Haluaisin tietenkin välttyä maksamasta koiraveroa, mutta mikäli haluan kuulua liittoon tai yhdistykseen (kennelliitto, rotuyhdistykset, agilityliitto) koirani kanssa, joka lisäksi kilpailee agilityssa, tulevatko veroasiat ilmi?
pitääkö maksaa jos...
6
1050
Vastaukset
- koiravero
on kuntakohtainen (ei ole kaikissa kunnissa).
Näyttelyissä ja kokeissa ollaan kiinnostuttu muista asioista, kuten rokotusten voimassaolosta, tunnistusmerkinnästä etc. Voit kuulua kenneliittoon ja rotuyhdistykseen vaikka et olisi maksanut koiraveroa. Ole huoletta!
Voit tarkistaa omasta kunnastasi (esim. kuntasi nettisivuilta) peritäänkö asuinkunnassasi koiraveroa
ollenkaan.
Hyvää uutta vuotta!- mätsärit
Itse koitan kanssa välttyä tuolta turharta verolta elikkäs voinko osallistua mätsäreihin jos ei ole verot maksettu
- En varmasti maksa
Koiravero on muinaisjäänne jota vain kaikkein kehittymättömimmät kunnat perivät. Onko yksikään kunta käyttänyt veron tuottoa johonkin koiranomistajien etuja ajavaan hankkeeseen? En ainakaan ole ikinä kuullut moisesta. Voit olla huoletta ;)
- Sillä sipuli
Jos kunnassasi peritään koiraveroa, niin pitää tietenkin maksaa! Niinhän me kaikki muutkin maksamme!
- rahalle ei saa
Mitään vastinetta? Itse ainakin käytän rahan ennemmin esim koirankakkapusseihin kun maksaisin typerää veroa ja rahat varmaan päätyisi vain herrojen taskuun.
- heebo123
en maksanut koska koira ei käynyt kaupungin alueella paskalla tai kusella vaan teki tarpeensa omille maille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049