Trexan ja flunssa

en löytänyt

tietoa.Muistan lekurin kieltäneen tabletin oton silloin.Tietääkö joku?Mulla on kova flunssa.Kiitos jos joku viittii vastata.

6

10088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flunssan aikana

Ei sitä Trexania tarvitse tavallisen flunssan aikana tauottaa. Mä olen normaalisti silloinki ottanut. Jos nousee korkea kuume ilman selkeää syytä, niin silloin on syytä mennä lääkäriin ja ehkä silloin jätetään Trexania väliin. Jos flunssan aikana nousee kuume, niin silloinkaan ei välttämättä ole tarpeellista jättää Trexania pois.

Itsellä nousi outo kuume pari kk sitten, ja mietin myös tuota, että pitäisikö Trexan jättää pois, kävin lekurilla ja tulehdusarvot aivan pilvissä, sain antibiottia, ja kuume laski. Ilmeisesti oli joku bakteeritulehdus elimistössä ja elimistö ei itse oikein enää parantunut, kun Trexan jotenki kai hidastaa sitä luonnollista parantumista. Mutta silti jatkettiin Trexanin ottoa normaalisti. Kyllä lääkäri sitten ohjeistaa, jos lääke pitää jättää tauolle, mutta normi flunssan kanssa ei tarvii. Pikaista paranemista! =)

• Larude

Mulle on annettu semmoset ohjeet, et jos nousee kuume, ni ei sais ottaa. Pelkkä flunssa ei haittaa mitn.

• vastau

ksista .Hyvä kun sain näin äkkiä selville,ettei tarvii päätä vaivata.Hyvää Uutta Vuotta

• 7979

Näin kohta 12 vuoden päästä on sopiva vastata, että juuri soitin reumalääkärille ja ei saa ottaa trexania, koska voi olla virustauti ja on vaarallista leikkiä, kun ei ole elimistössä mitään millä taistelee tautia vastaan.

• trexantuttua

Trexanin ottamista tuli välttää silloin jos on raju flunssa eli mielestäni kuume on se tärkeä tekijä tässä eli kun kuumetta ei trexania. Kannattaa aina kysyä terveydenhoitajalta kun epäilee kyse on kuitenkin vahvasta lääkkeestä.

• trexania ei kuumeisena

Ohje lyhyt:
      Älä ota trexania kuumeisena, reumalta saatu ohje.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      20
      8039
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      1514
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      374
      1268
    4. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1235
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      60
      1095
    6. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      235
      1070
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1006
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1000
    9. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      948
    10. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      48
      938
    Aihe