olen kaksonen,helvetin viriili ja yksi muija kiinnostaa minua korkeintaan parin panon verran,sen jälkeen äänestän jaloillani.Kuuluuko se jotenkin tähtimerkkiini vai olenko van ns.panomies?En halua loukata,vaikka useimmiten loukkaankin muijia,mutta minä vaadin ehdottomasto että muijalla on päässään älyllistä toimintaa.Minä minä tyypit lähtee ensimmäisinä,senjälkeen typerät jakorasiat,mitä sen jälkeen jää...en tiedä.
henk.koht.
9
1402
Vastaukset
- cheerluck
mä olen samanlainen...typerät itseään täynnä olevat saa lähteä....ehkä älykkäitä naisia ei taida olla....mutta eiköhän niitä kohta ilmaannu ..;)
- kaksostyttö
on se nykyään vähän muotia olla tuommonen pelimies. mut aitoja semmosia on oikeesti tosi harvassa.ollaan monet kerrat tyttöjen kanssa naurettu näille ns. wannabeille ja onhan se myös vähän säälittävää. toivottavasti et kuulu näihin.
no onhan niitä älykkäitäkin naisia olemassa,mut ootko miettiny miks ne ei sun seuraas hakeudu.ei kukaan fiksu nainen haluu mitään panomiestä.
sori mut ton tekstis perusteella saa just sen kuvan että et oo ite mikään välkky, oot minä minä tyyppi ja vieläpä hirveääkin hirveempi jakorasia et taitaa olla ne fiksut naiset jotka "äänestää jaloillaan" :D- lillil
Koskaan sekaannu miehiin jotka kutsuu naisia muijiksi.
- jessica100
loistava vastaus! :-)
- cheerluck
jessica100 kirjoitti:
loistava vastaus! :-)
eikä älykkäät miehet sekaannu naisiin jotka käyttää oot sanaa....aika hyvä luonne analyysi parista lauseesta ..onko toi sitä "naisen" vaistoa...:)
- NarttuNainen
pojat hei, jos olette niiiiiiiiiin hyviä miksei teistä ole kuvaa saatavilla???????
höpöhöpöä koko juttu. lapsia vielä.- cheerluck
koska sitä en ole laittanut...:)..tämä suomi24 "keskustelufoorumi" ei ole sen arvoinen että sen laittaisin ...jos taas sinä narttulehmä vai mikä olet ...osaisit edes rekkautua...ja oma ikäsi on....:):)
- vai mikä lie
cheerluck kirjoitti:
koska sitä en ole laittanut...:)..tämä suomi24 "keskustelufoorumi" ei ole sen arvoinen että sen laittaisin ...jos taas sinä narttulehmä vai mikä olet ...osaisit edes rekkautua...ja oma ikäsi on....:):)
miksi tällaisen palstan takia viitsisi/kannattaisi rekkautua???
- itseäsi
vai mikä lie kirjoitti:
miksi tällaisen palstan takia viitsisi/kannattaisi rekkautua???
kovasti kiinnostaa miksi meillä ei ole valokuvaa...:)terv.mäkään en jaksanut rekkautua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379