Neuvokaas (2näytön käytöstä)

Momento.fi

Käytössä on yksi Acer:n 19" LCD näyttö, ja olen harkinnut toisen samanlaisen hankkimista. Eli mun täytyisi ilmeisesti ensiksi selvittää, tukeeko minun näytönohjain kahta näyttöä? Ensimmäiseksi haluaisin neuvoja, miten tämä tapahtuu, että saan selville tukeeko kahta näyttöä?

Toiseksi, kysyisin että miten nämä kaksi näyttöä sitten toimiisi yhtä aikaisessa käytössä? Siirtyykö hiiri esim. näytön 1 oikeasta reunasta sitten näyttöön 2 vai mitenkä? Onnistuuko kahdella näytöllä ottamaan käyttöön jotenkin ns. "Koko näytöt" Eli esim. elokuvaa katsoessa käyttämään molempia näyttöjä siten, että kuva näkyy molemmista "jaettuna", ettei molemmissa pyöri sama? Vaikeasti selitetty mutta toivottavasti joku tajuaa.

Sitten se, että toimiiko kaksi näyttöä sillälailla, että esim. näyttö 1 on windowsin työpöydällä, esim. Mirc auki Winamp ? Ja näytössä kaksi on menossa elokuva/peli ?

Olisi kiva saada näihin neuvoja kun ei kauheasti ole kokemusta, mutta tarttisi kahta näyttöä juuri tälläisiin tarkoituksiin.

-Momento

4

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näytönohjaimessa on kaksi lähtöä niin kaikki mainitsemasi onnistuu.se on sitten enemmän säätö kysymuys miten nuo kaksi näyttöä haluaa saada toimimaan.näytöt voivat toimia identtisinä tai erikseen,makuasia.näytönohjaimen control panel vai mikä se nyt suomeksi onkaan asetuksista löytyy sitten nuo "hienosäädöt"

• make1972

katso onko näytön ohjaimessa toista lähtöä,todennäköisesti siellä on ainaskin s-video lähtö millä saat yhdistettyä TV;n siihen.kysymys2,se riippuu minkä valitset jos valitset kloonin niin sama näkyy molemmissa,mutta sitäkin muuttaa säädöissä,itsellä esim.voi katsoa TV:stä leffaa ja näytöllä tehä mitä haluu ei häiritse leffaa.itsellä näytön ohjain nvidia ge force 6600 gt

• momento.fi

Niin näyttäis olevan itselläkin kyseinen n-ohjain. Suoraan näytönohjaimesta en löytänyt kun yhden lähdön mutta koitan selvittää!

• Make1972

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4686
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1678
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1659
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1142
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe