Kertokaa ihmiset missä on kannattavinta vaihtaa rahat? Euroja mukaan ja vaihtaa kaduilla jossain rahanvaihtopisteissä vai? Hotelleissa kumminkin huono kurssi ja vetävät välistä?
Vastaukset 6
- : __________________________-
No meillä ainakin hotelli ei vetänyt välistä, taisi olla halvin tapa, joten nytkin vaihdamme hotellissa ja nostamme visalla automaatista.kentälläkin on vaihtopiste jossa voi vaihtaa.itse en kyllä kaduilla vaihtaisi, mutta nämäkin on henk.koht. juttuja.
- Lomailija
Oltiin pari viikkoa sitten Natalissa ja parhaan kurssin sai euroista Praia Shoppingin rahanvaihtopisteessä. Kurssi vaihteli päivästä riippuen 2,76-2,74 välillä kun hotellissa vaihtoivat kurssiin 2,4. Lentokentällä kurssi oli 2,6 tienoilla.
- kortilla automaatista
Kannattaa nostaa kortilla automaatista ja maksaa ostokset suoraan kortilla, jolloin ei mene edes nostopalkkiota. Olen ostanut Brasiliassa paljon kortilla, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut turvallisuuden kanssa. Kortit ei kuitenkaan aina toimi, joten rahaa on pakko olla varoiksi. Korttimaksu on Brasiliassa todella yleistä, eli maksulaitteita löytyy melkein jokaisesta putiikista.
- näppeile
kortilla automaatista kirjoitti:
Kannattaa nostaa kortilla automaatista ja maksaa ostokset suoraan kortilla, jolloin ei mene edes nostopalkkiota. Olen ostanut Brasiliassa paljon kortilla, eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut turvallisuuden kanssa. Kortit ei kuitenkaan aina toimi, joten rahaa on pakko olla varoiksi. Korttimaksu on Brasiliassa todella yleistä, eli maksulaitteita löytyy melkein jokaisesta putiikista.
Korttimaksu varmennetaan lähes aina (95%) näppäilemällä kortin tunnusluku. Kortti laitetaan usein itse maksukoneeseen, jolloin korttia ei viedä vahtivan katseesi alta minnekään.
- lotttta
eli euroja mukaan ja vaihtamaan. meiltä ei ainakaan otetu kertaakaan vaihtopalkkiota kun vai´hdettiin sellaisessa pisteessä. ja kaikkialla oli sama kurssi silloin . (1kk sitten.)
- vier
Raha kannattaa vaihtaa vasta paikan päällä. Euroja mukaan ja rahanvaihtopaikkoja, Cambioita, löytyy useitakin kaduilta. Kurssi oli jouluviikolla 2,70, eli aika hyvä. Jos mukaan otetut eurot loppuvat, on helppo vingutta korttia automaateista. Mukana ei kannata suuria rahasummia pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681340
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081255
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67586
- 53577