moasin virkailija

törkeää käytöstä

Luulin että soitin asiakaspalvelunumeroon, kun viime viikolla soitin moasin toimistoon. Joku vastasi niin kyllästyneenä ja sekavasti että kuulosti niinkuin oisin herättänyt vihaisen naapurin keskellä yötä.
Yritin tiedustella onko eräässä moasin asunnossa tilaa, sain vastauksen lyhyesti. Ja kun kyselin lomakkeen täytöstä minulle vastattiin että tule tänne toimistolle jos et nyt tajua miten se täytetään. Hetken mietin että mitäköhän uskallan kysyä, kun en nyt sinne toimistolle kuitenkaan ihan lähi aikoina pääse. Mietin liian pitkään (n.3sekunttia) ja virkailija sanoin että noniin heihei ja löi luurin korvaan :).
En kyllä uskalla enää koskaan soittaa ja vielä vähemmän mennä käymään! onks miulla vastaavaa "asiakaspalvelijaa" ollut teitä palvelemassa?

7

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asunnot

Liekö sekin ollut jokin isännöitsijä?

• vierailin

aika paljon Moasilla asuntoja hakemassa/vaihtamassa, kun opiskelin Mikkelissä 4,5 vuotta. Silloin kyllä palveltiin aina tosi asiallisesti. Harmi että sait semmosen kohtelun. Sillä virkailijalla tais olla aika huonopäivä.

• Isännöitsijät ovat ainakin TODELLA mukavia =). Aina jaksavat höpötellä jonnin joutavia. Ja asiat hoituu samantien jos jotain pyytää. Vaikkakin niillä miehillä on töitä ja vastuuta todella paljon.

• namis
        moona81 kirjoitti:

Isännöitsijät ovat ainakin TODELLA mukavia =). Aina jaksavat höpötellä jonnin joutavia. Ja asiat hoituu samantien jos jotain pyytää. Vaikkakin niillä miehillä on töitä ja vastuuta todella paljon.

Ei siellä ole kuin se yksi jonka työmaa on toimistolla. Nämä jonninjoutavat höpöttelijät ovat kiinteistönhoitajia.

• Wellu

Itse olen moasin asukas ja olen saanut toimistossa aina erittäin ystävällistä palvelua. Lieneekö sua ollut joku eri henkilö palvelemassa.

• alkup.

että kohdalleni sattui vain jokin huonolla tuulella oleva. En uskokaan että vaikka siellä yhden kerran huonoa palvelua saisisinki, että se tarkoittaisi että sieltä saa aina huonoa palvelua. pitänee siis koettaaa uudestaan.

• oma kokemus

Siellä on yleensä yksi tai kaksi nuorempaa henkilöä, jotka on hyvin ystävällisiä.

Kun alkujaan lähdin moasilta, kävin ilmoittamassa että talonmies tuli omilla avaimillaan ilman lupaa tai ilmoitusta sisään asuntooni. Moasin toimistolla eräs vanhempi virkailija töksäytti hyvin yrmeästi talonmiehellä olevan oikeus tulla sisään asuntoon milloin vain, koska olin kuulemma sanonut käyttöoikeuden irti vaikka minulla edelleen oli asumisoikeus kyseiseen asuntoon.

Mikäli joku teistä on joskus samassa tilanteessa, niin huomauttakaapa moasin toimistolle ettei edes talonmies saa tulla jonkun toisen asuntoon ilman lupaa. Saa vaikka tarkastaa poliisilta, ellei usko.

Moasin toimistolla on todella mukavaa väkeä, mutta tätä yhtä nyrppöä muistan edelleen paha maku suussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4182
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2285
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2136
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1952
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      394
      1744
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1337
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe