Myyrmäessä turvatonta

Ramirez

Olin mopsini kanssa kävelyllä myyrmäen aseman vieressä ja minut ryösti joku tummahipiäinen kaveri( ehkä irakilainen). Olin luullut, että Myyrmäki on turvallista aluetta, mutta naapurinikin sanoi, että ei täälläpäin vantaata kannata enää kymmenen jälkeen liikkua... Noh kohta muutan pois täältä, eikä mun tarvitse enää pelätä...

9

2943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7 v sitten

      Eli möin juuri silloin asuntoni tummille koska he eivät olisi mistään muualta ostettua vastaavalla hinnalla asuntoa.
      Nyt asun todella täysin turvassa, pienessä suomalaisessa kaupungissa.

      • miehenkuva

        Etkö ole tiennyt tai nähnyt jo päivällä katukuvasta, kun maahanmuuttajia vilisee joka paikassa, että illalla ei nokkaansa kannata ulos pistää. Fiksuimmat ovat äänestäneet jaloillaan jo ajat sitten.


      • maahanmuuttajia
        miehenkuva kirjoitti:

        Etkö ole tiennyt tai nähnyt jo päivällä katukuvasta, kun maahanmuuttajia vilisee joka paikassa, että illalla ei nokkaansa kannata ulos pistää. Fiksuimmat ovat äänestäneet jaloillaan jo ajat sitten.

        uudenvuoden puheessaan.ihmettelin kyllä sitä puhetta,kyllä maahanmuuttajienkin on noudatettava suomen lakia tai lähteä maasta pois.maassa maan tavalla,ei mitään erivapauksia kenellekkään.


      • klxc
        maahanmuuttajia kirjoitti:

        uudenvuoden puheessaan.ihmettelin kyllä sitä puhetta,kyllä maahanmuuttajienkin on noudatettava suomen lakia tai lähteä maasta pois.maassa maan tavalla,ei mitään erivapauksia kenellekkään.

        Suomi menee ihan samaan suuntaan kuin Ruotsikin, eli kohta meillä on lähiöitä, joissa asuu pelkästään syrjääntyneitä ulkomaalaisia ja rikollisia. Veikkaan, että tulevaisuudessa Helsingissä käydään yhä kauempaa töissä ja Paskasakki valloittaa nämä lähiöalueet.


      • näin on,,
        klxc kirjoitti:

        Suomi menee ihan samaan suuntaan kuin Ruotsikin, eli kohta meillä on lähiöitä, joissa asuu pelkästään syrjääntyneitä ulkomaalaisia ja rikollisia. Veikkaan, että tulevaisuudessa Helsingissä käydään yhä kauempaa töissä ja Paskasakki valloittaa nämä lähiöalueet.

        Jenkeissähän näin jo on. Paskasakki asuu lähellä keskustaa olevissa slummeissa. Työssäkäyvät lähiöissä omakotitaloissaan.


      • ja juuri niin
        näin on,, kirjoitti:

        Jenkeissähän näin jo on. Paskasakki asuu lähellä keskustaa olevissa slummeissa. Työssäkäyvät lähiöissä omakotitaloissaan.

        sen pitää mennäkin.


    • shokissa

      Olin kävelyllä ja pukua käyttävä toimistotyöntekijä löi minua salkulla ja huuteli törkeyksiä. Saatuaan minut kaatumaan maahan, hän myös virtsasi piponi sisään ja varasti rahani. Tämä mieshenkilö näytti suomalaiselta ja hänellä oli harmaa puku päällään. Tälläinen PASKASAKKI pitää saada kuriin! On se kumma kun ei voi enää normaalisti liikkua kadulla kun pukumiehet uhkailevat ja pahoinpitelevät kunnon kansalaisia humalassa.

      • Pertti Vepsäläinen

        Hih hih hii! Vittu sä oot hauska.


      • vittu mä luin et ulkoilutit...
        Pertti Vepsäläinen kirjoitti:

        Hih hih hii! Vittu sä oot hauska.

        vittu mä luin et ulkoilutit moppia.hihhii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe