En edes Tali-Ihantala suurtaistelussa kokenut sellaista tykistökeskitystä,kuin Tampereella n.30.000 asukkaan kaupunginosassa.Ahtaasti rakennetulla kerrostaloalueella ammuttiin monta valtamerikontillista kiinalailaisia räjähteitä.Voi perkele sitä meteliä ja myrkkysavun määrää!Nyt taidettiin saavuttaa kipuraja paukutteluun.Minä ainakin tulen viemää tätä asiaa eteenpäin ,että tämä älyttömyys loppuu!Tarastejärvi olisi oikea paikka paukutteluun,ei asuinalue.
tykistökeskitys
19
1736
Vastaukset
- hui hui
Siis daa mä kuolenn, hui hirveetä! Siis jollet sä vittu kestä uudenvuoden juhlijoita niin muuta korpeen asuun!!! Vie asia eteenpäin vaan ja tuhlaat samalla aikaasi kun ei se mitää hyödytä! Varaudu siihen et ens vuonna meteli on vielä kovempi ja savua vielä enemmän!!! Sul on siis vuosi aikaa muuttaa korpeen asuun!!!
- Näin on
Häpeisit nulikka. Sinunlaistesi idioottien takiako sotaveteraanit ovat taistelleet maan itsenäisyyden puolesta. Mitä hohtoa näet luonnon saastuttamisessa ja metelöinnissä? Muuta sinä korpeen metelöimään!
- dilleri
Mikä ihme ihmisiä vaivaa??????
Kauhee uho, kun ei saisi mesota ja räjäytellä. Mistä tällainen vihaisuus??????
Vaikka on kyseessä juhliminen, niin on ihmisillä kuitenkin oikeus rauhaan kotonaan. Menkää te mesoajat sinne korpeen ja räjäytelkää siellä!!!!!!
- Jotai on tehtävä
Minun mielestäni oikeaa paikkaa paukutteluun ei ole olemassakaan. Täysin turhaa ja tarpeetonta saastuttamista ja metelöintiä.
Asia ei näillä palstoilla purnaamalla kuitenkaan korjaannu. Itse aion lähettää sisäministerille kohteliaan ja hyvin perustellun kirjeen. Kääntykää kaikki muutkin järjettömään paukutteluun kyllästyneet asiassa viranomaisten ja poliitikkojen puoleen.
Saisiko joku osaava tänne nettiin adressin asian puolesta?- SIIS Qaameeta
Juu lähetä sisäministeriölle kirje vaan, mutta taidat saada aikamoiset naurut=) Kuinkakohan moni siiihen adressiinn nimensä alle kirjoittaa? Veikkaan että selvä vähemmistö!! Jos eräät JAUHOLAKIT eivät yhtä päivää vuodessa kestä tota ilotulitusta niin vetäköön ranteensa auki!!!!
MUUTTAKAA SIIS KAIKKI ILOTULITUSTA VASTAAN OLEVAT OMAAN KYLÄÄN JA ASUKAA SIELLÄ KUIN HIIRET NIIN EI TARVI VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN! - Varma juttu
SIIS Qaameeta kirjoitti:
Juu lähetä sisäministeriölle kirje vaan, mutta taidat saada aikamoiset naurut=) Kuinkakohan moni siiihen adressiinn nimensä alle kirjoittaa? Veikkaan että selvä vähemmistö!! Jos eräät JAUHOLAKIT eivät yhtä päivää vuodessa kestä tota ilotulitusta niin vetäköön ranteensa auki!!!!
MUUTTAKAA SIIS KAIKKI ILOTULITUSTA VASTAAN OLEVAT OMAAN KYLÄÄN JA ASUKAA SIELLÄ KUIN HIIRET NIIN EI TARVI VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN!Saathan sinä nauraa, jos siltä tuntuu. Ikävää vaan, että kaltaistesi hölmöjen huvien takia pilataan yhteinen ympäristömme.
Sinähän niitä herneitä näytät imeskelevän kun pitää noin kovasti älyttömyyksiä huutaa. :) - KULTSIPUPPELI
Varma juttu kirjoitti:
Saathan sinä nauraa, jos siltä tuntuu. Ikävää vaan, että kaltaistesi hölmöjen huvien takia pilataan yhteinen ympäristömme.
Sinähän niitä herneitä näytät imeskelevän kun pitää noin kovasti älyttömyyksiä huutaa. :)Ai, että ympäristö tuhoutuu yhden päivän aikana ammutuista raketeista? Kuinka naurettava kommentti tämä onkaan!!
Valita ennemminkin niille jotka ajavat autolla huvin vuoksi, ja niille jotka käyttävät lentokoneita-> lentokoneethan ilmaa eniten saastuttavat!
ILOTULITTEET EIVÄT OLE "HÖLMÖJÄ HUVEJA" VAAN NE OVAT OSA SUOMALAISTA PERINNETTÄ JA TULEVAT AINA OLEMAAN. SITÄPAITSI MIKÄS SEN HASUKEMPAA KUIN AMPUA KOLMEN AIKAAN YÖLLÄ NAAPUREIDEN IKKUNOIDEN VIERESSÄ KUNNON MELUA PITÄVIÄ RAKETTEJA, JA OIKEIN LAILLISESTIKKIN (KLO 6 ASTI)!! - Varma juttu
KULTSIPUPPELI kirjoitti:
Ai, että ympäristö tuhoutuu yhden päivän aikana ammutuista raketeista? Kuinka naurettava kommentti tämä onkaan!!
Valita ennemminkin niille jotka ajavat autolla huvin vuoksi, ja niille jotka käyttävät lentokoneita-> lentokoneethan ilmaa eniten saastuttavat!
ILOTULITTEET EIVÄT OLE "HÖLMÖJÄ HUVEJA" VAAN NE OVAT OSA SUOMALAISTA PERINNETTÄ JA TULEVAT AINA OLEMAAN. SITÄPAITSI MIKÄS SEN HASUKEMPAA KUIN AMPUA KOLMEN AIKAAN YÖLLÄ NAAPUREIDEN IKKUNOIDEN VIERESSÄ KUNNON MELUA PITÄVIÄ RAKETTEJA, JA OIKEIN LAILLISESTIKKIN (KLO 6 ASTI)!!Maailma ei tuhoudu yhden asian takia, vaan tuhon aiheuttaa kaikkien asioiden summa. Sitä summaa sinäkin olit ilmeisesti viime yönä raketteinesi kartuttamassa.
Ilotulitteet eivät ole mitenkään suomalaista perinnettä. Siihen asiaan minulla on varmasti paljon sinua pitempi perspektiivi.
Älytön rakettien raiskintä on viimeisen kymmenen vuoden aikana kehittynyt tähän nykyiseen pisteeseensä. Nyt älyttömyyksiin paisuneelle asialle on alettava tekemään jotakin. - jkhjlhiuh
Varma juttu kirjoitti:
Maailma ei tuhoudu yhden asian takia, vaan tuhon aiheuttaa kaikkien asioiden summa. Sitä summaa sinäkin olit ilmeisesti viime yönä raketteinesi kartuttamassa.
Ilotulitteet eivät ole mitenkään suomalaista perinnettä. Siihen asiaan minulla on varmasti paljon sinua pitempi perspektiivi.
Älytön rakettien raiskintä on viimeisen kymmenen vuoden aikana kehittynyt tähän nykyiseen pisteeseensä. Nyt älyttömyyksiin paisuneelle asialle on alettava tekemään jotakin.Noi raketit saastuttavat vain minimaalisen murtoosan siitä mitä kaikki muut asiat saastuttavat, joten sillä ei ole paskaakaan väliä ammutaanko raketteja uutenavuotena miljoona vai kymmenenmiljoonaa!!! Jaa muka ilotulitteet tuhoavat maailman? Kyllä siihen maailman tuhoutumiseen vaikuttavat hieman suuremmat tekijät kuin pari viatonta kamelinpierua uutena vuotena!!!
Joten eipäs aleta pilkkua viilaamaan!! - kotirauha1
SIIS Qaameeta kirjoitti:
MUUTTAKAA SIIS KAIKKI ILOTULITUSTA VASTAAN OLEVAT OMAAN KYLÄÄN JA ASUKAA SIELLÄ KUIN HIIRET NIIN EI TARVI VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN!Kuule tollo, MUUTA ITSE KORPEEN. Sinähän tässä kapinoit!!!!
- RAKETTI.....
kotirauha1 kirjoitti:
Kuule tollo, MUUTA ITSE KORPEEN. Sinähän tässä kapinoit!!!!
...Koska mua ei ilotulitteet häiritse millään tavalla, mun puolesta niitä voisi ampua vaikka joka päivä aamusta iltaan 24h!!!
SE VÄHEMMISTÖ JOKA KAPINOI TULITUSTA VASTAAN OLKAA HYWÄT JA MUUTTAKAA KORPEEN! - kutsuu sinua
RAKETTI..... kirjoitti:
...Koska mua ei ilotulitteet häiritse millään tavalla, mun puolesta niitä voisi ampua vaikka joka päivä aamusta iltaan 24h!!!
SE VÄHEMMISTÖ JOKA KAPINOI TULITUSTA VASTAAN OLKAA HYWÄT JA MUUTTAKAA KORPEEN!Luettuani viestejä, enemmistö ei halua paukuttelua lähiöihin. Niin, että ala mennä vaan.
- qwertyu
kutsuu sinua kirjoitti:
Luettuani viestejä, enemmistö ei halua paukuttelua lähiöihin. Niin, että ala mennä vaan.
siis ei mun tarvii, kun mua ei paukuttelu haittaa pätkääkään. Veikkaan, että enemmistö suomalasista on rakettien ampumisen puolella, kaikki heistä eivät vaan ole eksyneet tälle palstalle! Joten kitiskää rauhassa, ei se mitään kuitenkaan auta. Raketteja tullaan myymään vastedeskin.
- ennenvanhaan
ukkis munissa ollu kun ihantalassa paukku nää on varmasti pientä verraten ihantalan jytinään poika polone.
- Tykistöupseeri
Ihan tosi hyvä vaihtoehto sinunlaisillesi "kaupunkilaisille". Muuta maakuoppaan asumaan pois ääniltä ja muilta ihmisiltä! Saat elää itseksesi omien ajatustesi kanssa. Voi sinua pikku urputtajaa!
- elää
vielä elossa sodassa olleita ,menkää mietteissä heidän kokemukseen,siis tajutkaa. KUINKA KOSKEE KUN JYMISEE JÄ IKKUNAT HELISEE,siinä moni vanhus ei eroita mistä kysymys ,ajantajunta mennyt , nähkää sielunne silmin kuinka he hyppää ikkunaan ,miettikää miksi luulevat, siinä jos yksin asuu on leikki kaukana. Hoitopaikat yleensä lähellä paukuttelupaikkoja, voi sitä hätää.Miettii hoitajat EHKÄ YMMÄRTÄEN VANHUKSIA.MISSÄ NE KAUNIIT PUHEET VANHUKSISTA KUN EI AJATELLA NIITÄ JOTKA......
- rohkeuttasi
Todella on kunnioitettavaa kaikille teille, arvoisat sotaveteraanit. Voimia vielä paljon teille, jotka annoitte elämäänne ja terveyttänne tämän uppiniskaisen ja rehentelevän kansakunnan puolesta. Jumala teitä kaikkia siunatkoon. Antakaa anteeksi näille raukkiksille, jotka elämöivät rakettien puolesta. Liika on aina liikaa. Ainakin täällä meillä päin oli raketteja todella enemmän kuin viime vuonna. Nyt on todella aihetta tehdä tälle älyttömälle räiskinnälle. Sitten pillitetään tulevaisuudessa, että kun ilma saastuu eikä tule luntakaan. Tämä saaste, mikä myös tänä uutena vuotena mennyt taivaalle, on tietenkin kuin pisara meressä. Tätä kyytiä on maailma todella sen edessä, että ei voi enää mitään tehdä luonnon saastumiselle. Ajatellaan vain, että voi kun tämä on vain jotain, mikä ei mitään vaikuta. Kyllä se vaikuttaa... kaikella on rajansa. - Ilmeisesti ne, jotka eivät seuraa, eivätkä välitä, luonnon saastumisesta, ovat ne, jotka parkuvat eniten. - Myös Raamatussa puhutaan ja varoitetaan maan saastumisesta. Nyt elämme niitä aikoja sitten, voi meitä ihmispoloisia. Tähän aikaan kuuluisi olla lunta... Katsokaa ikkunasta ulos ja miettikää asioita.
- Varsinainen tykkimies!
JOHAN TAAS POMPPAS! ÄLÄ VIITTI TOLLASTA TEKOPYHÄÄ SKEIDAA VILJELLÄ!
- ja herrat
Kerrakin asiaa,ihminen on aika roisi tyyppi.
Ei nämä apinat ymmärrä raamatusta mitään.
Luulevat olevansa luomakunnan herroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982