tykistökeskitys

GENUINE

En edes Tali-Ihantala suurtaistelussa kokenut sellaista tykistökeskitystä,kuin Tampereella n.30.000 asukkaan kaupunginosassa.Ahtaasti rakennetulla kerrostaloalueella ammuttiin monta valtamerikontillista kiinalailaisia räjähteitä.Voi perkele sitä meteliä ja myrkkysavun määrää!Nyt taidettiin saavuttaa kipuraja paukutteluun.Minä ainakin tulen viemää tätä asiaa eteenpäin ,että tämä älyttömyys loppuu!Tarastejärvi olisi oikea paikka paukutteluun,ei asuinalue.

19

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui hui

      Siis daa mä kuolenn, hui hirveetä! Siis jollet sä vittu kestä uudenvuoden juhlijoita niin muuta korpeen asuun!!! Vie asia eteenpäin vaan ja tuhlaat samalla aikaasi kun ei se mitää hyödytä! Varaudu siihen et ens vuonna meteli on vielä kovempi ja savua vielä enemmän!!! Sul on siis vuosi aikaa muuttaa korpeen asuun!!!

      • Näin on

        Häpeisit nulikka. Sinunlaistesi idioottien takiako sotaveteraanit ovat taistelleet maan itsenäisyyden puolesta. Mitä hohtoa näet luonnon saastuttamisessa ja metelöinnissä? Muuta sinä korpeen metelöimään!


      • dilleri

        Mikä ihme ihmisiä vaivaa??????
        Kauhee uho, kun ei saisi mesota ja räjäytellä. Mistä tällainen vihaisuus??????

        Vaikka on kyseessä juhliminen, niin on ihmisillä kuitenkin oikeus rauhaan kotonaan. Menkää te mesoajat sinne korpeen ja räjäytelkää siellä!!!!!!


    • Jotai on tehtävä

      Minun mielestäni oikeaa paikkaa paukutteluun ei ole olemassakaan. Täysin turhaa ja tarpeetonta saastuttamista ja metelöintiä.

      Asia ei näillä palstoilla purnaamalla kuitenkaan korjaannu. Itse aion lähettää sisäministerille kohteliaan ja hyvin perustellun kirjeen. Kääntykää kaikki muutkin järjettömään paukutteluun kyllästyneet asiassa viranomaisten ja poliitikkojen puoleen.

      Saisiko joku osaava tänne nettiin adressin asian puolesta?

      • SIIS Qaameeta

        Juu lähetä sisäministeriölle kirje vaan, mutta taidat saada aikamoiset naurut=) Kuinkakohan moni siiihen adressiinn nimensä alle kirjoittaa? Veikkaan että selvä vähemmistö!! Jos eräät JAUHOLAKIT eivät yhtä päivää vuodessa kestä tota ilotulitusta niin vetäköön ranteensa auki!!!!

        MUUTTAKAA SIIS KAIKKI ILOTULITUSTA VASTAAN OLEVAT OMAAN KYLÄÄN JA ASUKAA SIELLÄ KUIN HIIRET NIIN EI TARVI VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN!


      • Varma juttu
        SIIS Qaameeta kirjoitti:

        Juu lähetä sisäministeriölle kirje vaan, mutta taidat saada aikamoiset naurut=) Kuinkakohan moni siiihen adressiinn nimensä alle kirjoittaa? Veikkaan että selvä vähemmistö!! Jos eräät JAUHOLAKIT eivät yhtä päivää vuodessa kestä tota ilotulitusta niin vetäköön ranteensa auki!!!!

        MUUTTAKAA SIIS KAIKKI ILOTULITUSTA VASTAAN OLEVAT OMAAN KYLÄÄN JA ASUKAA SIELLÄ KUIN HIIRET NIIN EI TARVI VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN!

        Saathan sinä nauraa, jos siltä tuntuu. Ikävää vaan, että kaltaistesi hölmöjen huvien takia pilataan yhteinen ympäristömme.

        Sinähän niitä herneitä näytät imeskelevän kun pitää noin kovasti älyttömyyksiä huutaa. :)


      • KULTSIPUPPELI
        Varma juttu kirjoitti:

        Saathan sinä nauraa, jos siltä tuntuu. Ikävää vaan, että kaltaistesi hölmöjen huvien takia pilataan yhteinen ympäristömme.

        Sinähän niitä herneitä näytät imeskelevän kun pitää noin kovasti älyttömyyksiä huutaa. :)

        Ai, että ympäristö tuhoutuu yhden päivän aikana ammutuista raketeista? Kuinka naurettava kommentti tämä onkaan!!

        Valita ennemminkin niille jotka ajavat autolla huvin vuoksi, ja niille jotka käyttävät lentokoneita-> lentokoneethan ilmaa eniten saastuttavat!

        ILOTULITTEET EIVÄT OLE "HÖLMÖJÄ HUVEJA" VAAN NE OVAT OSA SUOMALAISTA PERINNETTÄ JA TULEVAT AINA OLEMAAN. SITÄPAITSI MIKÄS SEN HASUKEMPAA KUIN AMPUA KOLMEN AIKAAN YÖLLÄ NAAPUREIDEN IKKUNOIDEN VIERESSÄ KUNNON MELUA PITÄVIÄ RAKETTEJA, JA OIKEIN LAILLISESTIKKIN (KLO 6 ASTI)!!


      • Varma juttu
        KULTSIPUPPELI kirjoitti:

        Ai, että ympäristö tuhoutuu yhden päivän aikana ammutuista raketeista? Kuinka naurettava kommentti tämä onkaan!!

        Valita ennemminkin niille jotka ajavat autolla huvin vuoksi, ja niille jotka käyttävät lentokoneita-> lentokoneethan ilmaa eniten saastuttavat!

        ILOTULITTEET EIVÄT OLE "HÖLMÖJÄ HUVEJA" VAAN NE OVAT OSA SUOMALAISTA PERINNETTÄ JA TULEVAT AINA OLEMAAN. SITÄPAITSI MIKÄS SEN HASUKEMPAA KUIN AMPUA KOLMEN AIKAAN YÖLLÄ NAAPUREIDEN IKKUNOIDEN VIERESSÄ KUNNON MELUA PITÄVIÄ RAKETTEJA, JA OIKEIN LAILLISESTIKKIN (KLO 6 ASTI)!!

        Maailma ei tuhoudu yhden asian takia, vaan tuhon aiheuttaa kaikkien asioiden summa. Sitä summaa sinäkin olit ilmeisesti viime yönä raketteinesi kartuttamassa.

        Ilotulitteet eivät ole mitenkään suomalaista perinnettä. Siihen asiaan minulla on varmasti paljon sinua pitempi perspektiivi.

        Älytön rakettien raiskintä on viimeisen kymmenen vuoden aikana kehittynyt tähän nykyiseen pisteeseensä. Nyt älyttömyyksiin paisuneelle asialle on alettava tekemään jotakin.


      • jkhjlhiuh
        Varma juttu kirjoitti:

        Maailma ei tuhoudu yhden asian takia, vaan tuhon aiheuttaa kaikkien asioiden summa. Sitä summaa sinäkin olit ilmeisesti viime yönä raketteinesi kartuttamassa.

        Ilotulitteet eivät ole mitenkään suomalaista perinnettä. Siihen asiaan minulla on varmasti paljon sinua pitempi perspektiivi.

        Älytön rakettien raiskintä on viimeisen kymmenen vuoden aikana kehittynyt tähän nykyiseen pisteeseensä. Nyt älyttömyyksiin paisuneelle asialle on alettava tekemään jotakin.

        Noi raketit saastuttavat vain minimaalisen murtoosan siitä mitä kaikki muut asiat saastuttavat, joten sillä ei ole paskaakaan väliä ammutaanko raketteja uutenavuotena miljoona vai kymmenenmiljoonaa!!! Jaa muka ilotulitteet tuhoavat maailman? Kyllä siihen maailman tuhoutumiseen vaikuttavat hieman suuremmat tekijät kuin pari viatonta kamelinpierua uutena vuotena!!!

        Joten eipäs aleta pilkkua viilaamaan!!


      • kotirauha1
        SIIS Qaameeta kirjoitti:

        Juu lähetä sisäministeriölle kirje vaan, mutta taidat saada aikamoiset naurut=) Kuinkakohan moni siiihen adressiinn nimensä alle kirjoittaa? Veikkaan että selvä vähemmistö!! Jos eräät JAUHOLAKIT eivät yhtä päivää vuodessa kestä tota ilotulitusta niin vetäköön ranteensa auki!!!!

        MUUTTAKAA SIIS KAIKKI ILOTULITUSTA VASTAAN OLEVAT OMAAN KYLÄÄN JA ASUKAA SIELLÄ KUIN HIIRET NIIN EI TARVI VETÄÄ HERNEITÄ NENÄÄN!

        Kuule tollo, MUUTA ITSE KORPEEN. Sinähän tässä kapinoit!!!!


      • RAKETTI.....
        kotirauha1 kirjoitti:

        Kuule tollo, MUUTA ITSE KORPEEN. Sinähän tässä kapinoit!!!!

