tietoa.Muistan lekurin kieltäneen tabletin oton silloin.Tietääkö joku?Mulla on kova flunssa.Kiitos jos joku viittii vastata.
Trexan ja flunssa
6
10088
Vastaukset
- flunssan aikana
Ei sitä Trexania tarvitse tavallisen flunssan aikana tauottaa. Mä olen normaalisti silloinki ottanut. Jos nousee korkea kuume ilman selkeää syytä, niin silloin on syytä mennä lääkäriin ja ehkä silloin jätetään Trexania väliin. Jos flunssan aikana nousee kuume, niin silloinkaan ei välttämättä ole tarpeellista jättää Trexania pois.
Itsellä nousi outo kuume pari kk sitten, ja mietin myös tuota, että pitäisikö Trexan jättää pois, kävin lekurilla ja tulehdusarvot aivan pilvissä, sain antibiottia, ja kuume laski. Ilmeisesti oli joku bakteeritulehdus elimistössä ja elimistö ei itse oikein enää parantunut, kun Trexan jotenki kai hidastaa sitä luonnollista parantumista. Mutta silti jatkettiin Trexanin ottoa normaalisti. Kyllä lääkäri sitten ohjeistaa, jos lääke pitää jättää tauolle, mutta normi flunssan kanssa ei tarvii. Pikaista paranemista! =) - Larude
Mulle on annettu semmoset ohjeet, et jos nousee kuume, ni ei sais ottaa. Pelkkä flunssa ei haittaa mitn.
- vastau
ksista .Hyvä kun sain näin äkkiä selville,ettei tarvii päätä vaivata.Hyvää Uutta Vuotta
- 7979
Näin kohta 12 vuoden päästä on sopiva vastata, että juuri soitin reumalääkärille ja ei saa ottaa trexania, koska voi olla virustauti ja on vaarallista leikkiä, kun ei ole elimistössä mitään millä taistelee tautia vastaan.
- trexantuttua
Trexanin ottamista tuli välttää silloin jos on raju flunssa eli mielestäni kuume on se tärkeä tekijä tässä eli kun kuumetta ei trexania. Kannattaa aina kysyä terveydenhoitajalta kun epäilee kyse on kuitenkin vahvasta lääkkeestä.
- trexania ei kuumeisena
Ohje lyhyt:
Älä ota trexania kuumeisena, reumalta saatu ohje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311514- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2351070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938