Myydään Koiranpentuja

Marjo

Myydään sekarotuisia koiranpentuja. VAIN HYVÄÄN KOTIIN!!!! Mustia erilaisin merkein
E: saksanpaimenkoira husky sekoitus
I: rotweiler
Hp. 100-150 euroa
P.041-4474057
P.041-4577282

37

5318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koissu

      Missähän päin suomea pennut sijaitsevat? :)Saattaisi kiinnostaa

      • Marjo

        Pennut sijaitsevat helsingin alueella. 4urosta, 4 Narttua.kyselkää vapaasti lisää!! Vastaan mielelläni Tiedusteluihin.


      • Marjo

        Pennut sijaitsevat helsingin alueella. 4urosta, 4 Narttua.kyselkää vapaasti lisää!! Vastaan mielelläni Tiedusteluihin.


      • Marjo

        Pennut sijaitsevat helsingin alueella. 4urosta, 4 Narttua.kyselkää vapaasti lisää!! Vastaan mielelläni Tiedusteluihin.


    • *

      Missäpäin suomea pennut majailevat?

    • kasvattaja myös

      Kommenttina vaan, että tuossa taitaa olla sellainen yhdistelmä (sakemanni-rotikka-husky) että olisi rehellisyyden nimissä todettava, että nämä eivät ole aloittelijan koiria...

    • kasvattaja myös

      Kommenttina vaan, että tuossa taitaa olla sellainen yhdistelmä (sakemanni-rotikka-husky) että olisi rehellisyyden nimissä todettava, että nämä eivät ole aloittelijan koiria...

      • marjo

        emä on Rescue koira virosta Kiltti,tottelevainen (voi esim:pitää vapaana, kävelee vierellä,yms...)
        arastelee tuntemattomia mutta tutustumisen jälkeen on iloinen hännänheiluttaja.....
        Isä on myös rescue koira siitä saan vasta tänään lisätietoja....


    • koirahullu

      Moi!
      Meinaatpa saada hyvän hinnan sekarotuisella koiranpennulla. Jos pyytäisit vaikka 50 € olisi hieman kohtuullisempaa. Monet kun antavat ilmaiseksi sekarotuisia pentuja.

      • Marjo

        Niin ja jotkut pyytävät jopa 250 euroa eli hinta on kohtuullinen ja sellainen ihminen ei maksa sitä joka ei koko sydämestään halua pentua....
        Ja haluan Pennuille hyvät kodit.... pentuja on mennyt jo 3 varmaan loputkin menevät....


      • seropi

        en ottaisi koiraa itselleni ilmaiseksi!
        Onhan eriasia mitä pennusta maksaa kuin se mitä siitä pyydetään. Ja kyllä se hintapyyntö hieman karsii niitä halukkaita ostajia, yleensä tosin niitä jotka eivät ole koiran hankintaa harkinneet kunnolla. Ottavat kun ei maksa mitään ja ovat pian myymässä sitä pitovaikeuksien tms takia.
        Kertoipa eräs kasvattaja että ilmaiseksi annettu pentu oli myyty eteenpäin heti, rahastusmielessä olivat vain pennusta kiinnostuneet.


      • Tuttu Pikkukakkosesta
        seropi kirjoitti:

        en ottaisi koiraa itselleni ilmaiseksi!
        Onhan eriasia mitä pennusta maksaa kuin se mitä siitä pyydetään. Ja kyllä se hintapyyntö hieman karsii niitä halukkaita ostajia, yleensä tosin niitä jotka eivät ole koiran hankintaa harkinneet kunnolla. Ottavat kun ei maksa mitään ja ovat pian myymässä sitä pitovaikeuksien tms takia.
        Kertoipa eräs kasvattaja että ilmaiseksi annettu pentu oli myyty eteenpäin heti, rahastusmielessä olivat vain pennusta kiinnostuneet.

        Minä otin sekarotuisen ilmaiseksi, eikä se ole koiran nykyistä arvoa muuttanut. Tasan hoidan yhtä hyvin kuin hoitaisin vaikka puhdasrotuista... Monet ottavat, kun ilmaiseksi saavat ja sitten hurtta jääkin tarhanperälle tai vastaavaan. Mitä tuota hoitamaan, kun ilmainen oli- periaatteella. Murr..


      • kuumeinen
        Marjo kirjoitti:

        Niin ja jotkut pyytävät jopa 250 euroa eli hinta on kohtuullinen ja sellainen ihminen ei maksa sitä joka ei koko sydämestään halua pentua....
        Ja haluan Pennuille hyvät kodit.... pentuja on mennyt jo 3 varmaan loputkin menevät....

        Juu, eikä 300-450e'kaan ole harvinaista, joskin melkoista kiskontaa. Minun mielestäni määrittelemäsi hinta on ihan ok. Itse olen nyt puoli vuotta miettinyt koiran hankintaa.
        Tosin olen opiskelija, joten vain lainarahana voin saada ko. summan kerralla kokoon (tai no ehkä tuon 100-150e voisi saada muutenkin - tarkoitan siis lähinnä niitä useamman sadan euron hintapyyntöjä). Kuitenkaan, vaikka rahakas en olekaan, niin olen miettinyt ja mietin edelleen monelta kantilta asiaa.

        Pointtini siis on, että harmittaa kun nykyään yleistetään, että jos ei suostu maksamaan sekarotuisesta/paperittomasta koirasta niitä huimia summia, on heti suorilta leimattavissa vastuuttomaksi ja huonoksi koiranottaja-ehdokkaaksi... :(

        Ei ole asia aina niin.


      • marjo
        Tuttu Pikkukakkosesta kirjoitti:

        Minä otin sekarotuisen ilmaiseksi, eikä se ole koiran nykyistä arvoa muuttanut. Tasan hoidan yhtä hyvin kuin hoitaisin vaikka puhdasrotuista... Monet ottavat, kun ilmaiseksi saavat ja sitten hurtta jääkin tarhanperälle tai vastaavaan. Mitä tuota hoitamaan, kun ilmainen oli- periaatteella. Murr..

        Kyselen kyllä ennen pennun luovutusta/myyntiä perheestä, minne päin suomea koira menossa, onko lapsia, onko muita eläimiä yms. haluan varmistaa
        että pennut saavat hyvän kodin. Niiden emo on rescue-koira virosta, elis sitä on pidetty huonosti ennen kuin se on meille tullut enkä missään nimessä halua pennuille huonoa kotia.
        Jos joku tarjoaa hinnaksi esim: 80 euroa ja osoittaa että pentu saa hyvän kodin olen valmis myymään pennun. onko kukaan ajatellut että pentuhinkin menee kustannuksia, pennuille tehdään 2 loishäätöä 2-3 viikon iässä ensimmäinen 5 viikon iässä toinen. ja kun keinoruokinta aloitetaan täytyy ensin ostaa vellit yms. ja muut ruuat ja kun pentuja on 8 ei tämä ole ihan halpaa huvia. nyt joku varmaan sanoo että jos se on niin kallista niin ei tarvitse teettää pentuja, niin voin sanoa että pennut tulivat täytenä yllätyksenä! sain tietää niistä samana päivänä kun pennut syntyivät, vastuuntoisena koiran omistaja huolehdin kaikista pennuista niin hyvin kuin mahdollista. Olen itsekin opiskelija ja mieheni on osa-aika työssä niin ei 10 eläimen ylläpito ole oikesti ihan halpaa huvia.


      • Tinka
        kuumeinen kirjoitti:

        Juu, eikä 300-450e'kaan ole harvinaista, joskin melkoista kiskontaa. Minun mielestäni määrittelemäsi hinta on ihan ok. Itse olen nyt puoli vuotta miettinyt koiran hankintaa.
        Tosin olen opiskelija, joten vain lainarahana voin saada ko. summan kerralla kokoon (tai no ehkä tuon 100-150e voisi saada muutenkin - tarkoitan siis lähinnä niitä useamman sadan euron hintapyyntöjä). Kuitenkaan, vaikka rahakas en olekaan, niin olen miettinyt ja mietin edelleen monelta kantilta asiaa.

        Pointtini siis on, että harmittaa kun nykyään yleistetään, että jos ei suostu maksamaan sekarotuisesta/paperittomasta koirasta niitä huimia summia, on heti suorilta leimattavissa vastuuttomaksi ja huonoksi koiranottaja-ehdokkaaksi... :(

        Ei ole asia aina niin.

        Yhdyn täysin edelliseen. Itsekin olen opiskelijan laihalla lompakolla eläjä ja koiraa katsastan. Ei ole varaa maksaa isoja summia karvaisesta ystävästä, mutta taatusti saa hyvän, aktiivisen ja pysyvän kodin! Mua on jo pitkään ärsyttänyt tuollainen yleistäminen :( ...hyvä syy kiskurihintoihinko??? Toki aina on hyvä olla joku nimellinen summa, mutta mielestäni jokainen tapaus on arvioitava omana tapauksenaan. Ts. opiskelijalta 50 euroa voi sekin olla iso satsaus ja hyvinkin harkittu!


      • koirahullu
        marjo kirjoitti:

        Kyselen kyllä ennen pennun luovutusta/myyntiä perheestä, minne päin suomea koira menossa, onko lapsia, onko muita eläimiä yms. haluan varmistaa
        että pennut saavat hyvän kodin. Niiden emo on rescue-koira virosta, elis sitä on pidetty huonosti ennen kuin se on meille tullut enkä missään nimessä halua pennuille huonoa kotia.
        Jos joku tarjoaa hinnaksi esim: 80 euroa ja osoittaa että pentu saa hyvän kodin olen valmis myymään pennun. onko kukaan ajatellut että pentuhinkin menee kustannuksia, pennuille tehdään 2 loishäätöä 2-3 viikon iässä ensimmäinen 5 viikon iässä toinen. ja kun keinoruokinta aloitetaan täytyy ensin ostaa vellit yms. ja muut ruuat ja kun pentuja on 8 ei tämä ole ihan halpaa huvia. nyt joku varmaan sanoo että jos se on niin kallista niin ei tarvitse teettää pentuja, niin voin sanoa että pennut tulivat täytenä yllätyksenä! sain tietää niistä samana päivänä kun pennut syntyivät, vastuuntoisena koiran omistaja huolehdin kaikista pennuista niin hyvin kuin mahdollista. Olen itsekin opiskelija ja mieheni on osa-aika työssä niin ei 10 eläimen ylläpito ole oikesti ihan halpaa huvia.

        Itselläni on ilmaiseksi otettu kohta 13 vuotias koira ja toinen koira on 9 vuotta ja on ostettu 252€:lla ja hoidossa ei ole kyllä mitään eroa onko ilmainen vai maksettu. Asia on korvien välissä. Ostetutkin koirat saavat huonoa hoitoa jos omistaja ei piittaa koirastaan. Ostaminen ei suojele koiraa.


      • Murrenmurkinapurkina
        marjo kirjoitti:

        Kyselen kyllä ennen pennun luovutusta/myyntiä perheestä, minne päin suomea koira menossa, onko lapsia, onko muita eläimiä yms. haluan varmistaa
        että pennut saavat hyvän kodin. Niiden emo on rescue-koira virosta, elis sitä on pidetty huonosti ennen kuin se on meille tullut enkä missään nimessä halua pennuille huonoa kotia.
        Jos joku tarjoaa hinnaksi esim: 80 euroa ja osoittaa että pentu saa hyvän kodin olen valmis myymään pennun. onko kukaan ajatellut että pentuhinkin menee kustannuksia, pennuille tehdään 2 loishäätöä 2-3 viikon iässä ensimmäinen 5 viikon iässä toinen. ja kun keinoruokinta aloitetaan täytyy ensin ostaa vellit yms. ja muut ruuat ja kun pentuja on 8 ei tämä ole ihan halpaa huvia. nyt joku varmaan sanoo että jos se on niin kallista niin ei tarvitse teettää pentuja, niin voin sanoa että pennut tulivat täytenä yllätyksenä! sain tietää niistä samana päivänä kun pennut syntyivät, vastuuntoisena koiran omistaja huolehdin kaikista pennuista niin hyvin kuin mahdollista. Olen itsekin opiskelija ja mieheni on osa-aika työssä niin ei 10 eläimen ylläpito ole oikesti ihan halpaa huvia.

        Leikkauta koirasi.


      • Anonyymi

        Oon täysin samaa mieltä ja sillo ku koiraa menee kattoo ja jos ostaa niin se on kauppa swlevä siitä ei vinguta


      • Anonyymi
        seropi kirjoitti:

        en ottaisi koiraa itselleni ilmaiseksi!
        Onhan eriasia mitä pennusta maksaa kuin se mitä siitä pyydetään. Ja kyllä se hintapyyntö hieman karsii niitä halukkaita ostajia, yleensä tosin niitä jotka eivät ole koiran hankintaa harkinneet kunnolla. Ottavat kun ei maksa mitään ja ovat pian myymässä sitä pitovaikeuksien tms takia.
        Kertoipa eräs kasvattaja että ilmaiseksi annettu pentu oli myyty eteenpäin heti, rahastusmielessä olivat vain pennusta kiinnostuneet.

        Miksei sulle kelepais ilmane koira koska moni on kotia vailla mieti ny


    • purtsi86

      heissan onko pentuja viel jäljellä?? voisin olla kiinnostunut olen tässä yrittänyt etsii kovasti koiran pentua mutta mistään ei tahdo oikee löytyä sopivaa onko pennuista minkää laisia kuvia?? ja voisinko saada mahdollisesti vastauksen tähän maili osoitteeseen kun [email protected]

      • Valittaen

        täytyy nyt todeta että tavara on päässyt hyllystä tilapäisesti loppumaan. Kysyntä on ollut kovaa ja kauppa käynyt kuin rajuilma. Viimeisiä vietiin juuri ja laari on tyhjä. Takuuaikakin on ohi, sillä se on voimassa vain niin kauan kuin auton takavalot ovat näkyvissä.


    • 48456

      olen saanut monta koiraa ja kissaa ilmaiseksi.
      7 vuotta sitten "jouduin" maksamaan koirastani 20e (kahden rodun risteytys, täydellinen metsästyskoira).
      Viime syksyllä hankin sekarotuisen pennun maksoin siitä 50e
      Minulle ei ole merkitystä sillä maksaako eläin vähän, paljon vai ei ollenkaan.
      Kaikki ovat olleet yhtä rakkaita.
      Tämä 50e maksanut sekarotuinen, heikkokermoinen ja erittäin kovatöinen koira on minulle erittäin rakas enkä luopuisi siitä mistään hinnasta!
      Olen rokottanut sen, rekisteröinyt kennelliiton FIX-rekisteriin, siruttanut ja rampanut sen kanssa eläinlääkärissä koska silmissä on ollut tulehus.
      En ota eläimiä hinnan takia, voin maksaa koirasta kyllä sen 1000e, ei se ole mikään ongelma. Olen vain aina tykännyt sekarotuisista koirista.
      Minulla on aina ollut se perjaate että eläimet ovat kaikki saman arvoisia, hinnasta ja rodusta tai roduista riippumatta.

      • Mistä sinä sait ilmaiseksi koiria? Saattais kiinnostaa. Koska olen ostamassa koiraa. Ja haluaisin sellasen ilmaiseksi.


    • hinta ei ole este

      Meillä oli koirallani pennut kahden rodun risteytys, pyysin 500€ ja yhtäkään ei ole jäljellä, kaikkille oli koti ennenkuin täyttivät 8viikkoa! :) koiran hinta ei ole se mikä saa olla esteenä koiran otolle, kuitenkin rahaa on oltava jos koiran meinaa hankkia! Koiralle voi sattua jotain ja silloin rahaa kannattaa olla, samoin kuin silloin koiraa hankkiessa.
      Minusta koiria ei tule myydä osissa, koska silloin ihminen ei ole varautunut koiran hankintaan kunnolla. Säästä koiraa varten jos sellaisen meinaat hankkia,(tai minkä eläimen oletkin hankkimassa) saat myös koiran jollaisen haluat, annat hyvän kuvan itsestäsi kasvattajalle, kun sinulla on varaa maksaa pentusi heti :)

    • rsykjykj

      500e seropista on kyllä jo ihan kiskurihinta! sillä ei voi mitenkään määrittää pentuun meneviä kustannuksia,tai perustella,että tällä hinnalla ei joku ota hetken mielijohteesta!
      Tosin ei ole hölmö joka pyytää vaan se joka maksaa. Seropin käpä hinta on max.150e!
      1000e:lla saat jo paperillisen,rekisteröidyn,sirutetun,terveystutkitun ja PUHDASROTUISEN koiran!

      • 1478

        "1000e:lla saat jo paperillisen,rekisteröidyn,sirutetun,terveystutkitun ja PUHDASROTUISEN koiran! "

        - joka todennäköisesti on sairaampi kuin seropi! Mitä järkee hä!


      • ***

        Ihan samanlainen koira se on ns. puhdasrotuinenkin. Keskimäärin katsottuna tosin sairaampi sekarotuista. Hölmö on se, joka maksaa rotukoirasta yli 500€


    • kdytk

      Voi,voi.. seropi ei ole millään tavalla rotukoiraa terveempi! Kaikki tuntemani seropit ovat olleet joko hyvin terveitä tai hyvin sairaita. Ainoa ero on,että rotupeja käytetään terveystarkastuksissa ja niiden tulokset menevät skl:n rekisteriin kaikkien nähtäväksi :) kuinka moni seropin omistaja on kayttänyt sessensä ihan huvin vuoksi kuvauksissa? ulkoapäin kun ei kaikkia vikoja näe! että ennen kuin on esittää konkreettisia todisteita seropien terveydestä,muuta kuin meidän naapurin seropi oli ainakin terve,niin olaanpa tuosta asiasta hiljaa :) myös seropien risteytykset vaikuttavat niiden terveyteen :D

    • Anonyymi

      moi minulla on 2 russian toy tyttö ja poika alexa ja riku molemmat 2v elämäntilaanteen vuoksi joudun luopumaan niistä. löytyiskö täältä uus koti niille. Per Sebastian puh.0452457110

    • Anonyymi

      Oke

    • Anonyymi

      Hei Marjo, onko vielä muita sekoituksia. Ostetaan kaikki mitä löytyy.

    • Anonyymi

      Ostan tuon saksanpaimenkoira husky sekoituksen, kiitos. Maksan siitä 90 €. Se riittänee hyvin. Soitan vielä tänään.

    • Anonyymi

      Ostan muutaman mustan koiran merkein. Varaan lisäksi kaksi kappaletta ilman merkkejä. Soitan pian Marjo, vastaa puheluun.

    • Anonyymi

      Hei. Ovatko koirat isoja kun ne kasvavat? Jo jos ei ovat, niin pystynkö ostamaan yhden pennuista? Kiitos

    • Hei. Ovatko koirat isoja kun en kasvavat? Ja jos eivät ole, niin pystynkö ostamaan yhdenpennuista? kiitos

    • Jos teillä on kora tai pennu jota te haluaisitte myydä tai antaa, niin kirjoittakaa pliis mulle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4513
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4484
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4096
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3017
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2621
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2089
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1725
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1472
    Aihe