Mikä ohjelma osaisi ottaa itsekseen esim. viiden sekunnin välein screenshotin työpöydästä ja tallentaa kuvan?
(en millään haluaisi googlettaa ja kokeilla jokaista mahdollista ohjelmaa.)
Mielellään saisi olla ilmainen jos mahdollista.
Screenshotteja
9
516
Vastaukset
- UntoKuutamo
Muuttuuko sun työpöytä koko ajan vai miks haluut siitä jatkuvasti shotteja?
- Samvel
Kyllä muuttuu. eli olis sitten helppo dokumentoida/opastaa miten olen juttuni tehnyt. on minulla semmonen ohjelma että saa näppäintä painamalla tallennettua kuvan, mutta kun sitä tosiaan joudun hakkaamaan koko ajan. Siksi.
- have to do
that??
What about getting a life...or something?- Samvel
No sitä ajattelin että se helpottaisi sitä nykyistä jo olevaa elämää (ks. vastaus yllä)
- Samvel
Sitten kun vielä kerrot, mikä noista toimii niin kuin tuossa ensimmäisessä viestissä kerroin, niin olen tyytyväinen.
- siinä on ajastus
se on ilmainen ja siinä on ajastus joka sopisi mm. juuri tuohon tarkoitukseen jota haluat. Elikkä voit capture-ominaisuudelle määritellä että se ottaa tietyin ajan jaksoin automaattisesti itse määrittelemästäsi (koko työpöytä, jokin ikkuna tms.) screenshotin.
http://www.irfanview.com
Kannattaa imuroida myös ne pluginit, et niitä tuohon screenshottien tekemiseen tarvi mutta muuten kun kuvia käsittelet on niistä hyötyä.- Samvel
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
- terv. edellinen
Samvel kirjoitti:
Juuri tätä hain. Suurkiitokset ja hyvää uuttavuotta :)
Kiva että neuvosta oli apua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511