si-nivel

tuskastunut

miten saa kotikonstein SI-nivelen lukkiutumisen auki.

17

2233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaa lukenut

otat ja luet hoidetun linkkejä, linkkejä, linkkejä... Tosiasiassa älä usko niistä yhtäkään, ne on todettu höpöpuheiksi kaikki, kerjää vain asiakkaita täältä.

• kaarlon

Kiitos tästä, kyllä laitoit semmosen viestin taas että voit olla ylpeä itsestäsi...kolmin kertainen hurraa huuto sulle..hurraa...hurraa...HURRAAA!!P.S. mieti tätä lukiessa kuinka älyttömän fiksua on lukea tämmöstä täysin järjetöntä paskaa päivästä toiseen, kiitos sinun!!!

• Myös sinulle
        kaarlon kirjoitti:

Kiitos tästä, kyllä laitoit semmosen viestin taas että voit olla ylpeä itsestäsi...kolmin kertainen hurraa huuto sulle..hurraa...hurraa...HURRAAA!!P.S. mieti tätä lukiessa kuinka älyttömän fiksua on lukea tämmöstä täysin järjetöntä paskaa päivästä toiseen, kiitos sinun!!!

En ole tuo "alkuperäinen kirjoittaja", mutta se, että kirjoitat tuollaista järjetöntä paskaa päivästä toiseen, lienee täysin oma vikasi. Lopeta, kiitos.

• kirjoitella

mitä korvienväliin sattuu milloinkin putkahtamaan?
        Tiesitkö että tällaiset esitykset ja väitteesi, ilman mitään perusteluja vasta ovatkin niitä höpötyksiä ja höpöpuheita! Ettei ihan puoskarointikin ole kyseessä?
        Ei edes linkkejä!
        Kerjäätkö asiakkaita?

• s...

ilioppsoas ja lonkan ulkokiertäjät, hyvä venyyttää. lisäksi adduktorit ja yleensä lihakset jotka kiinnittyy (joko reisiiluuhun ,reisiluun kaulaan, suoliluun harjuun...lantioon.) on syytä katsoa lihas tasapaino ja kireys tasot.

Kysyppä hierojaltasi passiivisten venyttelyjen
      näyttämistä ensi kerralla saat kireydet esiin.
      t. seppo

• Tyhmä minä

Mistä tiedät, että sinulla on SI-nivelen lukkiutuma? Millaiset oireet siinä on, niin että varmasti tietää, että kyse on SI-nivelestä?

• si nivel vaiva

Minä aloitin juoksemisen syyskuussa ja jouduin myös lopettamaan kun minulle tuli vaiva tuohon si niveleen, siksi se fysioterapeutti sitä kutsui. Sain koti venytys ohjeita, mutta ei ole auttanut minua.Nyt menen lääkäriin kun vaiva on ollut 3-4 kk.Nyt tulen kipeäksi kävelystäkin..Minulla oireet ovat sellaisia että tuolista nouseminen on vaikeata , jalka on ikään kuin jäykkä. Kun yöllä käännyn vuoteessa niin kipu tuntuu myös silloin.

• hoidettu
        si nivel vaiva kirjoitti:

Minä aloitin juoksemisen syyskuussa ja jouduin myös lopettamaan kun minulle tuli vaiva tuohon si niveleen, siksi se fysioterapeutti sitä kutsui. Sain koti venytys ohjeita, mutta ei ole auttanut minua.Nyt menen lääkäriin kun vaiva on ollut 3-4 kk.Nyt tulen kipeäksi kävelystäkin..Minulla oireet ovat sellaisia että tuolista nouseminen on vaikeata , jalka on ikään kuin jäykkä. Kun yöllä käännyn vuoteessa niin kipu tuntuu myös silloin.

Valitettavan harva lääkäri ymmärtää tuosta edes himpun vertaa. Mene mielummin vaikka ortopediselle osteopaatille.

Ellei kyseessä sitten satu olemaan fysiatri Turunen tai Timgren...

• ei jaksa
        hoidettu kirjoitti:

Valitettavan harva lääkäri ymmärtää tuosta edes himpun vertaa. Mene mielummin vaikka ortopediselle osteopaatille.

Ellei kyseessä sitten satu olemaan fysiatri Turunen tai Timgren...

tilaa aika hoidetulle si-nivelten yliapostolille

• hoidettu
        ei jaksa kirjoitti:

tilaa aika hoidetulle si-nivelten yliapostolille

Sorry, ei onnistu. Mutta hyvä yritys.

