Clio Williams 2.0 16v

Kertokaa käyttö kokemuksia kyseisestä autosta esim ruosteviat malliviat kulutus ja varaosien hinta ja saako helposti. Tiedossani olisi naapurissa -93 ajettu 180000km ja hinta 35tmk sininen ja kultasilla vanteilla 2 omistajaa onko hinta oikea?
Ilmoita


Jos ruosteeton niin hinta on just hyvä jopa halpa noin vähän ajetuksi..
1 VASTAUS:
Hinta kohdallaan, etenkin jos vanteet on kullasta.
+Lisää kommentti
Kyllä on vaikea auto kun ei ole montaakaan Suomeen tuotu.Varaosia hankala saada ja jos kone laukeaa, niin sitten kyllä tarvitseekin sitä kultaa.Relluosa taitaa olla ainoa paikka mistä saattaisi siihen löytyä osia?On toki harvinainen vekotin, jos sillä on merkitystä.
Ilmoita
Takakaaret ruostuu suht helposti tavallisessa 16v cliossa ja williamssissa. Varaosat tohon on suht kalliita ja saatavuus aika huonoa jos sattuu tarttee vähänki erikoisempaa osaa...
6 VASTAUSTA:
Olen tottunut kalleisiin osiin koska entinen auto oli bmw e36 328 mutta onko clion osat vielä kalliimpia antakaa esim kannen osien hintoja ja alustan osien hintoja ja saako pelti osia(kaaria)
F1 kirjoitti:
Olen tottunut kalleisiin osiin koska entinen auto oli bmw e36 328 mutta onko clion osat vielä kalliimpia antakaa esim kannen osien hintoja ja alustan osien hintoja ja saako pelti osia(kaaria)
Kannen osista esim. hydrauliset venttiilinnostimet halvimmasta paikasta n. 100e/kpl (huonolla tuurilla 16x100e = 1600e...)

Moottorin tiivistesarja on parin tonnin luokaa vanhassa rahassa.

Pelkkiä takakaaria ei saa 16V/Williamsiin tarvikkeena, alkuperäisosana tulee koko takakylki kattoon asti. Williamsin takakyljestä en tiedä, mutta yleensä alkuperäisen takakyljen hinta Relluihin on ollut mallista riippuen n. 600-1000e/puoli.

Tavallisen kolmiovisen Clion tarvikekaaria olen nähnyt huonolla menestyksellä käytetyn 16V-Clioissa, joissa siis takalokarit leveämmät kuin tavallisissa Clioissa ja reunan muotokin eri, eli tuollainen korjaus on paistanut silmään heti ensi vilkaisulla.
ex-16V -kuski kirjoitti:
Kannen osista esim. hydrauliset venttiilinnostimet halvimmasta paikasta n. 100e/kpl (huonolla tuurilla 16x100e = 1600e...)

Moottorin tiivistesarja on parin tonnin luokaa vanhassa rahassa.

Pelkkiä takakaaria ei saa 16V/Williamsiin tarvikkeena, alkuperäisosana tulee koko takakylki kattoon asti. Williamsin takakyljestä en tiedä, mutta yleensä alkuperäisen takakyljen hinta Relluihin on ollut mallista riippuen n. 600-1000e/puoli.

