moasin virkailija

törkeää käytöstä

Luulin että soitin asiakaspalvelunumeroon, kun viime viikolla soitin moasin toimistoon. Joku vastasi niin kyllästyneenä ja sekavasti että kuulosti niinkuin oisin herättänyt vihaisen naapurin keskellä yötä.
Yritin tiedustella onko eräässä moasin asunnossa tilaa, sain vastauksen lyhyesti. Ja kun kyselin lomakkeen täytöstä minulle vastattiin että tule tänne toimistolle jos et nyt tajua miten se täytetään. Hetken mietin että mitäköhän uskallan kysyä, kun en nyt sinne toimistolle kuitenkaan ihan lähi aikoina pääse. Mietin liian pitkään (n.3sekunttia) ja virkailija sanoin että noniin heihei ja löi luurin korvaan :).
En kyllä uskalla enää koskaan soittaa ja vielä vähemmän mennä käymään! onks miulla vastaavaa "asiakaspalvelijaa" ollut teitä palvelemassa?

7

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asunnot

Liekö sekin ollut jokin isännöitsijä?

• vierailin

aika paljon Moasilla asuntoja hakemassa/vaihtamassa, kun opiskelin Mikkelissä 4,5 vuotta. Silloin kyllä palveltiin aina tosi asiallisesti. Harmi että sait semmosen kohtelun. Sillä virkailijalla tais olla aika huonopäivä.

• Isännöitsijät ovat ainakin TODELLA mukavia =). Aina jaksavat höpötellä jonnin joutavia. Ja asiat hoituu samantien jos jotain pyytää. Vaikkakin niillä miehillä on töitä ja vastuuta todella paljon.

• namis
        moona81 kirjoitti:

Isännöitsijät ovat ainakin TODELLA mukavia =). Aina jaksavat höpötellä jonnin joutavia. Ja asiat hoituu samantien jos jotain pyytää. Vaikkakin niillä miehillä on töitä ja vastuuta todella paljon.

Ei siellä ole kuin se yksi jonka työmaa on toimistolla. Nämä jonninjoutavat höpöttelijät ovat kiinteistönhoitajia.

• Wellu

Itse olen moasin asukas ja olen saanut toimistossa aina erittäin ystävällistä palvelua. Lieneekö sua ollut joku eri henkilö palvelemassa.

• alkup.

että kohdalleni sattui vain jokin huonolla tuulella oleva. En uskokaan että vaikka siellä yhden kerran huonoa palvelua saisisinki, että se tarkoittaisi että sieltä saa aina huonoa palvelua. pitänee siis koettaaa uudestaan.

• oma kokemus

Siellä on yleensä yksi tai kaksi nuorempaa henkilöä, jotka on hyvin ystävällisiä.

Kun alkujaan lähdin moasilta, kävin ilmoittamassa että talonmies tuli omilla avaimillaan ilman lupaa tai ilmoitusta sisään asuntooni. Moasin toimistolla eräs vanhempi virkailija töksäytti hyvin yrmeästi talonmiehellä olevan oikeus tulla sisään asuntoon milloin vain, koska olin kuulemma sanonut käyttöoikeuden irti vaikka minulla edelleen oli asumisoikeus kyseiseen asuntoon.

Mikäli joku teistä on joskus samassa tilanteessa, niin huomauttakaapa moasin toimistolle ettei edes talonmies saa tulla jonkun toisen asuntoon ilman lupaa. Saa vaikka tarkastaa poliisilta, ellei usko.

Moasin toimistolla on todella mukavaa väkeä, mutta tätä yhtä nyrppöä muistan edelleen paha maku suussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6755
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      66
      6578
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      144
      5404
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      50
      4413
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4059
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3600
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3108
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      28
      3023
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      69
      2720
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      36
      2223
    Aihe