Eli jos vielä nurkista löytyy vanhoja Nintendo-, Sega- tai vaikka Atari Jaguar pelejä/konsoleita niin ostan ne mielelläni pois ja mielellään isona pakettina. Erityisesti kiinnostaa hyväkuntoiset pelit joissa on mukana alkuperäinen kotelo ja ohjekirja. Tarkemmin sanottuna siis Nintendo 8 bit (NES), Super Nintendo (SNES), Sega Saturn, Sega Megadrive, Sega MasterSystem, Sega GameGear ja Atari Jaguar pelit kiinnostaa.
Tarjoa myös vanhoja pelilehtiä (Nintendo -lehti ja Super Power)
Ostan myös PlayStation roolipelejä kuten Final Fantasy 4-9 ja tietenkin alkuperäisenä/aitona/hyväkuntoisena.
Tarjoa siis lähes mitä vain vanhoihin peleihin liittyvää sähköpostilla:
[email protected]
Ostetaan vanhoja videopelejä!
powergod
4
704
Vastaukset 4
- sarkku
Mulla olisi nindenton pelejä "super mario 3, super mario 1 ja kiviset ja soraset." "Ja itse pelikone kaksi ohjainta" Jos kiinnostaa niin mailaile ja ehdota hintaa...
T:Sarkku
[email protected] - Ville
mulla olis pleikkarille final fantasy4ja5 mut ne on samana pakettina et jos se ei haittaa
- Jeblack
Voisin myydä FF9:n.
- ????
mistäs päin olet??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542054MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1211149- 1351125
- 47981
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72938- 55841
- 38717
- 34687
- 66670
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664