seonnut pikkuveli

smile monkey

Mun pikkuveli sekos aika lailla tänään uutenavuotena. se lähti yhen Villen luokse jota se vihaa ainkin se on mulle niin sanonut ja on antanut mun ymmärtää nii. Mä jään kaikesta hauskahta paitsi kun se mun pikkuveli on se villen kaa ja varmaan muittenkin kavereittensa kaa siellä. ja mä tunnen itteni aikalailla hylätyks kun joudun oleen kotona yksin ilman klverii kun mul on vaan kaks kaverii täällä mun koti seudulla ja ne ei voi olla ankaan toinen toista en viittikkään koska oon aivan varma etä sekin on niitten mun veljen ja villen kaa. mä ja se ville oltiin ennen pienenenä kaverita siis se minä mun pikkuveli ja sen villen isoveli Juho. joo ja nyt vihaan molempii siis niitä juhoo ja villee. Mun pitää varmaan tentata mun veljee kun se tulee kotiim et mix se oli niiten kaa sen villen luona. musta tuntuu että kaikki valehtelee mulla nykyään. ekaks mun kaveri ja sen pikkuveli joka oli myös mun kaveri nii molemmat valehetli et ne vihaa sitä villee ja yhtä tosi tyhmää miiskaa nii just joo ne rupes oleen niitten kaa ja nyt mun veli on sen villen kaa. ja mun serkkun joka on toinen niistä mun kavereista nii ainakun mä kjysyn et vioiks se olla mun kaa nii ei se koskaan voi koska sen oitää muka siivoyta ja kaikkee hölmää kleksii syyks ja ei varmaan kaikki oo totta. miten musta tuntuu että kaiki vihaa mua mun kaverit ja pikkuveli ja joskus vanhemmat? auttakaa pliis!

7

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dikki

      Onneksi minulla on asiat paremmin :).

      LoL Internet

    • toorr

      sais edes tekstistä kunnolla selvää.Yritä alottaa uusi lause isolla kirjaimella ja lopeta lause pisteellä niin toi juttu olis vähän parempi ymmärtää

      • nakkimatias133

        En oikein usko että pelkät pisteet ja isot kirjaimet riittää...mä en tajunnu paljon mitää eli jos voisit kirjottaa koko tekstin alusta HITAASTI sen ei oo pakko olla kirjoitettu valonnopeudella


    • Käyhän

      terkkarilla ja kerro sille tuo, varmasti osaa auttaa..

    • ensin

      oettelisit kirjottamaan..

    • korjaan

      korjaan virheeni.. opettelisit

      • bbbklo

        eikö sun ikäisten pitäis olla valjaissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe