Mikä on fetissi?

Tyhmää

Nii et mikä on fetissi?

11

1879

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määritelmä

      Fetissi on esine, asia, materiaali tms., joka tuottaa fetisistille seksuaalista mielihyvää. Yleisimpiä lienevät rinnat, sukkanauhat, korkokengät, erilaiset seksiasut, kumisaappaat, mutta fetissejä on vaikka miten paljon, sekä yleisiä että harvinaisia.

      • Tyhmää

        tunnen aika typeräks itteni.. ei vaan oo tullu moinen asia vielä eteen niin et ois tarttenu selvittää mitä se on vaik oon jo 30... huokaus..


      • jjjjjj
        Tyhmää kirjoitti:

        tunnen aika typeräks itteni.. ei vaan oo tullu moinen asia vielä eteen niin et ois tarttenu selvittää mitä se on vaik oon jo 30... huokaus..

        Minun fetissini on naisten lakatut varpaat.


      • pode
        Tyhmää kirjoitti:

        tunnen aika typeräks itteni.. ei vaan oo tullu moinen asia vielä eteen niin et ois tarttenu selvittää mitä se on vaik oon jo 30... huokaus..

        Eihän se mitenkään tyhmää ole, vaikka et tiennytkään. Nytpä sitten tiedät. Fetissien kirjo on tosi laaja, niistä riittää vaikka jokaiselle jotakin.
        Sitten on olemassa myös sellaisia ihmisiä, joilla on fetissinä toisten ihmisten mollaaminen ja saavat seksuaalista mielihyvää siitä, että polkevat mielipiteillään muut jalkoihinsa ja leimaavat kaiken normaaliin elämään liittyvän vaihtelun ja piristyksen sairaaksi tai kieroksi, kuten tuo yksi vastaaja tuossa vähän alempana. Sellaisista ihmisistä kannattaa pysytellä kaukana, niistä ei tule kuin harmia. Jos sulla on joku fetissi, toteuta sitä kaikessa rauhassa, kunhan et ketään ulkopuolista sillä häiritse. Niin minäkin teen omien fetissieni kanssa. En tosin syö paskaa kuten tuo, joka tuossa sitä syödessään yritti selittää, että yök kun on pahaa, yök kun on pahaa. Hyi hyi, on se vaan niiiiin tuhmaa!


    • Sitä se.

      Kieroutunut, perverssi eli sairas seksuaalisuuden muoto. Tyydytyksen saaminen ja kiihottuminen TOSI oudoista jutuista, kuten esim. paskan syömisestä seksin yhteydessä.

      • kuin sinä

        Minusta sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat kaikkien niiden ihmisten olevan sairaita, kieroja tai perverssejä, jotka tekevät jotain muuta kuin itse arvostelija, ovat itseensä ja elämäänsä tyytymättömiä, henkisesti köyhiä, ahdassydämisiä ja putkisilmäisiä. Fetissi ei ole yhtä kuin paskan syöminen. Miksi piti ottaa esille esimerkki rankimmasta päästä, jota vain ehkä promillen promille harrastaa? Lähes jokaisella ihmisellä on jotain fetissejä, jotka höystävät mielikuvitusta esimerkiksi yhdynnän hetkellä. Oletko hei kirjoittaja koskaan yhdynnässä ollessasi miettinyt mielessäsi mitään fantasiaa? Ehkäpä et, ehkäpä sinulla ei ole olemassakaan mitään seksuaalista elämää, kun suhtaudut asioihin noin. Eihän sinun kanssasi voi kukaan normaalijärkinen, tervehenkinen ihminen kehittää minkääntasoista suhdetta. Minä en koskisi pitkällä tikullakaan.


      • kuin sinä kirjoitti:

        Minusta sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat kaikkien niiden ihmisten olevan sairaita, kieroja tai perverssejä, jotka tekevät jotain muuta kuin itse arvostelija, ovat itseensä ja elämäänsä tyytymättömiä, henkisesti köyhiä, ahdassydämisiä ja putkisilmäisiä. Fetissi ei ole yhtä kuin paskan syöminen. Miksi piti ottaa esille esimerkki rankimmasta päästä, jota vain ehkä promillen promille harrastaa? Lähes jokaisella ihmisellä on jotain fetissejä, jotka höystävät mielikuvitusta esimerkiksi yhdynnän hetkellä. Oletko hei kirjoittaja koskaan yhdynnässä ollessasi miettinyt mielessäsi mitään fantasiaa? Ehkäpä et, ehkäpä sinulla ei ole olemassakaan mitään seksuaalista elämää, kun suhtaudut asioihin noin. Eihän sinun kanssasi voi kukaan normaalijärkinen, tervehenkinen ihminen kehittää minkääntasoista suhdetta. Minä en koskisi pitkällä tikullakaan.

        Tyhjentävä vastaus:)

        Lisäyksenä, mikä on fetissi, niin sukupuolielimiä ei lasketa fetissiksi. Näin eräs oppinut ystäväni kinkyscenessä aikoinaan vastasi tampere fetish factoryssä pidetyssä luennossa.

        t. Mask


      • Sitä se
        kuin sinä kirjoitti:

        Minusta sellaiset ihmiset, jotka ajattelevat kaikkien niiden ihmisten olevan sairaita, kieroja tai perverssejä, jotka tekevät jotain muuta kuin itse arvostelija, ovat itseensä ja elämäänsä tyytymättömiä, henkisesti köyhiä, ahdassydämisiä ja putkisilmäisiä. Fetissi ei ole yhtä kuin paskan syöminen. Miksi piti ottaa esille esimerkki rankimmasta päästä, jota vain ehkä promillen promille harrastaa? Lähes jokaisella ihmisellä on jotain fetissejä, jotka höystävät mielikuvitusta esimerkiksi yhdynnän hetkellä. Oletko hei kirjoittaja koskaan yhdynnässä ollessasi miettinyt mielessäsi mitään fantasiaa? Ehkäpä et, ehkäpä sinulla ei ole olemassakaan mitään seksuaalista elämää, kun suhtaudut asioihin noin. Eihän sinun kanssasi voi kukaan normaalijärkinen, tervehenkinen ihminen kehittää minkääntasoista suhdetta. Minä en koskisi pitkällä tikullakaan.

        Lähinnä säälin kaltaisia fetisistejä. Ettei tyydytystä saa toisesta ihmisestä vaan jostakin muusta: esineestä, ilmiöstä, teosta... Fetisismihän on yhtä kuin perversio, ja perversiot luetaan psykiatrian piiriin. Näin ollen perverssi ei koskaan voi olla normaalin seksuaalisuuden edustaja. Teksistäsi paistoikin läpi häpeä erilaisuudestasi, minkä kyllä ymmärränkin.


      • Sinä
        Sitä se kirjoitti:

        Lähinnä säälin kaltaisia fetisistejä. Ettei tyydytystä saa toisesta ihmisestä vaan jostakin muusta: esineestä, ilmiöstä, teosta... Fetisismihän on yhtä kuin perversio, ja perversiot luetaan psykiatrian piiriin. Näin ollen perverssi ei koskaan voi olla normaalin seksuaalisuuden edustaja. Teksistäsi paistoikin läpi häpeä erilaisuudestasi, minkä kyllä ymmärränkin.

        Sellaista ihmistä ei olekaan, jolla ei ole perversioita. Tai no, ehkä jotkut psykopaatit voi
        sellaisia olla. Niillä onkin sitten omat juttunsa, kuten esim. "pervojen" lahtaaminen.

        Säälittävä olet tässä siis sinä. Seksielämäsi on kuivaa ja tylsää. Kummpanisi kyllästyy
        sinuun noin puolessa vuodessa, jonka jälkeen hän jättää sinut tai alkaa käymään vieraissa. Tulet
        tämän kyllä huomaamaan.


    • tämäkii!!!

      Mun oma vetissi on työntää kullini, nokian kumisaapikkaaseen ja nussin saapikasta niin kauan kunnes laps`parvi lentää miulta. Vantasioin usein siitä touhusta.

    • Shelover

      Mun fetissi on shemalet ja yksi fantasia olisi tälläinen. Olen ulkomailla lomailemassa ja siellä lomapaikassa hommaisin 3 hyvännäköistä, isokyrpäistä shemalea ja sitten harrastettais ryhmäseksiä eli 2 kyrpää mun suuhun ja 1 kyrpä mun perseeseen ja kaiken pitäis tapahtua jossain julkisella paikalla että ihan kuka vaan voisi nähdä jos haluaisi. Sitten kun ihmiset alkaisi katsomaan että mitäs siellä oikeastaan tapahtuu niin mua alkaisi hävettää koko homma ja yrittäisin lopettaa sen mutta ne shemalet pakottaisi mut jatkamaan ja alkaisi nöyryyttämään mua niiden ihmisten edessä. Ihmiset ottaisi valokuvia ja koko akti videokuvattaisiin myös ja laitettaisiin nettiin esille ja sitten noi shemalet vielä lähettäisi kaikille mun tutuille kopiot noista kuvista ja videosta jotta saisin hävetä oikein kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe