Hejh!Olen Gary Dahlman!Entinen Painija,Nyrkkeilijä,potkunyrkkeilijä ja paljon muuta!Olen 13w.ja olen tehnyt keikkaa Lontoossa ja muutaman kerran kouluilla Outokummussa!Minut erotettiin viimeisimmästä Bändistä Toxical-X(myrkyllinen elämys) koska minä sain kaiken huomion....ja muita syrjin!Tein virheen ja päätin aloittaa soolo"uran".Joten kertokaa:MITEN SAAN LEVITYS SOPIMUKSEN!!Koululla on jo alkanut pieni GDMANIA,ja Lontoossakin saattavat muutamat tytöt puhua vielä Gary Dahlmanista!!!!
LETS MAKE SOME MONEY!!!!!!!!!:D
GURRY DOLL
IDIOOTTI
3
220
Vastaukset
- KKII
Olen tavannut teidät kerran Astoria klubilla jos muistanet. Vähän yksinkertaiselta vaikutit mutta en siitä ihan varma kuitenkaan silloin ollut. Myöhemminhän tuo seikka on tieteellisesti todistettu fakta. Espoossa on yksi studio mihin voisit mennä purkautumaan. Ota yhteyttä Jarmoon, se hoitaa homman a:sta Gary Dahkmaniin.
Pääset samantien tienestille! Jarmo vetäsee 30 prossaa mut se on varmaan ihan okei. JA OON 13 - Badass
-otsikko-
- otsikko
tarkoittakoon tässä tapauksessa että Vitun SOBULI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020