Mikä ohjelma osaisi ottaa itsekseen esim. viiden sekunnin välein screenshotin työpöydästä ja tallentaa kuvan?
(en millään haluaisi googlettaa ja kokeilla jokaista mahdollista ohjelmaa.)
Mielellään saisi olla ilmainen jos mahdollista.
Screenshotteja
9
488
Vastaukset
- UntoKuutamo
Muuttuuko sun työpöytä koko ajan vai miks haluut siitä jatkuvasti shotteja?
- Samvel
Kyllä muuttuu. eli olis sitten helppo dokumentoida/opastaa miten olen juttuni tehnyt. on minulla semmonen ohjelma että saa näppäintä painamalla tallennettua kuvan, mutta kun sitä tosiaan joudun hakkaamaan koko ajan. Siksi.
- have to do
that??
What about getting a life...or something?- Samvel
No sitä ajattelin että se helpottaisi sitä nykyistä jo olevaa elämää (ks. vastaus yllä)
- Samvel
Sitten kun vielä kerrot, mikä noista toimii niin kuin tuossa ensimmäisessä viestissä kerroin, niin olen tyytyväinen.
- siinä on ajastus
se on ilmainen ja siinä on ajastus joka sopisi mm. juuri tuohon tarkoitukseen jota haluat. Elikkä voit capture-ominaisuudelle määritellä että se ottaa tietyin ajan jaksoin automaattisesti itse määrittelemästäsi (koko työpöytä, jokin ikkuna tms.) screenshotin.
http://www.irfanview.com
Kannattaa imuroida myös ne pluginit, et niitä tuohon screenshottien tekemiseen tarvi mutta muuten kun kuvia käsittelet on niistä hyötyä.- Samvel
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
- terv. edellinen
Samvel kirjoitti:
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
Kiva että neuvosta oli apua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013