Luin jostakin, että lapsiperheet käyttävät raketteihin rahaa keskimäärin 30-50 euroa, mutta jotkut jopa satoja euroja.
Kun sitä rahaa on noin paljon käyttää turhuuteen, niin lapsilisät pitäisi ottaa pois, ettei ainakaan yhteiskunnan varoja paukuteltaisi savuna taivaan tuuliin.
Lapsilisät pois
10
990
Vastaukset
- pommifriikki
sinähän olet viisas ihminen!! Joo ja voit ohjata ylimääräiset rahasi minun tilille!!
- Järki käteen
Olisinko sen jälkeen enää viisas Ihminen?
- huumorilla
Olen kuullut ja nähnyt, että työttömillä työttömyyspäivärahat ja asumislisät menevät kurkusta alas, joten pois koko etuudet heiltä---"Virn**
- sosiaalipummi
Parempi kurkkukin kun paukuttelu taivaan tuuliin. Ei muuta kuin raketeille kova vero ja varat työttömien tukemiseen.
- h.lekuri
ja sulta purukalusto uusix ko tommosii haastat.
- ne........
sosiaalipummi kirjoitti:
Parempi kurkkukin kun paukuttelu taivaan tuuliin. Ei muuta kuin raketeille kova vero ja varat työttömien tukemiseen.
tässä vähiten rahaa tarvitsevat! Jos on niin saatanan laiskaa porukkaa ettei töitä viitsi tehdä, niin kaikki tuet pois->johan alkaa työt maistua!
- PAMAUS
Mistäs sinä tiedät,että juuri LAPSILISISTÄ menee ilotulitteisiin... Yleensa se on parempi lapsiperhe, jos ilotulitteista puhutaan... Jos lapsilla on (12v) jotakin pientä kivaa, niin silloinhan on aikuiset vahtimassa (ainakin pitäsi) Mietipä... Monille lapsiperheille lapsilisä on hyvä homma, muuten menisi aika huonosti...
- Järki käteen
rahan tarvitse korvamerkittyä olla. Jos sitä riittää raketteihin niin paljon, että paukuttelu kestää päiväkausia, kuten oman asuntoni läheisyydessä tapahtuu, niin silloin rahaa on liikaa.
Asuntoalue josta em. paukuttelijat tuohon pieneen puistometsikköön tulevat, on vähävaraisten maineessa. Eli on kaupungin vuokrakerrostaloja ja muita kerrostaloja, joista varakkaat eivät varmasti itselleen asuntoa osta.
Siitä olen sataprosenttisen varma, että missään vaiheessa aikuiset eivät ole olleet vahtimassa, mutta rattiostoksilla heidän on täytynyt pakosti olla mukana. - ITTEES
Järki käteen kirjoitti:
rahan tarvitse korvamerkittyä olla. Jos sitä riittää raketteihin niin paljon, että paukuttelu kestää päiväkausia, kuten oman asuntoni läheisyydessä tapahtuu, niin silloin rahaa on liikaa.
Asuntoalue josta em. paukuttelijat tuohon pieneen puistometsikköön tulevat, on vähävaraisten maineessa. Eli on kaupungin vuokrakerrostaloja ja muita kerrostaloja, joista varakkaat eivät varmasti itselleen asuntoa osta.
Siitä olen sataprosenttisen varma, että missään vaiheessa aikuiset eivät ole olleet vahtimassa, mutta rattiostoksilla heidän on täytynyt pakosti olla mukana.OTTAA VAAN NIIN PÄÄHÄN KUN TILISI SALDO ON ALHAALLA KUN LEHMÄN HÄNTÄ! JOS JOLLAIN ON VARAA PAUKUTELLLA NIIN ANNA PAUKUTTAA, EI NE SUN RAHAS OLE NIIDEN RAKETEISSA KIINNI!
SITÄ PAITSI KYLLÄ VARAKKAATKIN IHMISET KUNNAN VUOKRATALOISSA ASUVAT. JA JOS ASUU KUNNAN VUOKRATALOSSA EI TARKOITA SITÄ ETTÄ OLISI KÖYHÄ!
JOTEN ÄLÄ YLEISTÄ, VAAN ANNA KAIKKIEN PAUKKIJEN PAUKKUA!
- ny sentään
kenenkään oikeuksiin mennä puuttumaan, mutta jotain rajaa tuolle paukuttelulle,,,,siis turvallisuuteen liittyen, mielestäni paukut on väärissä käsissä..... TAPAHTUMIA ON AIKA LIUTA MITÄ EI OLIS TARVINNU SATTUA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346