Tavallisen kolmiovisen Clion tarvikekaaria olen nähnyt huonolla menestyksellä käytetyn 16V-Clioissa, joissa siis takalokarit leveämmät kuin tavallisissa Clioissa ja reunan muotokin eri, eli tuollainen korjaus on paistanut silmään heti ensi vilkaisulla.
Mulla oli pari vuotta takaperin Clio Williams ja voin sanoa,että ei siellä Relluosassa ollut juuri mitään varaosia ko.autoon ainakaan silloin.Mutta Eurostartista Lahdesta löytyi yllättävän hyvin suoraan varastosta moottoriin ym.osia.Eikä täydellinen tiivistesarjakaan maksanut muistaakseni kuin n.150erkkiä ja oli samaa merkkiä alkuperäisen kanssa.Lisäksi tilasivat ranskasta muutamia korin osia ja nekin olivat n.30-40% halvempia kuin Volvolla.
Wiljami kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta takaperin Clio Williams ja voin sanoa,että ei siellä Relluosassa ollut juuri mitään varaosia ko.autoon ainakaan silloin.Mutta Eurostartista Lahdesta löytyi yllättävän hyvin suoraan varastosta moottoriin ym.osia.Eikä täydellinen tiivistesarjakaan maksanut muistaakseni kuin n.150erkkiä ja oli samaa merkkiä alkuperäisen kanssa.Lisäksi tilasivat ranskasta muutamia korin osia ja nekin olivat n.30-40% halvempia kuin Volvolla.
Hinta haarukka aika iso taidan ottaa henkilö kohtaisesti selvää mutta jos nostajat tosiaan maksaa 100e kappale niin taidan harkita uudelleen auton ostamista.
Wiljami kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta takaperin Clio Williams ja voin sanoa,että ei siellä Relluosassa ollut juuri mitään varaosia ko.autoon ainakaan silloin.Mutta Eurostartista Lahdesta löytyi yllättävän hyvin suoraan varastosta moottoriin ym.osia.Eikä täydellinen tiivistesarjakaan maksanut muistaakseni kuin n.150erkkiä ja oli samaa merkkiä alkuperäisen kanssa.Lisäksi tilasivat ranskasta muutamia korin osia ja nekin olivat n.30-40% halvempia kuin Volvolla.
Sanonkaa nyt mulle että kannattaako mun ostaa se auto mieli tekisi ja onko auto nyt niin ihmeellinen että siihen ei kyllästy. bmw oli hyvä ja nautittava auto ennen kuin varastettiin ja hajotettiin lunastus kuntoon. Taisivat olla kateellisia. kuulin jälkeempäin että suttasi hyvin pelkillä vanteilla heh heh... Mutta nyt ovat amiksen pojat ikuisessa velka kierteessä, onneksi oli näyttää vakuutus yhtiölle 8000e edestä kuitteja puolen vuoden ajalta ja autosta 13900e.
F1 kirjoitti:
Sanonkaa nyt mulle että kannattaako mun ostaa se auto mieli tekisi ja onko auto nyt niin ihmeellinen että siihen ei kyllästy. bmw oli hyvä ja nautittava auto ennen kuin varastettiin ja hajotettiin lunastus kuntoon. Taisivat olla kateellisia. kuulin jälkeempäin että suttasi hyvin pelkillä vanteilla heh heh... Mutta nyt ovat amiksen pojat ikuisessa velka kierteessä, onneksi oli näyttää vakuutus yhtiölle 8000e edestä kuitteja puolen vuoden ajalta ja autosta 13900e.
Mihin sä tarviit uusia hyd.venttiilin nostimia???
Eipä ole minun tietoo niitä missään tarvittu. Nakutus on tuttua aina käynnistäessä. Öljyyn tulee ajan myötä epäpuhtauksia ja kylmäöljy ei juokse nostimille kunnolla. Kaverilla on 280tkm ajettu 16V ja kone on 100% ok. Ja kyllä sitä normaali clion takakaaret istuu 16V:hen kun on vain kunnon peltiseppä asialla. Mun mielestä Williams on halpa jos se maksaa alle 45tmk. Saksassakin niistä pyydetään parhaimmista yli 10000e...
+Lisää kommentti
ei maksa 100€ alkuperänen maksaa 80€/kpl ja tarvikeena puoltahalvempi!
Ilmoita
Kannattaa ostaa.
2 VASTAUSTA:
Pomppituun naapurilla oli tällänen, kehu, että oli niin hyvät ajo-ominaisuudet, että ei tarvinnut ollenkaan ajokorttia. Kyllä siinä kortinpeluu unohtuu, kun härkälauma ajaa kapealla kujalla takaa, hyvät ajo-ominaisuudet niillä härillä. Järkevää ranskalais-espanjalaista yhteistyötä, eikä ole ruostetta. (Paidan helmassa vähän).
Iskaadestään kirjoitti:
Pomppituun naapurilla oli tällänen, kehu, että oli niin hyvät ajo-ominaisuudet, että ei tarvinnut ollenkaan ajokorttia. Kyllä siinä kortinpeluu unohtuu, kun härkälauma ajaa kapealla kujalla takaa, hyvät ajo-ominaisuudet niillä härillä. Järkevää ranskalais-espanjalaista yhteistyötä, eikä ole ruostetta. (Paidan helmassa vähän).
"Nuivanniemen Hidalgoko" se taas täällä kolisuttaa tyhjää tynnyriään, ei kai kukaan muu ole niin tyhmä ja ilkeä että nostelee vanhoja ketjuja ilman asiaa?
+Lisää kommentti
Makarooni kävi jesuiittakoulua ja sitten siitä tuli Ranskan 25 presitentti. Bonapartte oli ensinmäinen.
Täytyy taas katsoa Juutuupista, vieläkö jaksavat renuta Ranskassa, jos nyt lähettävät sieltä vielä suoraa lähetystä.
Olen samaa mieltä, että törkeätä on tälläisiä vanhoja ruoste ketjuja nostella, mutta hanskat käteen ja varottaen nostelee, niin kyllähän ne renupalstalla täytteenä, fyllinä menee.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Clio Williams 2.0 16v

Kertokaa käyttö kokemuksia kyseisestä autosta esim ruosteviat malliviat kulutus ja varaosien hinta ja saako helposti. Tiedossani olisi naapurissa -93 ajettu 180000km ja hinta 35tmk sininen ja kultasilla vanteilla 2 omistajaa onko hinta oikea?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta