Kertokaa käyttö kokemuksia kyseisestä autosta esim ruosteviat malliviat kulutus ja varaosien hinta ja saako helposti. Tiedossani olisi naapurissa -93 ajettu 180000km ja hinta 35tmk sininen ja kultasilla vanteilla 2 omistajaa onko hinta oikea?
Clio Williams 2.0 16v
14
2594
Vastaukset
- Sake
Jos ruosteeton niin hinta on just hyvä jopa halpa noin vähän ajetuksi..
- Au
Hinta kohdallaan, etenkin jos vanteet on kullasta.
- Vai niin
Kyllä on vaikea auto kun ei ole montaakaan Suomeen tuotu.Varaosia hankala saada ja jos kone laukeaa, niin sitten kyllä tarvitseekin sitä kultaa.Relluosa taitaa olla ainoa paikka mistä saattaisi siihen löytyä osia?On toki harvinainen vekotin, jos sillä on merkitystä.
- Mikko
Takakaaret ruostuu suht helposti tavallisessa 16v cliossa ja williamssissa. Varaosat tohon on suht kalliita ja saatavuus aika huonoa jos sattuu tarttee vähänki erikoisempaa osaa...
- F1
Olen tottunut kalleisiin osiin koska entinen auto oli bmw e36 328 mutta onko clion osat vielä kalliimpia antakaa esim kannen osien hintoja ja alustan osien hintoja ja saako pelti osia(kaaria)
- ex-16V -kuski
F1 kirjoitti:
Olen tottunut kalleisiin osiin koska entinen auto oli bmw e36 328 mutta onko clion osat vielä kalliimpia antakaa esim kannen osien hintoja ja alustan osien hintoja ja saako pelti osia(kaaria)
Kannen osista esim. hydrauliset venttiilinnostimet halvimmasta paikasta n. 100e/kpl (huonolla tuurilla 16x100e = 1600e...)
Moottorin tiivistesarja on parin tonnin luokaa vanhassa rahassa.
Pelkkiä takakaaria ei saa 16V/Williamsiin tarvikkeena, alkuperäisosana tulee koko takakylki kattoon asti. Williamsin takakyljestä en tiedä, mutta yleensä alkuperäisen takakyljen hinta Relluihin on ollut mallista riippuen n. 600-1000e/puoli.
Tavallisen kolmiovisen Clion tarvikekaaria olen nähnyt huonolla menestyksellä käytetyn 16V-Clioissa, joissa siis takalokarit leveämmät kuin tavallisissa Clioissa ja reunan muotokin eri, eli tuollainen korjaus on paistanut silmään heti ensi vilkaisulla. - Wiljami
ex-16V -kuski kirjoitti:
Kannen osista esim. hydrauliset venttiilinnostimet halvimmasta paikasta n. 100e/kpl (huonolla tuurilla 16x100e = 1600e...)
Moottorin tiivistesarja on parin tonnin luokaa vanhassa rahassa.
Pelkkiä takakaaria ei saa 16V/Williamsiin tarvikkeena, alkuperäisosana tulee koko takakylki kattoon asti. Williamsin takakyljestä en tiedä, mutta yleensä alkuperäisen takakyljen hinta Relluihin on ollut mallista riippuen n. 600-1000e/puoli.
Tavallisen kolmiovisen Clion tarvikekaaria olen nähnyt huonolla menestyksellä käytetyn 16V-Clioissa, joissa siis takalokarit leveämmät kuin tavallisissa Clioissa ja reunan muotokin eri, eli tuollainen korjaus on paistanut silmään heti ensi vilkaisulla.Mulla oli pari vuotta takaperin Clio Williams ja voin sanoa,että ei siellä Relluosassa ollut juuri mitään varaosia ko.autoon ainakaan silloin.Mutta Eurostartista Lahdesta löytyi yllättävän hyvin suoraan varastosta moottoriin ym.osia.Eikä täydellinen tiivistesarjakaan maksanut muistaakseni kuin n.150erkkiä ja oli samaa merkkiä alkuperäisen kanssa.Lisäksi tilasivat ranskasta muutamia korin osia ja nekin olivat n.30-40% halvempia kuin Volvolla.
- F1
Wiljami kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta takaperin Clio Williams ja voin sanoa,että ei siellä Relluosassa ollut juuri mitään varaosia ko.autoon ainakaan silloin.Mutta Eurostartista Lahdesta löytyi yllättävän hyvin suoraan varastosta moottoriin ym.osia.Eikä täydellinen tiivistesarjakaan maksanut muistaakseni kuin n.150erkkiä ja oli samaa merkkiä alkuperäisen kanssa.Lisäksi tilasivat ranskasta muutamia korin osia ja nekin olivat n.30-40% halvempia kuin Volvolla.
Hinta haarukka aika iso taidan ottaa henkilö kohtaisesti selvää mutta jos nostajat tosiaan maksaa 100e kappale niin taidan harkita uudelleen auton ostamista.
- F1
Wiljami kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta takaperin Clio Williams ja voin sanoa,että ei siellä Relluosassa ollut juuri mitään varaosia ko.autoon ainakaan silloin.Mutta Eurostartista Lahdesta löytyi yllättävän hyvin suoraan varastosta moottoriin ym.osia.Eikä täydellinen tiivistesarjakaan maksanut muistaakseni kuin n.150erkkiä ja oli samaa merkkiä alkuperäisen kanssa.Lisäksi tilasivat ranskasta muutamia korin osia ja nekin olivat n.30-40% halvempia kuin Volvolla.
Sanonkaa nyt mulle että kannattaako mun ostaa se auto mieli tekisi ja onko auto nyt niin ihmeellinen että siihen ei kyllästy. bmw oli hyvä ja nautittava auto ennen kuin varastettiin ja hajotettiin lunastus kuntoon. Taisivat olla kateellisia. kuulin jälkeempäin että suttasi hyvin pelkillä vanteilla heh heh... Mutta nyt ovat amiksen pojat ikuisessa velka kierteessä, onneksi oli näyttää vakuutus yhtiölle 8000e edestä kuitteja puolen vuoden ajalta ja autosta 13900e.
- *tepi*
F1 kirjoitti:
Sanonkaa nyt mulle että kannattaako mun ostaa se auto mieli tekisi ja onko auto nyt niin ihmeellinen että siihen ei kyllästy. bmw oli hyvä ja nautittava auto ennen kuin varastettiin ja hajotettiin lunastus kuntoon. Taisivat olla kateellisia. kuulin jälkeempäin että suttasi hyvin pelkillä vanteilla heh heh... Mutta nyt ovat amiksen pojat ikuisessa velka kierteessä, onneksi oli näyttää vakuutus yhtiölle 8000e edestä kuitteja puolen vuoden ajalta ja autosta 13900e.
Mihin sä tarviit uusia hyd.venttiilin nostimia???
Eipä ole minun tietoo niitä missään tarvittu. Nakutus on tuttua aina käynnistäessä. Öljyyn tulee ajan myötä epäpuhtauksia ja kylmäöljy ei juokse nostimille kunnolla. Kaverilla on 280tkm ajettu 16V ja kone on 100% ok. Ja kyllä sitä normaali clion takakaaret istuu 16V:hen kun on vain kunnon peltiseppä asialla. Mun mielestä Williams on halpa jos se maksaa alle 45tmk. Saksassakin niistä pyydetään parhaimmista yli 10000e...
- rellutelija
ei maksa 100€ alkuperänen maksaa 80€/kpl ja tarvikeena puoltahalvempi!
- Kantziii
Kannattaa ostaa.
- Iskaadestään
Pomppituun naapurilla oli tällänen, kehu, että oli niin hyvät ajo-ominaisuudet, että ei tarvinnut ollenkaan ajokorttia. Kyllä siinä kortinpeluu unohtuu, kun härkälauma ajaa kapealla kujalla takaa, hyvät ajo-ominaisuudet niillä härillä. Järkevää ranskalais-espanjalaista yhteistyötä, eikä ole ruostetta. (Paidan helmassa vähän).
- KasvaAikuiseksi
Iskaadestään kirjoitti:
Pomppituun naapurilla oli tällänen, kehu, että oli niin hyvät ajo-ominaisuudet, että ei tarvinnut ollenkaan ajokorttia. Kyllä siinä kortinpeluu unohtuu, kun härkälauma ajaa kapealla kujalla takaa, hyvät ajo-ominaisuudet niillä härillä. Järkevää ranskalais-espanjalaista yhteistyötä, eikä ole ruostetta. (Paidan helmassa vähän).
"Nuivanniemen Hidalgoko" se taas täällä kolisuttaa tyhjää tynnyriään, ei kai kukaan muu ole niin tyhmä ja ilkeä että nostelee vanhoja ketjuja ilman asiaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834423Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243058Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392854Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162615Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172499Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122248Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka362171- 132104
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142005Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281707