mieli tekisi ostaa jeep cherokee 4,0 koneella, mutta kun suurin osa ajostani on kaupunki pyöritystä niin arveluttaa jeepin kulutus?
kertokaas kulutus lukemia 4.0 kutonen ja automaatti?
kulutusta?
7
6133
Vastaukset
- oulunpoika
Kuluttaa aivan varmasti hirveästi. Katso Teknikan Maailmasta uudet autot, niin näet keskikulutuksen.
Serkkupojallani oli ko. auto, mutta vaihto pois kulutuksen takia.
Diesel versiona olisi järkevämpi vaihtoehto.- kaikki muutkin
Kaikki isot bensamaasturit kuluttavat samalla tavalla. Ei Jeeppi siinä suhteessa ole yhtään huonompi tai parempi kuin muut. Minulla on Cherokee 3,7 ja bensaa palaa kaupungissa 15-16 litraa / 100km. Maantiellä pääsee 11-12 litrallakin. Kokemusta on myös Bmw X5:stä, ja se vie vieläkin enemmän.
- on ollut
kaksi Cherokeetä 4.0 koneella ja automaatilla. Käyttövarmoja pelejä. Halvat huollot ja varaosat, joita tarvitsee sitäpaitsi aika harvoin. Bensaa kuluu, mutta sehän on suhteessa ajomäärään. Bensakone kestää paremmin ja dieselverolla ostaa puolen vuoden bensat. Osta !
- Jeep GC
Itsellä on tuo 4.0L 1997. Kesäkelissä "varvaskaasulla" olen päässyt n. 90 km/h keskinopeudella 9,5 l/100km lukemiin. Kaupungissa, kun rauhallisesti ajelee, pääsee n. 14 l/100 km.
Kun ajelee vähän raskaammalla jalalla, lukemat ovat 11-12 l/100km maantiellä ja 16-17 l/100 km kaupungissa. Auto painaa yli 1800 kg ja on erittäin mukava ja hiljainen ajettava. Esim. kaupungissa sillä on tehostimien vuoksi näppärä pyöritellä. Itsella on siinä tehtaan Infinity Gold äänilaitteet, jotka ovat todella hyvät. Talvella liikkeellelähtö ja kulku on aivan eri luokkaa kuin aikaisemmilla autoillani. Maksimi massa jarrulliselle kärrylle on 3360kg, joten sekin puoli on kunnossa. Joku narisi minulle kulutuksesta ja veti itse pari askia röökiä päivässä. Kerroin, että lopetettuani röökit 20 v siten ajan ilmaisilla bensoilla! Arvostuskysymyshän se on, mihin rahansa sijoittaa. Minulle ainakin riittävän painava, turvallinen ja hyvin vetävä auto on paljon tärkeämpi kuin muutaman litran ero bensankulutuksessa. Riisikupin paperipeltien sisällä voi joku olla onnellinen vähillä kulutuksillaan, se heille suotakoon.- samaa
mieltä Jeep GCstä. Itselläni ollut aikaisemmin muka hienoja saksalaisia farmareita, joissain jopa tähti nokalla, mutta Jeepin ajomukavuutta lähellekään ne eivät pääse. Polttoainetta Jeeppikin tarvitsee, mutta kulutukseen vaikuttaa tietysti kengän painokin aikapaljon. Joo.Limousinehan se Jeeppi on menoltaan.
- unohtuu
kun ajelet Jeepillä.
- ------ - -
Kai muistatte ne wagoneerit ennen noita grandeja. Valmetin turbotetulla koneella kulutus 8l satasella sekalaisessa ajossa. Ennen turbotusta 8,2l. Idioottivarma laite ja koneen todennäköinen kestoikä noin miljoona kilometriä.
On muuten ainut laite jolla olen ajellut mielikseni sivuluisussa soralla. Painonjakauma oli jotenkin osunut niin kohdalleen, että liuku oli täysin vakaata ja hallinnassa.
Sitä vain ihmettele, miten nuo uudet autot kuluttavat aina enemmän, vaikka painoa on vähemmän ja koneet ovat paljon fiksumpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984