Terve,
Ajattelin tehdä pyörällä reissun Suomen ympäri ja kuten kaikki tietää niin se on aika yksitoikkoista hommaa yksin tehdessä. Joten ajattelin pistää tänne ilmoituksen jos vaikka löytyisi saman henkisiä ihmisiä joilla voisi olla sama kiinnostuksen kohde. aikaa kyseiseen reissuun ajattelin varata noin 45 päivää, koska olisi kiva ettei tarvitsisi suoraan polkea koko matkaa vaan olisi myös aikaa pysähtyä ihmettelemään maailman menoa.
Itsestäni sen verran että olen yhdeltä ammatiltani erä- ja luonto-opas joka ehkä selittää kiinnostukseni tähän kyseiseen reissuun.
Ikää löytyy 25 vuotta, sekä olen mies puolinen henkilö.
Matkaa poljettavaksi tulisi yhteensä noin 2700km, eli noin 70km päivässä.
Jos joku kiinnostui tästä reissusta niin lisää voi kysellä sähköpostistani [email protected]
pyöräily retki kesällä??
4
1114
Vastaukset
- taranto
Trvehdys!
Kylläpä meinaat tehdä rajun retken! Minä olen tyytynyt kertareissulla noin 700-800 km., ja noin viikon kestäviin retkiin. Viime kesänä ajoin tuon Via Karelian, jos tiedät itärajaa pitkin n.750 km. Oli mahtava matka!Olen myös haeskellut kaveria ensi kesäksi,mutta noin pitkä reissu arveluttaa.Mitä jos tehtäisi noin viikon lenkki Lapissa? Vastaahan, vertaillaan kokemuksia!- pöyräilijätär
Olen suunnitellut seuraavanlaista reittiä:
Inari - Näättämö - Varanginvuono - Nuorgam - Utsjoki - Karigasniemi - Kaamanen - Inari - meikäläsellekkin
pöyräilijätär kirjoitti:
Olen suunnitellut seuraavanlaista reittiä:
Inari - Näättämö - Varanginvuono - Nuorgam - Utsjoki - Karigasniemi - Kaamanen - InariTuo Inarin pyöräily voisi kelvata minullekin, jos suunnittelit sitä siihen heinä-, elokuun väliin? En omista aikaisempaa kokemusta pyöräretkistä, kuntoa kyllä riittää, ikää 18 ja olen mies.
- pöyräilijätär
Viikonpituinen retki on suunnitelmissa, eikä 45 päivää ole edes mahdollista.
Mutta toivotan onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941267
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14877- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831