkä sieki. Laukaa suoraan eteepäi ja siellä oikealla sen puun kohalla on se tyttö. mie oon juuttunu siihe et pitää ettiä niitä kirjeitä.
- joku245
Oon siinä ekan viikon keskiviikko tehtävässä viäkin mut pääsin portista ja niin edelleen mut en tajuu mitä sen hevosen pitää tehä ku se tyttö on pulas ku se silta romahti. Mitä siinä pitää tehä? Tapahtuuko siinä sen jälkeen mitä ihmeellistä? Pliis kerro kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354179Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141556Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481516Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1961317Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 22948