        ...Koska mua ei ilotulitteet häiritse millään tavalla, mun puolesta niitä voisi ampua vaikka joka päivä aamusta iltaan 24h!!!

        SE VÄHEMMISTÖ JOKA KAPINOI TULITUSTA VASTAAN OLKAA HYWÄT JA MUUTTAKAA KORPEEN!


      • kutsuu sinua
        RAKETTI..... kirjoitti:

        ...Koska mua ei ilotulitteet häiritse millään tavalla, mun puolesta niitä voisi ampua vaikka joka päivä aamusta iltaan 24h!!!

        SE VÄHEMMISTÖ JOKA KAPINOI TULITUSTA VASTAAN OLKAA HYWÄT JA MUUTTAKAA KORPEEN!

        Luettuani viestejä, enemmistö ei halua paukuttelua lähiöihin. Niin, että ala mennä vaan.


      • qwertyu
        kutsuu sinua kirjoitti:

        Luettuani viestejä, enemmistö ei halua paukuttelua lähiöihin. Niin, että ala mennä vaan.

        siis ei mun tarvii, kun mua ei paukuttelu haittaa pätkääkään. Veikkaan, että enemmistö suomalasista on rakettien ampumisen puolella, kaikki heistä eivät vaan ole eksyneet tälle palstalle! Joten kitiskää rauhassa, ei se mitään kuitenkaan auta. Raketteja tullaan myymään vastedeskin.


    • ennenvanhaan

      ukkis munissa ollu kun ihantalassa paukku nää on varmasti pientä verraten ihantalan jytinään poika polone.

    • Tykistöupseeri

      Ihan tosi hyvä vaihtoehto sinunlaisillesi "kaupunkilaisille". Muuta maakuoppaan asumaan pois ääniltä ja muilta ihmisiltä! Saat elää itseksesi omien ajatustesi kanssa. Voi sinua pikku urputtajaa!

      • elää

        vielä elossa sodassa olleita ,menkää mietteissä heidän kokemukseen,siis tajutkaa. KUINKA KOSKEE KUN JYMISEE JÄ IKKUNAT HELISEE,siinä moni vanhus ei eroita mistä kysymys ,ajantajunta mennyt , nähkää sielunne silmin kuinka he hyppää ikkunaan ,miettikää miksi luulevat, siinä jos yksin asuu on leikki kaukana. Hoitopaikat yleensä lähellä paukuttelupaikkoja, voi sitä hätää.Miettii hoitajat EHKÄ YMMÄRTÄEN VANHUKSIA.MISSÄ NE KAUNIIT PUHEET VANHUKSISTA KUN EI AJATELLA NIITÄ JOTKA......


    • rohkeuttasi

      Todella on kunnioitettavaa kaikille teille, arvoisat sotaveteraanit. Voimia vielä paljon teille, jotka annoitte elämäänne ja terveyttänne tämän uppiniskaisen ja rehentelevän kansakunnan puolesta. Jumala teitä kaikkia siunatkoon. Antakaa anteeksi näille raukkiksille, jotka elämöivät rakettien puolesta. Liika on aina liikaa. Ainakin täällä meillä päin oli raketteja todella enemmän kuin viime vuonna. Nyt on todella aihetta tehdä tälle älyttömälle räiskinnälle. Sitten pillitetään tulevaisuudessa, että kun ilma saastuu eikä tule luntakaan. Tämä saaste, mikä myös tänä uutena vuotena mennyt taivaalle, on tietenkin kuin pisara meressä. Tätä kyytiä on maailma todella sen edessä, että ei voi enää mitään tehdä luonnon saastumiselle. Ajatellaan vain, että voi kun tämä on vain jotain, mikä ei mitään vaikuta. Kyllä se vaikuttaa... kaikella on rajansa. - Ilmeisesti ne, jotka eivät seuraa, eivätkä välitä, luonnon saastumisesta, ovat ne, jotka parkuvat eniten. - Myös Raamatussa puhutaan ja varoitetaan maan saastumisesta. Nyt elämme niitä aikoja sitten, voi meitä ihmispoloisia. Tähän aikaan kuuluisi olla lunta... Katsokaa ikkunasta ulos ja miettikää asioita.

      • Varsinainen tykkimies!

        JOHAN TAAS POMPPAS! ÄLÄ VIITTI TOLLASTA TEKOPYHÄÄ SKEIDAA VILJELLÄ!


      • ja herrat

        Kerrakin asiaa,ihminen on aika roisi tyyppi.
        Ei nämä apinat ymmärrä raamatusta mitään.
        Luulevat olevansa luomakunnan herroja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe