Trexan ja flunssa

en löytänyt

tietoa.Muistan lekurin kieltäneen tabletin oton silloin.Tietääkö joku?Mulla on kova flunssa.Kiitos jos joku viittii vastata.

6

8873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flunssan aikana

      Ei sitä Trexania tarvitse tavallisen flunssan aikana tauottaa. Mä olen normaalisti silloinki ottanut. Jos nousee korkea kuume ilman selkeää syytä, niin silloin on syytä mennä lääkäriin ja ehkä silloin jätetään Trexania väliin. Jos flunssan aikana nousee kuume, niin silloinkaan ei välttämättä ole tarpeellista jättää Trexania pois.

      Itsellä nousi outo kuume pari kk sitten, ja mietin myös tuota, että pitäisikö Trexan jättää pois, kävin lekurilla ja tulehdusarvot aivan pilvissä, sain antibiottia, ja kuume laski. Ilmeisesti oli joku bakteeritulehdus elimistössä ja elimistö ei itse oikein enää parantunut, kun Trexan jotenki kai hidastaa sitä luonnollista parantumista. Mutta silti jatkettiin Trexanin ottoa normaalisti. Kyllä lääkäri sitten ohjeistaa, jos lääke pitää jättää tauolle, mutta normi flunssan kanssa ei tarvii. Pikaista paranemista! =)

    • Larude

      Mulle on annettu semmoset ohjeet, et jos nousee kuume, ni ei sais ottaa. Pelkkä flunssa ei haittaa mitn.

      • vastau

        ksista .Hyvä kun sain näin äkkiä selville,ettei tarvii päätä vaivata.Hyvää Uutta Vuotta


      • 7979

        Näin kohta 12 vuoden päästä on sopiva vastata, että juuri soitin reumalääkärille ja ei saa ottaa trexania, koska voi olla virustauti ja on vaarallista leikkiä, kun ei ole elimistössä mitään millä taistelee tautia vastaan.


    • trexantuttua

      Trexanin ottamista tuli välttää silloin jos on raju flunssa eli mielestäni kuume on se tärkeä tekijä tässä eli kun kuumetta ei trexania. Kannattaa aina kysyä terveydenhoitajalta kun epäilee kyse on kuitenkin vahvasta lääkkeestä.

    • trexania ei kuumeisena

      Ohje lyhyt:
      Älä ota trexania kuumeisena, reumalta saatu ohje.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe