Mikä ohjelma osaisi ottaa itsekseen esim. viiden sekunnin välein screenshotin työpöydästä ja tallentaa kuvan?
(en millään haluaisi googlettaa ja kokeilla jokaista mahdollista ohjelmaa.)
Mielellään saisi olla ilmainen jos mahdollista.
Screenshotteja
9
516
Vastaukset
- UntoKuutamo
Muuttuuko sun työpöytä koko ajan vai miks haluut siitä jatkuvasti shotteja?
- Samvel
Kyllä muuttuu. eli olis sitten helppo dokumentoida/opastaa miten olen juttuni tehnyt. on minulla semmonen ohjelma että saa näppäintä painamalla tallennettua kuvan, mutta kun sitä tosiaan joudun hakkaamaan koko ajan. Siksi.
- have to do
that??
What about getting a life...or something?- Samvel
No sitä ajattelin että se helpottaisi sitä nykyistä jo olevaa elämää (ks. vastaus yllä)
- Samvel
Sitten kun vielä kerrot, mikä noista toimii niin kuin tuossa ensimmäisessä viestissä kerroin, niin olen tyytyväinen.
- siinä on ajastus
se on ilmainen ja siinä on ajastus joka sopisi mm. juuri tuohon tarkoitukseen jota haluat. Elikkä voit capture-ominaisuudelle määritellä että se ottaa tietyin ajan jaksoin automaattisesti itse määrittelemästäsi (koko työpöytä, jokin ikkuna tms.) screenshotin.
http://www.irfanview.com
Kannattaa imuroida myös ne pluginit, et niitä tuohon screenshottien tekemiseen tarvi mutta muuten kun kuvia käsittelet on niistä hyötyä.- Samvel
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
- terv. edellinen
Samvel kirjoitti:
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
Kiva että neuvosta oli apua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453