Mikä ohjelma osaisi ottaa itsekseen esim. viiden sekunnin välein screenshotin työpöydästä ja tallentaa kuvan?
(en millään haluaisi googlettaa ja kokeilla jokaista mahdollista ohjelmaa.)
Mielellään saisi olla ilmainen jos mahdollista.
Screenshotteja
9
490
Vastaukset
- UntoKuutamo
Muuttuuko sun työpöytä koko ajan vai miks haluut siitä jatkuvasti shotteja?
- Samvel
Kyllä muuttuu. eli olis sitten helppo dokumentoida/opastaa miten olen juttuni tehnyt. on minulla semmonen ohjelma että saa näppäintä painamalla tallennettua kuvan, mutta kun sitä tosiaan joudun hakkaamaan koko ajan. Siksi.
- have to do
that??
What about getting a life...or something?- Samvel
No sitä ajattelin että se helpottaisi sitä nykyistä jo olevaa elämää (ks. vastaus yllä)
- Samvel
Sitten kun vielä kerrot, mikä noista toimii niin kuin tuossa ensimmäisessä viestissä kerroin, niin olen tyytyväinen.
- siinä on ajastus
se on ilmainen ja siinä on ajastus joka sopisi mm. juuri tuohon tarkoitukseen jota haluat. Elikkä voit capture-ominaisuudelle määritellä että se ottaa tietyin ajan jaksoin automaattisesti itse määrittelemästäsi (koko työpöytä, jokin ikkuna tms.) screenshotin.
http://www.irfanview.com
Kannattaa imuroida myös ne pluginit, et niitä tuohon screenshottien tekemiseen tarvi mutta muuten kun kuvia käsittelet on niistä hyötyä.- Samvel
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
- terv. edellinen
Samvel kirjoitti:
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
Kiva että neuvosta oli apua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189