14 vuotias ja uusi vuosi kotona... noloa?

14-vuotias

Onko se noloa kun ei ole juomassa kamujen kanssa?

Mun kaverit on jättänyt mut vuos sitte ku menin toiseen kouluun, nyt ei ole kamuja ja en ole edes juonut koskaan mitään.

Onko tämän noloa

17

2545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niina-92

ei sitä nyky nuoriso ku vaa ryyppää idiootit eiku juomaan vaa siellähän sitä hauskaa on ja hah

oon varmaa ainut maailmassa joka on järkevä en polta enkä juo

• Natacha

Mistä johtuu moinen harhakuulo että kaikki ryyppäävät???

Itse olin raitis teini ja hilpeä opiskelija, en tarvinnut rahaa bailaamiseen kun en ryypännyt vaan juhlin selvin päin.

Eipä vaivaa kaljamaha nyt kolmekymppisenä, jaksan hoitaa lapsiani, ei ole turhia myrkkyjä äidinmaidossa ja ihanan raittiin komean ja sporttisen miehenkin löysin.

Rahat riittää kivaan asuntoon ja muuhun mukavaan kun ei kulu kaljoitteluun.

Joskus on sitten kiva nautiskella kalliista punaviinistä ruuan kanssa, lasillinen riittää tuomaan tunnelmaa kun maksa ei ole kuin paatuneella pultsarilla!

• mikkoo92

Se on hikinen vähemistö, joka meijänikäsistä juo alkoholia humalahakuisesti. Älä lähde niiden mukaa. Itse en lähtis vaikka ois kuinka hyvii kavereita.

• ihminen myös

Ei mitään noloa. Olet järkevä sanoisin.

• Gripperi

siinä voisi olla.Kyllä sinä vielä kerkiät tehdä elämässä yhtä sun toista.Ja jos kaveruus perustuu pelkästään juopotteluun niin parempi olla yksin.

• onnellinen äiti

olen iloinen että sinulla on järkeä,itselläni on 14v.kaksostytöt ne ei ole edes pyytäneet päästä
      ulos vaan käydään yhdessä katsomassa raketteja läheisellä kentällä.ja ollaan vain yhdessä sekä syödään jotain hyvää.

• Normaali!

Itse olen jo 22 vuotta ja ainoastaan yhden uudenvuoden olen viettänyt juoden poissa kotoa.

Mulla ei ole kavereita, ammun meidän pihalla raketteja ja menen nukkumaan.

Olen mies ja pidän pääni.

• 2007
      • 2007

Hong kongissa live käynnissä

• kieltämättä

älä myöskään harrasta ylimasturbointia tai muita paheita, varsinkaan liian varhain.

• Natacha

Missä ihmeen maassa oikein elämme, jos on noloa oLLA LÄTRÄÄMÄTTÄ VIINAN KANSSA - JA VIELÄ 14-VUOTIAANA????? Toivon että pääset vielä matkustelemaan, jotta näet ettei tämä viinaörveltäminen ole normaalia suurimmassa osassa muuta maailmaa, onneksi. eI AIKUISTEN, ei laSTEN eikä nuorten,

Itse kuljin ikäisenäsi jengissä, jossa olin ylpeänä raitis. Vaatii kuitenkin - ilävä kyllä - normaalia vahvempaa itsetuntoa tuon ikäiseltä toimi kuuluvaa ja örvellyksiään normaalina pitävää sakkia vastaan.

Nyt kolmekymppisenä ikävän moni hyvistä, (fiksuista ja koulutetuista) ystävistäni on kaikkien terveysmittarien mukaan alkoholin suurkuluttajia, ja se alkaa nyt näkyä myös päällepäin.

Surullista.

Mutta onneksi raittiitakin löytyy!!!

:-)

• tyttö16

Itse juhlin viime uutta vuotta kahden eläkeläisen kanssa syöden pitsaa ja hörppien limua. Harmitti kovasti, kun sinne ryteikköön ei näkynyt oikeen mitään ilotulituksia...Sitä edellisenä uutena vuonna olin kotona, kun jalka oli murtunut. Tänä vuonna ihan muuten vaan yksin, kun ei ketään kavereitakaan ole.
      Ei siinä mitään noloa ole jos ei tahdo lähteä kaverien kanssa rällästämään. Muutenkin viinalla läträäminen ei ole tuon ikäisten juttu ja ei sillä välttämättä tarvitse koskaan alkaa läträämään.

• taav

ei todellakaan ole noloa, älä edes ajattele tuollaista! ite olen 17 ja sukulaisten kanssa juhlin uutta vuotta :) kavereita ei oo mullakaan hirveesti ja ne mitä on ni viettää uv:ta perheensä kanssa. Hauskaa uutta vuotta sulle!! Muista pitää hauskaa äläkä mieti tuollaisia =)

• BaBel

Mä olen vanha ja istun kotona katson ikkunasta raketteja mut et että sä olet yksin kotona ni ei oo reiluu, aikas ikävää kyl et mitä sitä si kotona keksis, pitkä ilta ja yö raketit paukkuu televisiost tulee kai huonoo ohjelmaaki et tota et

• vanhus.

Hienoa lukea, että on vielä raittiutta ja terveyttä arvostavia nuoria. Teissä on tulevaisuuden toivo, teistä saamme olla ylpeitä. Arvostan teitä suuresti! Hyvää uutta vuotta!

• 19w

Niin olen minäkin uuden vuoden kotona. Kavereita ei oikein ole muuta kun koulussa, mut ne on vaan koulukavereita. Sun tilanteessa ei ole mitään noloo koska olet vasta 14w. Ite olen jo 19 w enkä ole vetämässä lärvejä niin kuin muut ikäiseni tekevät, koska mulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta olla pää jäässä.

• Olet fiksu nuori, toivon sinulle HYVÄT UUDET VUODET !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50