Naiset, mitä mieltä siitä jos mies ajaa säärikarvojaan?
Ja jos oletetaan että leikkaisi, niin entäs jos miehellä on myös reisissä asti karvaa, ei kai siinä mitään järkeä olisi että sääret ajaisi mutta sitten karvoitus alkaisi yhtäkkiä reisistä?
Itse en koe että tuo karvoitus sopii itselleni lainkaan, mutta epäröin asian kanssa ennakkoluulojen takia. Mielipiteitä? Olen kuitenkin kuullut että monet miehet ajelee kainalot yms. kesäisin kun lähdetään beachille jne.
?
Jalkakarvat miehellä
12
5437
Vastaukset
- nainen.........
toi menee jo vähä yli, mut kainalot voi ja pitää ajella, niinkuin partakin ;)
- sdfsfd
Etkai ny tosissaa meinaa et miestin pitäis ajaa kainalot :O
- HEVIPETO
sdfsfd kirjoitti:
Etkai ny tosissaa meinaa et miestin pitäis ajaa kainalot :O
Kainalokarvat on kamalat!
- luumumuulu
Kyllä minä taitaisin hieman kummissani katsoa jos mies olisi säärikarvansa ajellut. Miten karvoitus ei voisi sopia miehelle?
Toki onhan se tärkeintä, että itse viihtyy omassa kehossaan oli se sitten karvoilla tai ilman.- kesäkunto87
Noh kuitenkin aika monella on ihan geeneissä ettei ole jalkakarvoja oikeastaan ollenkaan -- eihän tällaisiakaan ihmisiä oudoksuta.
Päinvastoin nykyään ainakin mitä kyselyjä yms lukee niin kauhean monet tytöt sanoo että karvaisuus on huono juttu -- onko tämä sitten kuitenkin vähemmistön mielipide siitä en tiedä. - kesäkunto87
kesäkunto87 kirjoitti:
Noh kuitenkin aika monella on ihan geeneissä ettei ole jalkakarvoja oikeastaan ollenkaan -- eihän tällaisiakaan ihmisiä oudoksuta.
Päinvastoin nykyään ainakin mitä kyselyjä yms lukee niin kauhean monet tytöt sanoo että karvaisuus on huono juttu -- onko tämä sitten kuitenkin vähemmistön mielipide siitä en tiedä.En tiedä mut itellä sellaisia kokemuksiakin ollut esim. joskus koulussa sohvalla maatessa näkyi jalkani kun lahje nousi ylös ja joku tyttö vaan heitti ohimennen siinä että "karvaiset jalat..." (eikä siis minulla edes ole mitkään apinajalat tosiaan:).
- -Mica-
kesäkunto87 kirjoitti:
En tiedä mut itellä sellaisia kokemuksiakin ollut esim. joskus koulussa sohvalla maatessa näkyi jalkani kun lahje nousi ylös ja joku tyttö vaan heitti ohimennen siinä että "karvaiset jalat..." (eikä siis minulla edes ole mitkään apinajalat tosiaan:).
Mäki oon samaa mieltä sun kaa tos asias et nykyää tytöt haluu mielummin karvattomii jätkii...ja jos karvoi löytyy ni ne pitäs sit sheivata pois...
Mistäköhän tämmönen johtuu??
Haluuks tytöt nykyään seurustella semmosten poikien kaa jotka näyttää naisilta?? :P - neelah
-Mica- kirjoitti:
Mäki oon samaa mieltä sun kaa tos asias et nykyää tytöt haluu mielummin karvattomii jätkii...ja jos karvoi löytyy ni ne pitäs sit sheivata pois...
Mistäköhän tämmönen johtuu??
Haluuks tytöt nykyään seurustella semmosten poikien kaa jotka näyttää naisilta?? :Pwhoa?
mun mielest miesten ei kyl pidä sheivata mitään.. vähiten säärikarvoja. karvasääret miehellä on seksikkäät. ;) eikä mua ainakaan kainalokarvat miehellä haittaa. viikset ja sänki kyll pois, hankaa kasvot ruvelle... - luumumuulu
kesäkunto87 kirjoitti:
En tiedä mut itellä sellaisia kokemuksiakin ollut esim. joskus koulussa sohvalla maatessa näkyi jalkani kun lahje nousi ylös ja joku tyttö vaan heitti ohimennen siinä että "karvaiset jalat..." (eikä siis minulla edes ole mitkään apinajalat tosiaan:).
En tiedä mitä valtaväestö miettii, mutta omasta mielestäni miehellä pitäisi olla karvat. :) Toisaalta en tarkastele miesten jalkoja niin perusteellisesti, että välttämättä osaisin edes kiinnittää huomiota ajeltuihin sääriin.
- zonly
luumumuulu kirjoitti:
En tiedä mitä valtaväestö miettii, mutta omasta mielestäni miehellä pitäisi olla karvat. :) Toisaalta en tarkastele miesten jalkoja niin perusteellisesti, että välttämättä osaisin edes kiinnittää huomiota ajeltuihin sääriin.
Miehellä pitää kyllä ehdottomasti olla karvoja :D Jos näkisin jossain miehen jolla ei ole kainalokarvoja tai säärikarvoja, ajattelisin ihan varmasti miestä heti ensimmäisenä homoksi :D sitäpaitsi kainalokarvat on seksikkäät ;D
- dmm,,.
mies joka ajaa säärikarvansa luokitellaan yleensä homoksi. (vaikei olisikaan) eli minun mielipiteeni on; mies joka ajaa sääret ym.= yök (partaa ei tietenkään tähän lasketa)
- ://
ei säärikarvoja kannata jätkien ajella. jos niitä on nyt jo paljon ja ne ovat ns.tummia. niin sitten kun olet ajellut ne ja ne alkavat kasvaa, niin niistä tulee tummempia ja ehkä pidempiä. kainalot voit ajella ,mutta säärikarvat voisit jättää ajelematta =)
itse päätät ajeletko vai et..,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1022829Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1412022IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl591982Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341664- 941610
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281554- 1411314
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161113kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211039Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2571019