Olen ainakin itse saanut hyviä panoja vanhemmilta pullukoilta naisilta. Ne ei suotta pihtaa ja yleensä suostuvat melkein mihin vaan. Voi sitä autuasta tunnetta kun iso perse ja läpimärkä turpeinen pillu laskeutuu naamalle. Tädit runkkaa ja imee kullia kiimaisena kun saavat nuorempaa miestä.
Pullukoilla kun tissitkin kasvaa samaa tahtia kuin perse, niin kyllä riittää leikkimistä monelle yölle. Mature on kaunista.
Vanhemmat tädit
21
10747
Vastaukset
- Ankka.
Olen samaa mieltä Kuunarzin kanssa.En itsekkään niin hirveän nuori enään ole vaan ikää on 31 vuotta mutta se on nuori ikä itseäni 15-20 vuotta vanhemmille naisille.Naiset on ihan kiimassa kun saavat nuorempaa
miestä.Vanhemmat naiset tosiaan suostuu ihan mihin vaan ja tekee sen yleensä pyytämättäkin.Joskus olen jopa vastannut vanhempien naisten lehti ilmoituksiin jos haetaan päiväkahvi seuraa.Kyyti on ollut hurjaa.Paras kokemus vanhemmista naisista on ollut mökkireissu kahden vanhemman naisen kanssa.Saunaa,viina,panemista,,,,ai ai ai.- Kuunarz
Tätä samaa minäkin pidän ajatuksena, eli itseäni vanhempi. Mitä vanhempi, sen parempi. Ja lihaa pitää olla perseen ympärillä, vaikka on muutama ruipelokin antanut hyvät kyydit.
Paras on mulla ollu 63 vee isopylly, jolle sai tunkea nyrkkiä pilluun ja kullia perseeseen. Ja täti ynisi ja tärisi mekko korvissa.
Jos kiinnostaa kokemusten vaihto, niin ilmoittele mihin mailaan. - Helppoyhtyä
Kuunarz kirjoitti:
Tätä samaa minäkin pidän ajatuksena, eli itseäni vanhempi. Mitä vanhempi, sen parempi. Ja lihaa pitää olla perseen ympärillä, vaikka on muutama ruipelokin antanut hyvät kyydit.
Paras on mulla ollu 63 vee isopylly, jolle sai tunkea nyrkkiä pilluun ja kullia perseeseen. Ja täti ynisi ja tärisi mekko korvissa.
Jos kiinnostaa kokemusten vaihto, niin ilmoittele mihin mailaan.Olen samaa mieltä edellisten kanssa,parhaat kyydit olen saanut vanhemmilta naisilta.Ikää on minullakin 30 ja tykkään juuri tuollasista pullukoista kypsistä naisista joilla on muodot kohillaan eivätkä häpeä itseään.Kun sellanen ratsastaa ja isot rinnat heiluu siinä silmiesi edessä niin...
- mtv3 chatista
Helppoyhtyä kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisten kanssa,parhaat kyydit olen saanut vanhemmilta naisilta.Ikää on minullakin 30 ja tykkään juuri tuollasista pullukoista kypsistä naisista joilla on muodot kohillaan eivätkä häpeä itseään.Kun sellanen ratsastaa ja isot rinnat heiluu siinä silmiesi edessä niin...
40 vuotiaan ison läskin naisen ja perhana mikä panokone se oli!!!t.30v mies
- sellanen
pullukka 53v nainen vailla tyydyttäjää, otan suihin, annan pyllyä ja pillua vaikka yhtäaikaa kahdellekin miehelle, olen tosi kiimainen ja halukas, mutta minulla on ongelmana se etten uskalla ottaa kehenkään yhteyttä, en vaan voi luottaa ihmisiin, nytkin alan kostua jo ajtuksesta saada kunnolla munaa, muutama vuosi takaperin pongailin täältä juuri nuoria miehiä ja he saivat juuri sitä mitä halusivatkin, auttakaa mua rohkaistumaan, etten joudu tyytymään kotona tarjottavaan tylsään seksiin, en saa edes suihin ottaa, saatikas muuta, olisi ihana kun joku imeskelisi isoja nännejäni ja nuolisi minua, ah kaipaan kunnon orkkuja...
- M30 risat
Täs reipas 34v. siisti mies joka tykkää "tädeistä". Oon E-Karjalassa.Mailatkaa: [email protected]
- ariesman80
En tiedä mistä johtuu mutta mulla on fantasia hiukan vanhemmasta, isopeppuisesta, jakkupukuisesta naisesta. Hän on myös varakkaampi, kuin minä. Usein haaveilen nuolevani ja nuuskivani ahnasti kuvatunlaisen naisen peppuvakoa, ja toisinaan hän istuu kasvojeni päälle. Lopulta saan ottaa hänet takaapäin. Ulisen, värisen ja pakahtuen halusta lykin häntä kuin ajokoira.
Alla on linkki josta sain ihan törkeet sävärit. Masturboiminen on aikaamyöden alkanut kyllästyttää mutta pitkästä aikaa se oli todella kivaa. Vielä jos osuis eteen tuollainen bisnesnainen.
http://www.xlflava.com/HomePage/HomePage.html- ihana mimmi
kuvissa, kelpaisi kenelle vaan!
- M25v...
sairasta! vanhemmista pidän kyl itsekin, mut ei tommosia läskejä kiitos.
ne xl naiset yli 40v ovat parhaita mitä mies voi saada! täyteläisen muodon takeena on uskomattomat nautinnot!
nyt jokainen pois komeroistaan ja astumaan!!!
isot tytöt puhuu mitä haluu ja antaa mitä pyytää!- Panen
Olis erittäin kutkuttavaa saada omaa äitiä vanhemmalta naiselta kunnon kyydit,sitä en ole vielä kokenut.Vanhempaa naista olen useita kertoja saanut ja takuunautinto on joka kerralla ollut.
- vanha äitisi
on, minusta voisit saada koekanin jos olisin vanhempi, sen verran iästäni vinkkiä, mulla on 37v tytär...
- Sopisit
vanha äitisi kirjoitti:
on, minusta voisit saada koekanin jos olisin vanhempi, sen verran iästäni vinkkiä, mulla on 37v tytär...
Olen 30 komeaksi kehuttu mies,joten voitais kokeilla
- kuunarz
vanha äitisi kirjoitti:
Eli tän ketjun perustaja. [email protected]
- m31...
Mua kiinnostaa myös vanhemmat ja varsinkin isorintaiset naiset...olen ihan komea ja luotettava 31v mies.Jos jotain naisia kiinnostaa niin pistäkää meiliä: [email protected]
- kysyä
ikääsi, olen pullukka ja kyltymätön seksin suhteen ja kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä, voitas vaihtaa ajatuksia jos olet jo aikuinen, minä olen jo yli 50v enkä aivan pikkupoikien kanssa viitsi edes keskustella, ja kyllä mnulle kelpaa ikäisenikin miehet...
- KUUNARZ
33 vee. Eli sä olisit just sellainen kuuma pakkaus josta haaveilen. Pikkupoika en ole ja seksi on jo muutakin kuin räpellystä. Ja parhaat nautinnot antaa ikäisesi aikuinen nainen. Ota rohkeasti yhteyttä niin vaihdellaan ajatuksia.
Musta nyt vaan jostain syystä ikäero tekee hyvän säväyksen molemmin puolin.
[email protected]
- Anonyymi
Olin sedän luona päivän töissä olin lähdössä setä sanoi käy saunassa minä lähden reissuun tulen viikon päästä, huusi Salmelle mennään sunaan. Istuttiin sedän kanssa vähän aikaa ja polteltiin tupakat. Setä lähti menin ulkosaunaan, katsoin isoja liivejä pöydällä ompa isot ja housut oli samaa luokkaa.
Astuin sisälle täti huudahti Matti miten sinä seisoin lauteen edessä, täti nauroi luulin kun huuti mennään saunaan ajattelin että, no ei se mitään tule.
Täti liikahteli isot rinnat heilui katsoin nännejä ne oli pitkät se oli virhe kalu kasvoi ja kasvoi, täti huomasi minäkö se noin saan aikaan, sanoin rinnat.
Voi rakas no koske niihin ja tuli viereen hieroin ja puristelin täti nojasi taakse ime niitä siitä ne tykkää, entä setä.
Salme nauroi se ei niistä välitä , imin pitkiä nännejä täti huokaili ,anna käännyn täti meni seljälleen imin lisää olin kontallaan, täti hapuili kalua on sulla miehen kalu nouse, nousin päälle täti ohjasi paina menin liukkaaseen pilluun, täti nautti kuisakas saat naida koko viikon pane ja tule ei vaaraa panin tätiä puristi käsivarsista voi rakas tulee ja kiljahteli painoin syvään kuului iso karjaisu tunsin että laukean ruiskin sisään, kun nousin täti nauroi tällä olisi siittänyt koko kylän nousi ja peseyty oli iloisella päällä antoi lähtiessä suukon, pesin ja menin taloon.
Salme sanoi heti saat nukkua minun vieressä, päällä oli joku musta pitsiyöpaita, hymyili Heino osti tämän vuosia sitten, nyt haluan käyttää syödään nyt.
Noustiin pöydästä vein astiat tiskiin Salme oli vieressä saat koskea kun haluat hieroin tissejä sanoin tehdään pienet reijät innostui haki sakset kun nännit pullotti kuiskas huikea tuntuinen imin nyt seisoi ja huokaili olet sinä innokas hieroin pulleita jalkoja kun kosketin sanoin tätii ilman hosuja halasi ne on tiellä hieroin pillua täti kaivoi housusta kalun puristi ja sanoi tämä saa hulluksi mentiin sohvalle täti meni notkeasti kontalleen tumma märkä tukka tuli jaloille pää nousi ja laski työnsin Salmea mitä ei kai ja pyllisti.
Luoja en ole koskaan ollt näin työnnyin huokasi näät kaiken katsoin leviää pyllyä pillu valui läiske kuului täti huusi on hurjaa tuli halu vedin pois ja työnnin pyllyyn täti kirkui työntelin voimalla ulisi panet pylyyn täti noja kyynärpäihin ulisi pane vaan luoja näin vanhana en kestänyt laukesin täti huokali tämäkin tuntuu. Täti nousi pyyhittyänn sohvalle, sanoi mennään sänkyyn.
Salme nukahti, menin kainaloon, aamlla Salme nousi keittiöön, menin katselemaan kahvia, Salme halasi sanoi saanhan halata on niin yvä olo menin taakse kun teki leipää kuiskasin ihana täti saanko sanoa täti nuroi saat.
Hyväilin rintoja muualta kuin nännejä Salme nojasi taakse kuiskasin ihanimmat rinnat mitä tiedän ja puristin nännejä Salme kiljaisi luoja mikä tunne kiristin takaa yöpaitaa rinnat oli tiukalla nännit pystyssä, kun kalu koski pakaroihin Salme huokasi vaikka on hellä tule kalu löysi itse sisään painoin muutaman kerran kuiskasin ei nyt Salme kääntyi annoin suukon juodaan kahvit.
Kkasi päivää pantiin noin kahdesti.
Salmen tuttu tuli käymään, kuuntelin ulkona, kysyi onko ollut pitkään töissä Salme sanoi kolme päivää, nauroi ja ei ole nukkunut yhtään omassa. Salme sanoi tuota et levittele Mirja sanoi en tietenkään, sinusta näkee se nai sua onko hyvä, kuiskas ihana. Mirja lähti kun sai kahvit.
Olin kaksi päivää ja lähdin kotiin, sain hyvän palkan käteen. - Anonyymi
Täti joi liikaa oltiin kahdestaan sen talossa. kerkisin hieroa isoja rintoja huokaili olet ainut joka niitä pääsee hieromaan riisuin mekkoa isot rinnat oli vapaana ja sain mekon pois, otin housutkin kun halusin nähdä koko lompsan oli yllättäen paljas nostin tätiä ylös halasi kuiskas oölet ihan sain sängylle poikittain mutta en enenmpää ajokoira katseli ja meni nuolemaan täti huokaili kyllä tuntuu ja näytti nukahtavan koira nuoli ja nuoli nousi nulemaan vatsaa ja isoja rintoja koiran kalu oli haaroissa välillä nakutti kovaa ei mitään reakstiota koira nuoli välillä ja nousi katsoin kalu oli jo aika paksu kun laskeutu pian nousi ja ei lopettanut selkä köyryssä pani ja kuola valui vinkui ja pani täti kävi hereillä rapsutteli koiraa sinä ihana anna tulla koira nai välillä kovaa ja odotti näytti että ruiskii sisään koira läähätti päällä jonkin aikaa ja veti pois kuului lupsahdus kun iso kalu tuli esiin.
Nöstin tädin pirkin sänkyä ja menin viereen.
Aamulla otti kaulasta kuiskas olit ihana ja hieroi kalua veti päälleen sanoi ollaan kahden Kauko on poissa nain tätiä innolla pillu oli täynnä koiran spermoja kuului vaan litinä täti huokaili saat minut märäksi laskin sisään silloin innostui kietoi jalat kuiskas kaikki mitä tulee ja imi pillulla kaiken,
Koko aamupäivän oli hyvillään sanoi yöllä olit ihana niin kova ja paljon tuli.
En kertonut totuutta , ehkä joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669