Mandriva Powerpackplus, eli mikä konkreettinen hyöty on tuosta plussasta, kotikäyttäjän kotikoneessa, kun ei tee työtä vaan "leikkii" ja pyörittelee virtuaalipöytää.
Ja onkos joku saanut toimii tuon Beryln, imuroin nuo paketit ja asensin mutta en ole vielä tutustunut tuohon, Gset-Compiz ja Compiz-quinnstorm kyllä toimivat hyvin.
Mandriva Powerpack
4
679
Vastaukset
- huulieemeli
Jos et muuta tee kuin 'leikit', kuten sanot tekeväsi, suosittelen lataamaan ihan vaan netistä ilmaisen version mandrivasta. Hyvä kotimainen mandrivafoorumi löytyy osoitteesta: http://mandriva-fi.com/foorumi/ Voisi olla hyvä idea siellä kysäistä tätäkin asiaa.
- No mutta
Sehän mulla on, tämä ilmainen Powerpack 2007.
Näin mulle on sanottu, et aikuiselle miehelle
että en muuta tee kuin leikin tietokonella.
Kun esittellen vaikka tuon Compizin toimintaa. ;)
En rekisteröidy mihinkään netissä,
joten en voi osallistua tuollekaan foorumille. :(
- valmiimpi
2006 versiota asentelin Powerpack:ista, Kyllä tässä Mandriva Free 2007 versiossakin on riittävästi tavaraa, paketinhallinnalla (URPMI), joutuu kuitenkin aina jotain lisäilemään, jakelun ulkopuolisia paketteja Mandrivaan tuskin juurikaan tarvitsee hakea.
Mandriva on parhaiten toiminut käyttämäni distro, nytkin on käytössä 4 suosituinta, mutta mandriva on ainoa joka ei ole kaatuillut missään tilanteessa, hyvin tämä susekin (jolla nyt kirjoittelen) tuntuu pelittävän, kun unohdin Yastin käytön tulostimen konffaamisessa(KDE osaa senkin), enkä välitä vaikka superkaramba ei susessa toimikkaan, jne. silti suurempia vaikeuksia on ollut Fedoran, ja Ubuntun kanssa.- No mutta
..ja myös wine-0.9.28-1 olen asentanut tähän powerpackiin.
Niin tietenkin muutkin tilpehöörit kuten Voikon, uusimman firefoxin 2.02
Tuo paketinhallinta (URPMI) tai Ohjauskeskusen kautta asentaminen ei toimi oikein sinnä Freessä eikä myös tässä Powerpackisa! esim: Kden päivitys paketit eivät asennu, ainakaan "Suomen" kautta latautuu kyllä.
"Mandriva on parhaiten toiminut käyttämäni distro"
Olen aivan samaa mieltä sinun kanssa tästä asiasta. Ja kokeiltu on tänä syksynä muitakin.;)
Tuo Suse 10.1 Novel oli minulla ainakin todella hidas, toimi kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812