koiravero ei ole kuin viitisen kymppiä täällä meillä päin.
Ne ihmiset jotka sitä eivät viitsi pihiyttään maksaa, eivät varmaan pihiyttään osta koirankakkapusseja ja niiden paskoihin me sitten astutaan, ja niistä pennut sitten tautejakin saa, sillä ei se pihi viitsi koiraansa madotuttaa, tuskin rokotuttaakaan, tuskin ainakaan joka vuosi.
että ollaan pihejä
10
1077
Vastaukset
- turhia tekaistuja
veroja miksi maksaisin?
Teinilasten vanhemmilta se pitäisi ottaa sprayaa joka pirtin ja sotkevat joka paikan.
Ja en kerää maatuvaa jätettä. Miksi pussittaisin paskaa?
Ja kyllä rokotan koirani ja miksi niin tekisin jotta rakas wuffeni on kunnossa. ;)) - krb
Meillä vero on 35€ vuodessa, enkä pidä sitä mitenkään mahdottoman suurena. sehän ei riittäisi edes yhteen ravintolailtaan. mieluummin maksan, jotta saadaan lisää koirapuistoja ja koirankakkaroskiksia. tälläkin hetkellä on uusi puisto rakenteilla ja vuosi sitten valmistui yksi. Ja myös kerään ne kakat hoidetulta alueelta. roskiksia koirankakkapusseille saisi olla vielä vähän enemmän...
mutta tosiaan, mieluummin maksan... maksanhan tv-lupanikin.- koirapuisto
pitäisi kustantaa muusta kuin koiraverorahasta kustannetaanhan sitä urheilukenttiäkin ilmnan urheiluveroja!!
- Täällä ei ole
Minäkään en maksa koiraveroa, tv-luvan maksan.
Kotikaupunkini ei peri koiraveroa, vaikka ,meillä on ulkoilualue ja koirien koulutuskenttä kaupungin puolesta =) - jaskat
ni loppus köyhien paskattaminen ja ei noi sekarotuset räksöttäs yötä päivää
koiran rokottanu kun ollu metsästys käytössä.
En mie niin pihi ole :)- yhdestä koirasta!
Mutta kun koiria on useampia, niin kyllä vero 50 x
koirien lukumäärä on jo tuntuva menoerä!
Ja mihin se raha menee? En minä vaan tiedä!
Siivoan pussiin koirieni kakat joka tapauksessa, pois poluilta ja pientareilta. Silti sinnejää hyvin hyvin monen muun koiran kakat. - ....
Paskaahan en pussiin kerää, jos osuu tielle/polulle vippaan sen pusikkoon. Enemmin koiranpaska kengänpohjassa kun miettii millaset muovijäte määrät sen keräämisestä syntyy.
Ja jos ei oo pihi niin voi vaikka uudet kengät ostaa niin ei tarvitse sitä paskaa sieltä puhdistaa!- Pimpula27
Ihmettelen kuinka koiran jätöksiä voi olla keskellä jalkakäytävää?! Meillä koira menee yleensä pusikkoon niin kauas kuin fleksissä riittää narua, sieltä en keräile, vain jos sattuu tulemaan ojan "tälle puolelle". Siinä sitten kävellään kakkipussi kädessä ties kuinka pitkä matka..ellei bussipysäkin roskista tai muuta vastaavaa tule niin tunnustan että nakkaan sen kauas metikköön...100% kompostoituvassa pussissa (kröh..ei se metsä kuitenkaan toimiva komposti ole).
tuota noin..koiravero..voisin maksaakkin mutta eikös se Oulustakin lopetettu sen takia että niitten periminen tuli he**etin kalliiksi? Voin olla väärässä. No, koirallisena&lapsellisena enempi harmittaa lasinsirpaleet ulkona kuin kakitsut..ne lähtee sentäs pesemällä. Joskus tuntuu siltä että koiran pissitkin pitää kohta ottaa talteen..joitakin se niin kovasti haittaa, liekkö niitä kuuloluuri-ihmisiä
- maksaisin
kun veroista saadut varat käytetään omassa kunnassani hiihtolatujen kunnossapitoon ja laduille ei koirien kanssa ole asiaa. Kyse ei ole pihiydestä. Voisin maksaakin, jos koiranomistajia kohdeltaisiin paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391