Kertokaa ihmiset missä on kannattavinta vaihtaa rahat? Euroja mukaan ja vaihtaa kaduilla jossain rahanvaihtopisteissä vai? Hotelleissa kumminkin huono kurssi ja vetävät välistä?
Rahanvaihto
6
1348
Vastaukset
- : __________________________-
No meillä ainakin hotelli ei vetänyt välistä, taisi olla halvin tapa, joten nytkin vaihdamme hotellissa ja nostamme visalla automaatista.kentälläkin on vaihtopiste jossa voi vaihtaa.itse en kyllä kaduilla vaihtaisi, mutta nämäkin on henk.koht. juttuja.
- Lomailija
Oltiin pari viikkoa sitten Natalissa ja parhaan kurssin sai euroista Praia Shoppingin rahanvaihtopisteessä. Kurssi vaihteli päivästä riippuen 2,76-2,74 välillä kun hotellissa vaihtoivat kurssiin 2,4. Lentokentällä kurssi oli 2,6 tienoilla.
- kortilla automaatista
Kannattaa nostaa kortilla automaatista ja maksaa ostokset suoraan kortilla, jolloin ei mene edes nostopalkkiota. Olen ostanut Brasiliassa paljon kortilla, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut turvallisuuden kanssa. Kortit ei kuitenkaan aina toimi, joten rahaa on pakko olla varoiksi. Korttimaksu on Brasiliassa todella yleistä, eli maksulaitteita löytyy melkein jokaisesta putiikista.
- näppeile
kortilla automaatista kirjoitti:
Kannattaa nostaa kortilla automaatista ja maksaa ostokset suoraan kortilla, jolloin ei mene edes nostopalkkiota. Olen ostanut Brasiliassa paljon kortilla, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut turvallisuuden kanssa. Kortit ei kuitenkaan aina toimi, joten rahaa on pakko olla varoiksi. Korttimaksu on Brasiliassa todella yleistä, eli maksulaitteita löytyy melkein jokaisesta putiikista.
Korttimaksu varmennetaan lähes aina (95%) näppäilemällä kortin tunnusluku. Kortti laitetaan usein itse maksukoneeseen, jolloin korttia ei viedä vahtivan katseesi alta minnekään.
- lotttta
eli euroja mukaan ja vaihtamaan. meiltä ei ainakaan otetu kertaakaan vaihtopalkkiota kun vai´hdettiin sellaisessa pisteessä. ja kaikkialla oli sama kurssi silloin . (1kk sitten.)
- vier
Raha kannattaa vaihtaa vasta paikan päällä. Euroja mukaan ja rahanvaihtopaikkoja, Cambioita, löytyy useitakin kaduilta. Kurssi oli jouluviikolla 2,70, eli aika hyvä. Jos mukaan otetut eurot loppuvat, on helppo vingutta korttia automaateista. Mukana ei kannata suuria rahasummia pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882