Ainoa asia jonka muistan entisestä elämästäni ovat tulppaanit. Tulppaanit kauniissa maljakossa vanhanaikaisella työpöydällä.
Niiden tuoksu kummittelee mielessäni öisin ja ajatus kukista meinaa saada minut sekaisin. Miksi en muista mitään muuta entisestä elämästäni kuin tulppaanit?
Siksi, koska ennen tulppaaneja minulla ei ollut elämää.
Saapi jatkaa, jos kiinnostaa ja keksii jatkoa.
Entinen elämäni
1
309
Vastaukset
- Girs
Eräänä yönä näin unta. Entinen elämäni palasi takaisin ja elin se uudestaan.
Huomasin olevani tällä kertaa kauniilla niityllä joka oli täynnä tulppaaneja.
Minne vain katsoin, joka puolella näkyi tulppaaneja, kaikenkokoisia ja -värisiä.
Laskeuduin hitaasti yhdelle kukista. Sen mesi näytti niin houkettelevalta!
Olin juuri aikeissa maistaa mehukasta mettä kun kärpänen lensi eteeni.
Yritin hätistellä sitä käsilläni, mutta lopetin sen äkkiä järkyttyneenä nähdessäni vain kaksi karvaista mehiläisen eturaajaa.
Järkyttyneenä vilkaisin itseäni ja huomasin omaavani myös mehiläisen vartalon ja pistimen myös!
Tuijotin itseäni kauhistuneena kunnes maailma musteni ja pyörryin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865