• mikä avuksi

Osaisiko naprapaatti auttaa, onko tietoa??

• Jotkut niistä

Nekin ovat kaikki yksilöitä, valitettavasti. Kerro alueesi ja kysy sitten palstalla, jos joillakin olisi suositella jotain täsmähoitajaa.

• hyvästä Tampereella tai Tur...
        Jotkut niistä kirjoitti:

Nekin ovat kaikki yksilöitä, valitettavasti. Kerro alueesi ja kysy sitten palstalla, jos joillakin olisi suositella jotain täsmähoitajaa.

voin kertoa. En ole kenenkään asialla, itsekin kävin tänään elämäni toista kertaa naprapaatilla, mutta voisin melkein suudella tätä ammattilaista. Niin paljon on auttanut. Tekee työnsä varovasti ja saa tulosta aikaan. Muuta en voi sanoa kun, että kunnoitan kaikkia ammattilaisia, jotka todella tekevät työnsä vilpittömästi ja vieläpä hyvin!!

• Jaakoppi 2
        hyvästä Tampereella tai Tur... kirjoitti:

voin kertoa. En ole kenenkään asialla, itsekin kävin tänään elämäni toista kertaa naprapaatilla, mutta voisin melkein suudella tätä ammattilaista. Niin paljon on auttanut. Tekee työnsä varovasti ja saa tulosta aikaan. Muuta en voi sanoa kun, että kunnoitan kaikkia ammattilaisia, jotka todella tekevät työnsä vilpittömästi ja vieläpä hyvin!!

Ei yhtään vastausta alkuperäiseen kysymykseen???!
        Jaaritellaan vaan....
        Noh, Eli mitenkä...?

• hoidettu
        Jaakoppi 2 kirjoitti:

Ei yhtään vastausta alkuperäiseen kysymykseen???!
        Jaaritellaan vaan....
        Noh, Eli mitenkä...?

Vastausta ei viitsinyt antaa, kun Keskustelija olisi haukkunut sen asiattomaksi, koska kyseistä ongelmaa ei lääketiede tunne!

Toistaiseksi vastaus on, että yksin sitä ei saa kovin helposti paikalleen. Jos se on ollut pois paikaltaan jo vuosiakausia, niin erittäin hankalaa on itse korjata.

Toistaiseksi siksi, koska itse uskon/toivon, että joltakin löytyisi tekniikka siihen joskus. Itsekin olen sitä miettiny kovasti... Jonkinlaisia mobilisointiliikkeitä on löytynyt, mutta ei sellaista todella hyvää.

Jotkut harvat ovat kuitenkin oppineet sen sitten itseltään korjaamaan, kun sen on ensin k-parantaja korjannut ja näyttänyt, että miten sen voi saaada itsekin tehtyä...

Mun mielestä fysiatri Turunen sais opettaa sen kaikille. Hänen tekniikkansa on aika turvallisen tuntuinen. Tosin ei sekään helppo ole... Lisäksi k-parantaja Luoman tekniikka näytti helpolta, mutta eipä ollutkaan. Niinkun muutkin: näyttää niin helpolta, mutta...

• Jaakoppi 2
        hoidettu kirjoitti:

Vastausta ei viitsinyt antaa, kun Keskustelija olisi haukkunut sen asiattomaksi, koska kyseistä ongelmaa ei lääketiede tunne!

Toistaiseksi vastaus on, että yksin sitä ei saa kovin helposti paikalleen. Jos se on ollut pois paikaltaan jo vuosiakausia, niin erittäin hankalaa on itse korjata.

Toistaiseksi siksi, koska itse uskon/toivon, että joltakin löytyisi tekniikka siihen joskus. Itsekin olen sitä miettiny kovasti... Jonkinlaisia mobilisointiliikkeitä on löytynyt, mutta ei sellaista todella hyvää.

Jotkut harvat ovat kuitenkin oppineet sen sitten itseltään korjaamaan, kun sen on ensin k-parantaja korjannut ja näyttänyt, että miten sen voi saaada itsekin tehtyä...

Mun mielestä fysiatri Turunen sais opettaa sen kaikille. Hänen tekniikkansa on aika turvallisen tuntuinen. Tosin ei sekään helppo ole... Lisäksi k-parantaja Luoman tekniikka näytti helpolta, mutta eipä ollutkaan. Niinkun muutkin: näyttää niin helpolta, mutta...

muutaman mobilisoivan liikkeen? Tai linkin josta löytäis?

• hoidettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe